Hallo,
Ik ga binnenkort verhuizen en heb een vraag aangaande de toekomstige opstelling van mijn Sonos One speakers. Om een en ander enigszins te verduidelijken heb ik een plattegrondje wat bewerkt (excuses voor de kwaliteit!) en hier bijgevoegd. Op dit plaatje is te zien waar de TV-wand met de ARC en subwoofer komt en waar de bank, waarachter de Sonos One speakers moeten komen.
Nu zou ik het liefst de Sonos Ones aan de muur hangen, maar dan loop ik tegen het probleem aan dat onze bank net wat voor de tuindeuren uitkomt en ik aan die kant de One dus niet gelijk achter/naast de bank kan bevestigen. De eerste optie om dat wel te doen is op de muur die weer begint waar de tuindeuren ophouden. Ik heb deze positie (en ook die aan de andere kant) met een geel kruis aangegeven. Zoals dan te zien is op het plattegrondje is de afstand van de speaker rechts (vanuit dit perspectief) tot de bank/zitpositie echter veel groter dan die van de speaker links. Mijn vraag is dan ook de volgende. Is dit met de Sonos-apparatuur te ondervangen/ op te lossen en als zodanig te simuleren dat de afstanden gelijk zijn of is dat simpelweg niet mogelijk?
Indien niet mogelijk dan zal ik het op moeten lossen met het plaatsen van stands (met rode kruisjes aangegeven), maar dat geniet dus niet mijn voorkeur. Dus ik ben heel benieuwd of het toch mogelijk is om met de Ones links en rechts op verschillende afstanden van de zitpositie te werken en wat jullie (eventuele) ervaringen hiermee zijn.
Alvast hartelijk dank!