Vraag hulp en praat over je Sonos Era, Sonos One, One SL, Play:1, Play:3, Play:5, Sonos Five en IKEA Symfonisk.
Meest recente
Wij hebben de Beam en sinds kort als we op de volumeknop duwen zegt Sonos telkens “volume omhoog” of “volume omlaag”. Terwijl hij dat vroeger nooit deed, behoorlijk vervelend. Kunnen we dit ergens uitschakelen? Alvast bedankt
Ik heb nog een oude Sonos Connect op mijn huiskamer installatie staan en die werkt niet met de Sonos S2 app. Mijn Connect is nu aangesloten op een Sony STR-DE435 die enkel nog voor versterking gebruikt wordt. Die versterker (2x100W 4 Ohm) is aangesloten op twee Jamo 477a luidsprekers (100 W 4 Ohm). Ik wil de luidsprekers behouden. De Amp heeft echter als specificatie 125 Watt bij 8 Ohm.Kan ik de Amp zonder gevaar aansluiten aan de Jamo luidsprekers of kan ik beter de bestaande Sony versterker behouden en een Sonos Port gebruiken.?
Whatever I do, My S2 app can’t Connect to my beam. I’ve uninstalled app, I’ve unplugged my beam. Ween the app is spanning for sonos devices, it can’t find any. Anybody had the same issues?I use iPhone
Ik heb sinds kort een probleem met mijn playbar. Het is alsof er luidsprekers kapot zijn en het geeft een dof geluid. Enig idee wat dat kan zijn? Het is zowel via de TV als niet.
Ik wil mijn stereo set speakers verplaatsen. Nu kan ik geen speaker kabel naar de nieuwe plek krijgen. Nu heb ik het volgende idee (gezien ik al twee identieke versterkers heb):Linker analoge speaker op linker kanaal van (Marantz) versterker één. Deze versterker krijgt input van Sonos Port één. Rechter analoge speaker op rechter kanaal van (Marantz) versterker twee. Deze versterker krijgt input van Sonos Port twee. Gaat het lukken hiermee een goed stereo geluid te creëren?
Hello,i have difficulties pairing my two Sonos Move speakers to my Sony turntable. Whatever I try, the sound is always streamed to one of the speakers.How do I remedy this?Thanks!
"Waarom schakelt de microfoon van de Arc steeds uit".
Ik heb 2 Move 2 speakers in mijn netwerk gekoppeld als stereo paar. Werkt prima. Recent heb ik er 1 meegenomen om via bluetooth muziek af te kunnen spelen. Thuis bluetooth getest en ging prima. Op locatie heb ik er geen geluid uit kunnen krijgen. De verbinding komt prima tot stand, harder en zachter reageert de speaker ook op, maar geen geluid. Ook anderen laten testen met de verbinding met hetzelfde resultaat. Ik lijkt erop dat dit samenhangt met het verlaten van het wifi netwerk, maar zou toch niet uit mogen maken voor de verbinding via bluetooth? Heeft iemand een oplossing?
Hallo, Ik heb een Philips TV model 42PFK7109 waarop ik via HDMI1 KPN Arris TV ontvanger heb aangesloten. De Sonos Beam Gen2 heb ik aangesloten op HDMI3 vd Philips Tv, echter het volgende gebeurd:Wanneer we TV inschakelen en de tv ontvanger aanzetten met de KPN afstandsbediening krijgen we gelijk beeld maar het geluid komt pas nadat ik eerst zie dat HDMI1 in beeld komt en daarna ARC gezien wordt. Al met al zit er zeker 20 seconden tussen beeld krijg en waar we na 20 seconden pas het geluid via de Sonos BeamGen2 horen. Heel irritant, ik heb de TV Sonos instellingen al een keer opnieuw gestart maar biedt geen oplossing maar misschien weet iemand de juiste instelling?. Alvast bedankt!mvrgrBen
Dit onderwerp is ouder en bevat mogelijk niet de meest actuele informatie. Klik hier om een lijst met andere onderwerpen over hetzelfde thema te zien. Sinds een week valt regelmatig het geluid enkele seconden weg, , soms alles, soms alleen sl one speakers. De move geeft geen probleem.
Hello all, I want to connect my ERA300 with a digital piano. I bought the special SONOS LINE-IN ADAPTER and a stereo cable. It works but there is a delay between striking the keys and the actual sound out of the speaker. In the SONOS APP it is possible to decrease the delay to 0.75mseconds but this is still very noticeable. Is it not possible to avoid this delay ? When connecting cheap 40 USD speakers to the piano, it works perfectly. If it is not possible to solve, is this the same with all SONOS speakers ? Also with the soundbars ?
