Vraag hulp en praat over je Sonos Era, Sonos One, One SL, Play:1, Play:3, Play:5, Sonos Five en IKEA Symfonisk.
Meest recente
Ik heb 2 Connect:Amp’s, waarvan 1 rechtstreeks met ethernet kabel verbonden is, en de andere ook via connectie met ethernet kabel vanaf 1ste verbonden Connect Amp naar de andere doorverbonden is.En ik heb een Play:5 die via wifi connectie maakt.Hier hete er uitzietGekoppeld product: 192.168.0.219---------------------------------Connect:Amp: EetkamerSerienummer: XX-XX-XX-XX-XX-XX:XSonos OS: S1Versie: 11.12 (build 571946310)Hardwareversie: 1.16.3.1-2.0Serie-ID: P100IP-adres: 192.168.0.108WM: 0OTP: 1.1.1(1-16-3-0.9)---------------------------------Connect:Amp: KeukenSerienummer: XX-XX-XX-XX-XX-XX:XSonos OS: S1Versie: 11.12 (build 571946310)Hardwareversie: 1.16.3.1-2.0Serie-ID: P100IP-adres: 192.168.0.170WM: 0OTP: 1.1.1(1-16-3-0.9)---------------------------------Play:5: SlaapkamerSerienummer: XX-XX-XX-XX-XX-XX:XSonos OS: S1Versie: 11.12 (build 571946310)Hardwareversie: 1.16.4.1-2.0Serie-ID: P100IP-adres: 192.168.0.233WM: 1OTP: 1.1.1(1-16-4-zp5s-0.5)---------------------------------Recent
Hi! Als ik het goed begrijp dan kunnen alle Sonos speakers op het Sonos kanaal als je minimaal een Sonos speaker met een ethernetkabel verbindt. In de instellingen zie ik dan ook dat er een speaker verbonden is met het Sonos kanaal (WM0), maar hoe krijg ik de rest van de speakers ook op het Sonos kanaal? Deze blijven namelijk via de wifi verbonden (WM1) . Heb alle Sonos kanalen geprobeerd en staat nu op de standaard 6. MOD EDIT: Afbeelding verwijderd vanwege persoonlijke informatie
Goedenavond!zojuist mijn 1 van mijn sonos speakers ergens anders in de kamer neer gezet. Hij wilde niet meer verbinden dus heb ik hem gereset.nu staat de sonos speaker op “huiskamer 2”, staat er wel bij in huiskamer 1 maar speelt niet mee af met het geluid van de tv..Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? groetjes!!
Mijn Sonos Play 5 gaat steeds op koptelefoon, terwijl er geen koptelefoon op de uitgang zit. Als ik met mijn vinger over de uitgang wrijf, komt het geluid weer terug. Blijkbaar werkt het systeem voor de automatische detectie van een koptelefoon op de Sonos niet goed. Wat kan ik er aan doen?
Ik wil mijn ome updaten maar dit gaat niet meer. heb de one al naar fabrieksinstellingen gezet maar nu wil deze niet meer een update doen is net of deze blijft hangen. wat is hier mee aan de hand ? servicedesk kon geen antwoord geven.
Ik zou twee Sonos One toestellen willen kopen om op twee verschillende locaties te gebruiken. Kan de app automatisch wisselen wanneer ik naar de andere locatie ga?
De lampjes op mijn 2, play3 boxen branden minder fel en de laatste 2 updates werden niet correct uitgevoerd en afgebroken.De boxen spelen wel normaal muziek al haperen ze de laatste tijd wel meer (ongeveer 5 sec geen geluid)Heb al een keer de boxen 10 seconden spanningsloos gemaakt.Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Mijn Sonos One schakelde ik in, ik hoorde een doffe tik en hij deed niets meer. Een zekering of andere beveiliging defect?
Na de verhuizing werkt één van de Play One speakers het niet meer, is direct aan de router gekoppeld en het groene lampje knippert".
Goedendag, zou u a.u.b. eens willen kijken naar de diagnose die ik heb gestuurd?Draai al jaren in deze setup (sonos en netwerk) en sinds een aantal dagen valt het geluid weg voor aantal seconden. Maakt niet uit welke bron. Spotify, muziek van Nas of sonos radio. met vriendelijke groet,Alex
Goedemorgen, ik heb gister de sonos arc mogen ontvangen.Helaas lukt het niet na behoren. Ik heb een account aangemaakt en geverifieerd, sonos arc toegevoegd. Alleen nu moet ik volgens de app weer opnieuw inloggen om de spraak en tv aan te sluiten op de app. Nu ik wil inloggen geeft de app aan dat mijn email of wachtwoord niet klopt. Heb de sonos app al opnieuw geinstalleerd, wachtwoord opnieuw ingevuld maar zodra de arc is toevoegd in de sonos app moet ik dus weer opnieuw inloggen maar dan blijft de melding steeds hetzelfde dat het email of wachtwoord niet klopt. Heeft iemand een idee hiervoor?
