Vraag

Retour voor refurbish?

  • 10 June 2023
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Hoe kan ik mijn defect speaker retourneren zodat deze wellicht dmv refurbishing een nieuwe toekomst krijgt? Zeker in deze tijden van maatschappelijke verantwoord ondernemen, waarbij het milieu het minst belast wordt, zou dit wellicht zinvol kunnen zijn.

Helaas heeft een van mijn sonos one speakers de geest gegeven. Zo op een op andere dag. In november 2019 gekocht samen met een playbar. Helaas buiten de garantietermijn van 2 jaar en net van 3 jaar die ik bij de winkel had afgesloten.

Inmiddels heb ik twee nieuwe era 100 speakers besteld. Ik hoop dat deze wel langer dan 3,5 jaar blijven functioneren :-(

Kortom, ik wil mij defecte speaker niet zomaar in de ‘elktro bak’ bij de recycling gooien en ik vroeg mij af of er mogelijkheden zijn om deze te retourneren.

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 4
Badge +1

Goedemiddag @Fred Jonkers 

 

Bijzonder vervelend om te horen dat je speaker buiten de garantie periode defect is geraakt.

Ik heb via je e-mail adres helaas geen case kunnen vinden dat je contact met ons gehad hebt.

Graag zou ik je toch willen adviseren om ons te contacteren.

We kunnen eventueel een korting/compensatie aanbieden op de aanschaf van een nieuwe One speaker om je systeem weer compleet te maken.

 

Onze contact gegevens kan je hier vinden.