Ik heb een arc met 2 surroudspeakers (One’s)werkt al jaren perfect maar nu heb ik opeens geen geluid meer uit de One speakers.de arc geeft wel gewoon geluid zoals het hoort.Ik heb de surround speakers al een keer verwijderd en weer toegevoegd. Alles heeft gewoon verbinding met de wifi.Nu geven de One speakers een constant brandend groen licht. Dit geeft aan dat het geluid op Mute staat of geluid niveau staat op nul. Dit is beide situaties niet het geval. Via de app staan de surroudspeakers op max volume en niet op Mute. Als ik op de One speaker op de volume knop druk gaat het geluid van de ARC harder en zachter. Er is dus wel een connectie maar totaal geen geluid via de one speakers.Hoe los ik dit probleem op?
Ik krijg geen verificatie mail om mijn account te verifiërenSpambox gecontroleerd Wat kan ik nog meer doen?
Ik heb 2 Sonos One’s Gen 2 en een SUB mini n ik zou daar graag mijn plaatjes op willen luisteren. Ik heb nog een oude platenspeler en heel veel LP’s. Maar ik zou ook de audio van de TV erop willen beluisteren. Hoe kan ik dit doen?
Ik heb 4 speakers in een klein barretje. Sinds korte tijd begint 1 speaker plots te kraken en vandaag had ik het gevoel dat een andere ook begon. Het is niet altijd en ook niet als hij hard of dacht staat. Ik merk wel dat als ik 's morgens opstart het kraken begint voor 1 minuut of zo...daarna nog maar heel af en toe.
Sinds gisteren piept mijn sonos playbar. Gaat door het geluid van film kijken heen en wordt steeds sterker. Alleen als de stekker er uit is is het stil. Verder doet het audio geluid het uitstekend maar in rust aan of in gebruik piept het.
Beste communiteit,Bij sommige nummers die ik afspeel op mijn sonos one speakers geven ze een klapperende bass weer bij lage tonen. Zijn ze opgeblazen? Kan dat eigenlijk wel of zijn ze daar op beveiligd? Herkent iemand het probleem?
Kun je de Sonos Era 100/300 ook buiten je huis gebruiken (Camping) via bluetooth? Of is de bluetooth verbinding alleen thuis te gebruiken? (speaker is dan met bekend wifi netwerk verbonden)
Vandaag een sonos Ray aangeschaft, echter bij het verbinden met de app (en huidige sonos systeem) komt er geen pop up voor verbinden naarvoren, daarnaast via instellingen zoeken naar apparaat ook niet vindbaar, lampje blijft wit knipperen. De reset uitgevoerd door knop achterzijde in te drukken en daarna de stekker weer aansluiten, helaas blijft het wit knipperen en kan ik hem niet verbinden
ik heb een beam en 2 sonos one sl, maar nu kom er bij 1 one sl geen geluid meer uit.als ik op de volumeknop druk bovenop dan hoor ik die deurtjes wel, wat zou dit kunnen zijn
Hallo, ik heb de Sonos S2 app met de laatste update maar kan de nieuwe Sonos voice control niet installeren = verschijnt niet in de lijst in de instellingen. Iemand ook dit probleem en hoe kan ik het oplossen? mod edit: Afbeelding verwijderd vanwege persoonlijke informatie
Goedemorgen, sinds kort ben ik overgestapt van kpn naar ziggo en nu werkt mijn Sonos systeem niet meer. Ik heb geprobeerd alle sonos apparaten te resetten om het nieuwe wifi netwerk te koppelen maar dit lukt niet, hij vind het nieuwe netwerk wel maar met invoeren van het wachtwoord lukt het niet, vreemd genoeg werkt nu alleen de Beam maar de rest niet. is er iemand die mij kan uitleggen wat ik moet doen om het systeem weer werkend te krijgen? Ik heb niet heel veel verstand van netwerken en dergelijke dus hopelijk is het een simpele oplossing.ik hoor het graag! alvast super bedankt voor de moeite! groeten Rob Smit MOD EDIT: 3 foto's werden verwijderd omdat ze persoonlijke informatie bevatten
Stereogeluid. Krijg je Stereogeluid als je met sonos era100 en een draadloze sonos roam laat samenwerken?
Play 5 gen 1 kan niet meer verbinden. Allebei lukt niet meer . Speakers branden continue oranje. geaag hulp
Ik heb een oude Play 1 verkocht en tijdens verkoop niet uit mijn s2 app gehaald. Nu zie ik dat ik de kamer niet kan verwijderen (licht ook niet op in de app) en het apparaat ook niet. Uiteraard staat er niet verbonden en wil de app gaan zoeken naar het apparaat. Op welke manier kan ik de kamer en het apparaat alsnog verwijderen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.