Maak een praatje met andere Sonos-bezitters. Wat gebeurt er allemaal in de wereld van muziek en technologie? Wat speelt er?
Meest recente
Hey!Binnenkort worden lounge en tuinhuis geplaatst en in de open lounge zou ik speakers willen voorzien. Nu vraag ik me af wat de beste positie is voor deze twee speakers. Kan iemand me verser helpen?
Ik heb een account aangemaakt. Alles goed ingevuld, maar ik krijg de nieuwsbrieven in het Zweeds. Hoe kan ik de taal wijzigen in NL
Weet iemand een email adres van sonos flex? Ik ben eigenlijk helemaal klaar met het lease contract en de producten van sonos. In 2020 was ik 1 van de eerste die de toen mooie boxen lease. Mooie beloftes met gratis upgraden e.dPuntje bij paaltje nooit een update gehad, betaal ik nog steeds de hoofdprijs en werkt de app al maanden niet meer. Opent maar sluit gelijk weer af. Kom ik er wel in dan is me hele systeem er uit. Hoor de prijs die ik momenteel betaal zijn er veel betere alternatieven. Ik was altijd pro sonos en beveelde het bij iedereen aan. Maar daar begin ik aardig van terug te komen.Ik zit nu met boxen die ik niet meer kan instellen e.d
Hi, weet iemand misschien een oplossing voor de Sonos reclame in de sonos app voor sonos producten? Dus dat ik die niet meer krijg.Ik heb al betaald voor het sonos systeem dat ik heb en dan wil niet ook nog eens gespammed worden met reclame van en door sonos zelf.
Hoi allemaal!Tijdens het eerste van vele evenementen georganiseerd door de community, zijn we blij om een technische Q&A sessie aan te kondigen met Coen Westerveld, hoofd productmanager. Deze Q&A zal in het Engels zijn, dus voel je vrij om mee te doen via zowel de Engelse community als de Sonos-subreddit om vragen te stellen over de Move 2. We sluiten de mogelijkheid om vragen te stellen over ongeveer een week (op 5 november).Heb je wat inspiratie nodig voor welke vragen je zou kunnen stellen? Misschien schieten er een of twee vragen in je gedachten nadat je onze Essentiële Gids voor de Move 2 hebt gelezen. Of heb je na het lezen van de productpagina voor de Move 2 het gevoel dat er enkele details ontbreken waar je graag meer over zou willen weten.Oh, en trouwens, we hebben ook een video waarin te zien is hoe de Move 2 wordt gemaakt .
Ik zit een beetje op marktplaats te kijken om mijn Sonos set uit te breiden. Nu valt het mij op dat er best veel lege dozen te koop worden aangeboden. Waarom is daar belangstelling voor?
Kan ik de Era’s koppelen met de playbase
Hallo, heb recent nieuwe WiFi/router. Krijg met de instructies van de app helaas mijn twee Sonos play 1 niet connected met de nieuwe WiFi. Bij de laatste stap (wachtwoord invoeren om een play1 te verbinden) gaat het iedere keer mis. Wachtwoord van WiFi echt goed ingevoerd (alle andere niet-Sonos apparaten zijn connected). Krijg steeds als laatste scherm dit (zie screenshot). Wat te doen? Dank!
Als ik alarmen instel voor 7 dagen afzonderlijk dan worden de regels gesorteerd op wektijd. Kan dat niet op weekdag gesorteerd worden?
Hey allemaal, 19 Oktober hebben we een Q&A event op onze live site. Het is een Engels gesproken evenement, en we wilden jullie allemaal de mogelijkheid geven om mee te doen en wat vragen te stellen aan Ross Barbour en Andrew Robinson.Meer info vind je hier in het evenement bericht: Virtual Gift Guide Event (Engels)Ik zou jullie ook aanraden om onze evenement thread te checken, voor het geval je wat inspiratie nodig hebt voor vragen die je tijdens het evenement zou kunnen stellen.
Mijn sonos app gaf aan dat mijn producten niet gevonden konden worden. Daarom getracht de sonos s2 app te verwijderen van mijn samsung s22 ultra/android toestel. Na opnieuw installatie uit Google Play. kan ik niet meer inloggen op mijn account om een bestaand systeem aan te melden. De grijze ronddraaiende knop blijft draaien na een tijdje geeft ie aan. “Laten we dat nog een keer proberen. Er is iets misgegaan. Controleer of je mobiel apparaat is verbonden met het internet en probeer het opnieuw.” Ik weet wel zeker dat mijn mobiele telefoon internet heeft zowel via WIFI alsook via mijn KPN abonnement van mijn telefoon. Dat meerdere keren getest middels het browsen in Google Chrome of NU.NL app paginas te scrollen/lezen. Dat kan allemaal feilloos. Snap deze melding van de Sonos App dan ook niet.Help!
Hoe kan je het beste bedrading onder een bank wegwerken ?
Hey allemaal, 28 September hebben we een Q&A event op onze live site. Het is een Engels gesproken evenement, en we wilden jullie allemaal de mogelijkheid geven om mee te doen en wat vragen te stellen aan Jeremiah en zijn team.Meer info vind je hier in het evenement bericht: Sustainable Packaging Design Live Q&A (Engels)Ik zou jullie ook aanraden om onze evenement thread te checken, voor het geval je wat inspiratie nodig hebt voor vragen die je tijdens het evenement zou kunnen stellen.Heb je de livestream gemist? Maak je geen zorgen, je kunt de opname hier bekijken: https://www.sonos.com/en-us/sonos-live
In de handleiding van Port staat:Stroomverbruik bij geen belasting: 0,06 WElders staat als stroomverbruik in standby 3.7 W. Dit is ook wat ik meet. Hoe moet ik het verschil nu interpreteren? Dank voor de reacties.
