Hierbij introduceren we de Sonos Hall of Fame

  • 6 June 2023
  • 7 reacties
  • 130 Bekeken
Hierbij introduceren we de Sonos Hall of Fame
Badge

Vandaag onthullen we een 'nieuwe' functie in de community, de 👑 Hall of Fame 👑!

 

Dit is eigenlijk al meer dan een jaar op de achtergrond actief en berekent de activiteit van gebruikers met behulp van een supergeheime berekening (daar laten we jullie naar gissen 😉 ).

Je vindt het hier: Sonos Community Hall of Fame

 

Als je niet geïnteresseerd bent in deelname aan de Hall of Fame, laat het me dan weten, dan zorg ik ervoor dat je hiervan wordt verwijderd.

 

Let wel, dit is een permanente uitsluiting en als je weer wilt deelnemen, moet je opnieuw beginnen met het verzamelen van punten.

Ik hoop dat jullie allemaal genieten van deze nieuwe functie.


7 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Wat is hier het voordeel van?

Zegt dit ook iets over de kwaliteit van de reacties of gaat dit vooral om veel schrijverij? 
Nu staat er een link in dit bericht, maar op welke wijze is dit in de toekomst te benaderen?

Je hebt het over “genieten”, bedoel je hiermee je ego strelen? 
Zonder duidelijke uitleg over hoe je de cijfers zou moeten interpreteren kan je het wat mij betreft net zo goed weglaten. Ik zie mijzelf hoog op de ranglijst staan, maar waarom? Omdat ik redelijk actief ben, omdat ik goede antwoorden zou geven, omdat ik likes krijg? Het is zo nietszeggend.

 

 

Reputatie 7

Ik vond de topictitel “Hallf of fame” dan weer een beetje dreigend overkomen ;-)

Gelukkig staat @erooij boven mij op de lijst…..

Reputatie 7
Badge +3

@106rallye Niet helemaal waar, op de “all time” lijst sta je op eenzame hoogte. 🫣

Reputatie 7
Badge +3

De vraag over hoe in de toekomst te benaderen is inmiddels beantwoord. Ik zag dat deze info inmiddels onderaan de forum-pagina staat.

Reputatie 7
Badge +3

Mij inmiddels uit dit nietszeggende lijstje laten verwijderen. Geen idee wat de gedachte achter dit was/is, maar het dient nergens voor. 
Het lijkt wel een competitie, ik ben deelnemer om medegebruikers te helpen en om af en toe de boel te relativeren. Ik ben hier niet om hoog in een lijstje te komen. 

Reputatie 7
Badge +3

Ik ben slechts zeer kort verdwenen uit de Hall of Fame. Het verzoek om mij te laten verwijderen heeft kennelijk weinig resultaat gehad. Een 2e persoonlijk verzoek aan @mike.holst heeft tot nu toe ook niet het gewenste resultaat gehad.

Nogmaals, ik zie het nut niet van deze lijstjes en wens deze vorm van competitie niet aan te gaan. Het gaat mij om gebruikers eventueel te helpen en niet om het verschijnen in een onduidelijk lijstje met een “geheime” puntenregistratie.

Wederom het verzoek mij te verwijderen uit deze lijst.

Badge

Hoi @Erooij 
Ik heb een fout gevonden in de uitsluiting van het klassement en het zou nu opgelost moeten zijn, aangezien ik je niet meer kan zien op het bord

Reageer