Hey!
Binnenkort worden lounge en tuinhuis geplaatst en in de open lounge zou ik speakers willen voorzien. Nu vraag ik me af wat de beste positie is voor deze twee speakers. Kan iemand me verser helpen?

Hey!
Binnenkort worden lounge en tuinhuis geplaatst en in de open lounge zou ik speakers willen voorzien. Nu vraag ik me af wat de beste positie is voor deze twee speakers. Kan iemand me verser helpen?
Beste antwoord door 106rallye
Dit is het Sonos-forum, dus mijn antwoord is op Sonos-oplossingen gericht. De passieve speakers in de tuin kun je bedienen met een Sonos Amp. In de lounge kun je passieve speakers coimbineren met een tweede Amp (wel speakers gebruiken die geschikt zijn voor gebruik buiten), maar kun je evt. ook twee Sonos wifi-speakers neerhangen, mits niet in de regen. 's Winters kun je ze dan evt. weghalen. Stereo wordt erg bepaald door de plek waar je zit, dus wellicht is (twee maal) mono beter. Als je per sé stereo wilt zou ik ze aan beide uiteinde van de bank plaatsen.
Bij gebruik van twee Amps of een Amp voor de tuin en twee wifispeakers kun je het geluid onafhankelijk bedienen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.