Beantwoord

inloggen op account via sonos app geeft foutmelding/zodoende geen producten te bedienen

  • 3 October 2023
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Mijn sonos app gaf aan dat mijn producten niet gevonden konden worden. Daarom getracht de sonos s2 app te verwijderen van mijn samsung s22 ultra/android toestel. Na opnieuw installatie uit Google Play. kan ik niet meer inloggen op mijn account om een bestaand systeem aan te melden.  De grijze ronddraaiende knop blijft draaien na een tijdje geeft ie aan. “Laten we dat nog een keer proberen. Er is iets misgegaan. Controleer of je mobiel apparaat is verbonden met het internet en probeer het opnieuw.” Ik weet wel zeker dat mijn mobiele telefoon internet heeft zowel via WIFI alsook via mijn KPN abonnement van mijn telefoon. Dat meerdere keren getest middels het browsen in Google Chrome of NU.NL app paginas te scrollen/lezen. Dat kan allemaal feilloos. Snap deze melding van de Sonos App dan ook niet.Help!

icon

Beste antwoord door 106rallye 4 October 2023, 07:54

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7

De vraag komt op of je al eens een andere telefoon hebt geprobeerd. Is je Samsung misschien een bedrijfstelefoon met VPN?