Vraag

Help je mij afstuderen? Ik heb jullie inzichten nodig!

  • 18 February 2023
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Dag beste mensen!

Mijn excuses als dit niet mag. Dan verwijder ik de post zonder problemen.

Als alles goed verloopt hoop ik dit jaar af te studeren van de Universiteit Gent. Hiervoor rond ik op dit moment mijn masterproef af waarbij ik jullie hulp nodig heb. Ik zoek mensen die thuis een slimme speaker/smart speaker of mobiel een spraakassistente gebruiken. Mijn onderzoek heeft namelijk als doel in kaart te brengen hoe mensen hun smart speaker zien en hoe hun ervaringen ermee zijn op verschillende vlakken.

Graag had ik jullie uitgenodigd om mijn enquête in te vullen, dit duurt ongeveer 10 minuten en je maakt kans op 2 filmtickets of 15 euro (afhankelijk van voorkeur)!

Alvast heel erg bedankt voor het lezen en invullen.

https://ghentunipss.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_3OBuq7AGQ2NEMVo?fbclid=IwAR2RFDeSqUMxUIGRKEAxpUNpftzpFT-HCvtwL6PacfJUnWTAyfQCoq-LfNI


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Badge +1

Beste @Bel_posts 

 

Welkom op de Sonos community!

Ik hoop ten zeerste dat je masterproef goed terecht komt, en dat je zonder problemen kunt afstuderen!

Ik zal je post niet verwijderen, maar wel verplaats ik hem naar een sectie waar voornamelijk eigenaren van Sonos-systemen komen om te kijken, dit brengt wat eerlijkere feedback op je enquête.

Ook zal ik de post locken voor commentaar, aangezien mensen die geïnteresseerd  zijn alleen maar de enquête hoeven in te vullen.

Alvast een fijne dag gewenst!