Kan ik mijn sonos play one bedienen via mijn smartphone
Ik heb twee sonos five in stereo staan. Het geluid valt tegen. Veel hoog en genoeg laag. Maar middentonen hoor je slecht. Geheel klinkt erg schel zeg maar. Na trueplay leek het zelfs iets erger te worden. EQ uiteraard ook al aangepast maar je wil ook niet alles van treble dicht zettenAls ik ze niet in stereo zet lijkt het geluid ook beter. Hiervoor sonos 3 in stereo gehad en dat klonk beter over gehee, meer in balans.Iemand een tip of idee? Sta op punt ze terug te brengen voor setje Argon sprakers
Heb sinds kort een Sonos ARC met sub 3 en een set of Era 300.Alles kan ik nu als een losse set op de wifi krijgen. Kan nu de sub heel eenvoudig aansluiten op de era 300, los en als stereo, disconnecte en weer connecte, geen probleem.Probeer ik de sub te connecte met de Arc dan doet ie het maar gooit het systeem de Era 300 van de wifi af en kan ik ze alleen weer hard resette om ze weer op de wifi te krijgen. Probeer de sub te installleren op de Arc dan loopt hij vast op de App, moet dan de App verwijderen en opnieuw te installeren.
helaas van mij geen positieve post over de sonos beam.na een kleine 3 jaar komt hier alleen nog maar een pieptoon uit de rechter speaker! alleen maar gebruikt ter ondersteuning van tv geluid. na contact te hebben gehad met de vriendelijke en begripvolle telefoonmederwerkers van sonos vandaag via de mail te horen gekregen dat ze behalve 30% korting op een nieuw product niks voor mij kunnen betekenen!ze staan voor hun product met uitstekende kwaliteit maar sluiten niet uit dat er een defect kan optreden wat ik logisch vindt hoor maar niet met een toch forse aanschafprijs net geen 3 jr geleden! nu komt het erop neer das pech.…sonos beam en geld weg! nu lees ik op internet meer van dit soort gerelateerde klachten en zou dus als advies willen geven:bezint eer je begint! mvg marc
Hallo,sinds een paar weken stopt de Sonos regelmatig met afspelen en gaat dan weer verder. We hebben een bar en twee Sonos one. Alleen de bar is aangesloten op de tv. Het is ook niet steeds dezelfde speaker die een minuut stil. Dat verschilt steeds.weet iemand hier hoe die op te lossen is Sanne
Na aanzetten van de sonos valt na paar seconden het radio signaal weg komt na een paar seconden weer terugEr is niets aan de router of installatie veranderd Euvel doet zich sinds paar dagen voor ,hiervoor nooit geen last van gehad Iemand oplossing????Aanbieder is de KPN
Hallo, Mijn doel is om 2 passieve luidsprekers aan te sluiten op een Sonos connect Amp, dit zou moeten lukken alleen lees is ook dat het mogelijk is om er een subwoofer op aan te sluiten Nu is mijn vraag of dit een “actieve” subwoofer moet zijn of dat ik mijn bestaande (passieve) Subwoofer er ook op kan aansluiten? De luidsprekerkabel vd subwoofer heeft aan beide kanten nl geen rca/tulp aansluiting omdat ie in de huidige situatie nog met de receiver is verbonden. Ik ben benieuw wat technisch mogelijk is en/of dat ik er een voorversterker oid tussen moet zetten ?Iedereen bedankt voor het meedenken hierin !!! 🙏Mvrgr Benv
Ik heb een Sonos play5 die het in het vorige huis altijd perfect heeft gedaan. Ik woon nu in een ander huis met een ander modem en probeer de play5 te verbinden. Dat is de eerste gelukt en daarna niet meer. Wat te doen?
Hallo heb probleem met mijn sonos play 1 te koppelen aan mijn ARC en Subwoofer.Sonos play 1 speel ik af op de sonos app2 nou heb ik de Arc en woofer aangeschaft maar kan nu niet meer mijn play 1 koppelen Het is eigenlijk *** van sonos hoe het app werkt.Wie kan mij hiermee helpen aub. MOD EDIT: gecensureerd
Zelfs na resetten is de Sonos One blijkbaar niet gedowngraded voor de S1 controller.Hoe verder te handelen?
Mijn stereo is via een connect verbonden. Nu valt de muziek tijdelijk weg in de living waar de muziek via de connect werkt. Andere plaatsen, zoals buiten of badkamer waar de sonos rechtstreeks verbonden is met een Sonos box, valt de muziek niet weg. Als ik de stroom van de connect tijdelijk verbreek is het probleem opgelost, maar het komt echter terug.
Welke speaker kan ik het beste in een tuinhuis plaatsen gezien de temperatuursschommelingen. Het tuinhuis is geïsoleerd, waterdicht maar heeft geen verwarming. Afmetingen zijn 5 x 3 meter.
Mijn playbar kan ik niet aan het systeem toevoegen.als ik alle stappen doorloop, loop ik vast met de opmerking “de verbinding wordt afgerond” het lampje brandt constant groen, maar kennelijk wordt er geen goede verbinding gemaaktwat kan de oorzaak zijn en hoe los ik het op. peter westenberg
HalloMijn play:5 : verbinding valt geregeld weg, terwijl gekoppelde Beam wel verbinding blijft houden. Na halve minuut is verbinding weer hersteld (tot het volgende moment!). Wat kan ik hieraan doen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.