Beantwoord

Bluetooth probleem Move 2

  • 14 April 2024
  • 5 reacties
  • 30 Bekeken

Ik heb 2 Move 2 speakers in mijn netwerk gekoppeld als stereo paar. Werkt prima. Recent heb ik er 1 meegenomen om via bluetooth muziek af te kunnen spelen. Thuis bluetooth getest en ging prima. Op locatie heb ik er geen geluid uit kunnen krijgen. De verbinding komt prima tot stand, harder en zachter reageert de speaker ook op, maar geen geluid. Ook anderen laten testen met de verbinding met hetzelfde resultaat. Ik lijkt erop dat dit samenhangt met het verlaten van het wifi netwerk, maar zou toch niet uit mogen maken voor de verbinding via bluetooth? Heeft iemand een oplossing?

icon

Beste antwoord door RdJNL 15 April 2024, 12:01

Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 7

Vreemd. En als je die andere test? En doet de oorspronkelijke het thuis ook weer?

Dank voor de reactie en ja, echt vreemd. Thuis doet de speaker het weer als ik Bluetooth inschakel. De andere speaker doet hetzelfde. Ook schakelen ze thuis direct weer in het netwerk. Het lijkt dus echt met het netwerk te maken te hebben. Zodra ze het huis uitgaan gaat het mis met Bluetooth…

Reputatie 7

Weet je zeker dat de speakers thuis via bluetooth gaan? Want dan zouden ze buitenshuis ook gewoon moeten werken, zou je zeggen.

Normaal in het netwerk als een paar. Maar getest op Bluetooth en na verbinding krijg ik de muziek via de speaker, of zou die dan nog verbinding houden met het netwerk? Ik test nog even met wifi uit…

Goed, die test geeft deels uitsluitsel. Als ik wifi uitzet willen de speakers los van elkaar geen muziek afspelen, maar samen wel. Het probleem zit ‘m dus in het zijn van een paar. Ik denk dat als ik ze los wil gebruiken dat ik ze moet scheiden voor gebruik. Dat test ik nog! Thanks voor de hulp/meedenken!

Reageer