Beantwoord

inloggen met ander account

  • 30 August 2023
  • 3 reacties
  • 132 Bekeken

Beste,

 

wij hebben in ons bedrijf al een Sonos account.

nu heb ik thuis een nieuwe set aangesloten en een nieuw account aangemaakt echter kom ik niet van mijn andere account af als ik wil inloggen, ook heb de  app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd , mijn andere e-mail adres komt in beeld als ik een product wil toevoegen. Kan iemand mij helpen?

icon

Beste antwoord door Dari W 30 August 2023, 14:12

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7

Heb je nieuwe apparaten gebruikt, of apparaten die ook in je bedrijf gebruikt zijn? Want dat mailadres zou in een apparaat moeten zitten, niet in de app, als ik het goed heb.

 

Overigens kun je best twee systemen (“households”) op één account hebben.

Dankjewel voor je reactie, het zijn nieuwe apparaten en heb ook in de app gekozen voor installatie van nieuw systeem. 

Reputatie 3
Badge +2

Hey @TiesH 

Welkom op de Sonos community!

Er zijn voor dit soort situaties twee oplossingen:

  1. Zoals @106rallye terecht zegt kan je in prinicpe meerdere systemen maken op een en het zelfde account. Een systeem staat primair gekoppeld aan je netwerk, je zal dus in dat geval altijd het systeem zien in de app dat is gekoppeld aan het netwerk waar je verbinding mee maakt.
  2. Reset de app. Open deze daarna opnieuw en kies voor nieuw systeem installeren. Het eerste wat hij op dat moment vraagt is om in te loggen met een account. Dat kan op dat moment gewoon het prive account zijn. Dit moet in principe niet mis kunnen gaan. Gaat dit toch mis? Probeer het dan met een tweede telefoon of tablet die het werksysteem helemaal niet kent.