Mijn Sonos One schakelde ik in, ik hoorde een doffe tik en hij deed niets meer. Een zekering of andere beveiliging defect?
Ik zou even bellen met Sonos. Niemand op dit forum kan je daar ook maar iets zinnigs over zeggen.
Hetzelfde had ik met een Play 1. Doffe plop en uit. De zekering was gesprongen maar na vervangen ging hij weer, dus het probleem zit verder in de voeding lijkt mij. Ik ben er nog niet uit. Misschien iemand een idee wat de oorzaak kan zijn? Sonos kon me ook niet veder helpen, die bieden een nieuwe speaker aan met korting. Die had ik inmiddels gekocht (Sonos One) maar die matched niet met de S1 app die ik voor de overige componenten gebruik. Ben dus niet blij.
Lijkt eerder dat je peakspanningen hebt in huis. Je leest vrijwel nooit iets over dit probleem. Kan haast niet toevallig zijn dat je dit nu 2x hebt ervaren.
Sorry, eerste bericht was fout, het ging alleen om een Play 1 van een aantal jaren oud. Dus onwaarschijnlijk dat piekspanningen de oorzaak zijn, er moet een inwendig hardware probleem zijn. Benieuwd wat.
Ik snap er niets meer van. Eerste bericht was fout, maar in 2e bericht schrijf je dat het het “ook” had met een play 1.
Wat bedoel je met “ging hij weer”. Werkte de play 1 weer of klapte de zekering er weer uit. Indien het laatste dan zou er ook nog een breuk in de stroomkabel kunnen zitten.
Kan je niet overstappen op S2 of wil je niet overstappen?
Ik dacht dat het eerste bericht van iemand anders was. Heb nu een One gekocht ter vervanging van de Play 1 in mijn systeem met Play 5’s en Connect, maar dat werkt niet samen. Dus ik zit vast aan S1 en die One wissel ik wel met een Play 1 uit NL, tenzij ik deze defecte Play 1 gerepareerd krijg. Wanneer ik overga naar S2 moet ik alles vervangen en daar heb ik nog geen zin in.
Een One kan toch gewoon terug naar S1? Een One SL niet.
Je hebt gelijk, op de sticker gekeken, het is een One SL.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.