wegwerken van kabels onder een bank

  • 26 September 2023
  • 4 reacties
  • 73 Bekeken

Hoe kan je het beste bedrading onder een bank wegwerken ?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik denk dat deze vraag iets meer uitleg behoeft. Bovendien zijn er vele mogelijkheden en situaties die een eenduidig antwoord vrijwel onmogelijk maken.

Ok, de kabels van de boxen lopen zichtbaar onder de bank over de grond, ik zou graag willen dat deze niet te zien zijn.

dus wellicht onder de bank vastzetten maar hoe ?

Reputatie 7
Badge +3

Ik snap je probleem, maar hoe werk je stroomkabels weg die over de grond lopen? In ieder geval zou ik stroomdraden nooit aan een verplaatsbaar element als een bank vastmaken. 
Staat  de bank in de vrije ruimte of langs een muur? Normaal loopt stroom door of langs de muur en dan kan je kabelgoten gebruiken. In de vrije ruimte is dat natuurlijk altijd lastig. 
Maar nogmaals, ik zou ze nooit aan de bank vastzetten. Gevaar voor breuk en of omtrekken van aangesloten apparaten bij verschuiven van de bank.

Reputatie 5
Badge +3

Sleuven frezen in de muur, buisjes erin en de kabels daar doorheen laten lopen. 

Maar misschien is dat een grote ingreep. Je kan ook een soort mantel om kabels doen om ze netjes bij elkaar te binden. Of kabelgootjes maar dat vind ik zelf minder mooi.