Beste, wij hebben in ons bedrijf al een Sonos account.nu heb ik thuis een nieuwe set aangesloten en een nieuw account aangemaakt echter kom ik niet van mijn andere account af als ik wil inloggen, ook heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd , mijn andere e-mail adres komt in beeld als ik een product wil toevoegen. Kan iemand mij helpen?
Vandaag weer een update ,maandje geleden ook al een update?Ik heb er geen probleem mee, maar laat weten wat de update inhoud.
Ik heb nieuwe WiFi boosters van Ziggo (Deco TP Link) . Wel zijn er nu geen gescheiden versies 2.4 en 2.5 meer. Gevolg …. Thuisnetwerk geeft 5.0 weer en Sonos 2.4. Ziggo adviseert een Gasten netwerk in te richten voor Sonos. Bekend bij iemand ?
In mei woonde ik een evenement bij in Londen, waar Speakers Corner Quartet, in samenwerking met Sonos, een intieme preview-lancering organiseerde van hun onlangs uitgebrachte album 'Further Out Than the Edge' in Portico Studios.Muziek is een krachtig hulpmiddel om onze emoties te versterken - we kennen allemaal dat gevoel wanneer de haren op onze armen omhoog gaan bij het vallen van een goed getimede beat of een droevig lied dat onze situatie perfect samenvat. Wetenschappelijk bekend als "frisson" (beter bekend als "de koude rillingen krijgen"), activeert deze krachtige emotionele reactie de afgifte van dopamine in je hersenen die een golf van intensiteit veroorzaakt die over het lichaam spoelt - een ongefilterd moment van maximale emotie dat ons meer laat voelen. Ik hou van dat gevoel en heb het meerdere keren ervaren tijdens het evenement in Londen. Tijdens dit evenement beleefden de gasten een ruimtelijke audioreis, waarbij ze alle verschillende zintuigen raakten, eerst een installa
Beste Op dit moment is er 1 play1 box aangesloten aan mijn netwerk (Telenet) via een ethernetkabel. Ik wil ook mijn andere 2 toestellen (play1 en een symfonisk toevoegen maar dit blijft voor problemen zorgen.Wat heb ik al geprobeerd?- toevoegen via een kabel en nadien afkoppelen: lukt niet- router resetten, idem voor toestellen: werkt niet- netwerk updaten van de app: lukt niet want dit blijft in het grijs staan en ik zie ook mijn eigen netwerk net staan. Wat lukt wel?- muziek afspelen op de gekoppelde box via de ethernet kabel. Iemand enige suggestie hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt.
Hey allemaal, 2 Augustus hebben we een Q&A event op onze live site. Het is een Engels gesproken evenement, en we wilden jullie allemaal de mogelijkheid geven om mee te doen en wat vragen te stellen aan Ross en zijn team.Meer info vind je hier in het evenement bericht: ERA 100 & 300 Q&A Session (Engels)Ik zou jullie ook aanraden om onze evenement thread te checken, voor het geval je wat inspiratie nodig hebt voor vragen die je tijdens het evenement zou kunnen stellen.Heb je de livestream gemist? Maak je geen zorgen, je kunt de opname hier bekijken: https://www.sonos.com/en-us/sonos-live
Ik heb een andere router van kpn ontvangen en nu dus ook andere inlog gegevens voor WiFi. Ik kan binnen de Sonos app niet vinden hoe ik mijn speaker daarop kan aanpassen. Kan iemand mij uit de brand helpen?
Vandaag onthullen we een 'nieuwe' functie in de community, de 👑 Hall of Fame 👑! Dit is eigenlijk al meer dan een jaar op de achtergrond actief en berekent de activiteit van gebruikers met behulp van een supergeheime berekening (daar laten we jullie naar gissen 😉 ).Je vindt het hier: Sonos Community Hall of Fame Als je niet geïnteresseerd bent in deelname aan de Hall of Fame, laat het me dan weten, dan zorg ik ervoor dat je hiervan wordt verwijderd. Let wel, dit is een permanente uitsluiting en als je weer wilt deelnemen, moet je opnieuw beginnen met het verzamelen van punten.Ik hoop dat jullie allemaal genieten van deze nieuwe functie.
Hoe kan ik mijn defect speaker retourneren zodat deze wellicht dmv refurbishing een nieuwe toekomst krijgt? Zeker in deze tijden van maatschappelijke verantwoord ondernemen, waarbij het milieu het minst belast wordt, zou dit wellicht zinvol kunnen zijn.Helaas heeft een van mijn sonos one speakers de geest gegeven. Zo op een op andere dag. In november 2019 gekocht samen met een playbar. Helaas buiten de garantietermijn van 2 jaar en net van 3 jaar die ik bij de winkel had afgesloten.Inmiddels heb ik twee nieuwe era 100 speakers besteld. Ik hoop dat deze wel langer dan 3,5 jaar blijven functioneren :-(Kortom, ik wil mij defecte speaker niet zomaar in de ‘elktro bak’ bij de recycling gooien en ik vroeg mij af of er mogelijkheden zijn om deze te retourneren.
Ik heb eergisteren een bestelling geplaatst en betaald via paypal. Maar geen bevestiging gekregen, bij de bank ook niks afgehouden.vandaag de zelfde bestelling gedaan. En terug geen bevestiging.kan er mij iemand uitleggen hoe dit komt?
Ik merk dat het upgrade programma niet werkt tijdens de 25% zomer aktie, nu kan ik mijn 30% korting niet gebruiken tijdens het bestellen van de Arc.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.