Vraag

Door upgrade korting betaal ik meer?

  • 18 November 2022
  • 7 reacties
  • 82 Bekeken

Ik wilde de Sonos Roam SL bestellen, maar door de 15 % upgrade korting op de adviesprijs is de prijs nu hoger… Kan ik geen gebruik maken van de aanbieding?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Uiteraard zal je van de aanbieding gebruik kunnen maken. Er zijn echter maar heel weinig bedrijven die korting op korting geven en ik verwacht dat dat ook in de voorwaarden van de sonosaktie staat. Dus of je maakt gebruik van de huidige aktie of je maakt gebruik van de upgrade-aktie.

Normaal gesproken heeft Sonos een heel helder prijsbeleid en betaal je in de winkel dezelfde prijs als bij Sonos en dat is de “advies”prijs. Dan is de upgrade-aktie een prima aanbieding, maar nu even niet.

Wellicht was mijn vraag niet duidelijk, maar ik hoef geen korting op korting. Ik wil de Sonos Roam SL bij Sonos bestellen voor 129,- euro, maar doordat het systeem automatisch de upgrade korting toevoegt op de adviesprijs, kom ik in het karretje uit op een prijs van 152,15 euro.. Dat lijkt mij niet de bedoeling, om trouwe klanten met een hogere prijs op te zadelen dan de normale aanbieding.

 

Je kan niet kiezen voor upgrade of de aanbieding, de upgradekorting wordt automatisch verwerkt in het karretje...

Reputatie 5
Badge +3

U betaald gewoon de 129 euro.

 

 

Je bent niet aangemeld… Dan zie je ook niet upgrade tegoed. Maar goed, ik hoop vooral even op een reactie van Sonos zelf. 

Reputatie 7
Badge +3

Dan zou ik ze vandaag even bellen. Dit is een gebruikersforum waar Sonos niet altijd direct meeleest. Normaalgesproken zou je de code zelf moeten invoeren en dat ik ook hetgeen blijkt uit het bericht van @Ronald22 

Thnx, ga ik doen.

Badge

ik had hetzelfde, zag dat er korting was maar vervolgens alleen 15% upgrade korting was en niet 20% van Sonos zelf. In het winkelmandje kan je dit uitvinken