move reset

  • 8 May 2024
  • 1 reactie
  • 108 Bekeken

Ik moest de move naar de fabrieksinstellingen zetten omdat de alarmen niet meer zichtbaar waren in de app

 

De standaard handleiding werkte niet daarom de uitgebreide hier

 1. Verwijder Move van het oplaadstation of USB-C lader.
 2. Houd de aan/uit-knop 30 seconden ingedrukt.
 3. Wacht 5 seconden nadat je de Move hebt uitgeschakeld.
 4. Plaats de Move in de juiste richting op het oplaadstation. 

Zodra dat is gebeurd, volg je de exacte stappen die ik hieronder heb gegeven om de fabrieksinstellingen van Move te herstellen 

 

Hier zijn de stappen: 1. Haal je Move-product uit de oplaadbasis.
2. Houd de aan/uit-knop aan de achterkant van je Move of Move 2 minimaal vijf seconden ingedrukt om deze uit te schakelen. Je hoort een bel en het statuslampje gaat uit.
3. Schakel je Move-product weer in door op de aan/uit-knop aan de achterkant te drukken of door het op de oplaadbasis te plaatsen.
4. Terwijl het is ingeschakeld, houd je de knop Verbinden ingedrukt terwijl Move is ingeschakeld.
5. Blijf de knop ingedrukt houden totdat het statuslampje oranje en wit begint te knipperen.
6. Het statuslampje knippert groen als het proces is voltooid. 
 

Als Move groen knippert, open je de Sonos-app en reset je de app zoals weergegeven in dit artikel https://support.sonos.com/article/reset-the-sonos-app 


1 Reactie

Reputatie 7

Weet je zeker dat het feit dat de alarmen niet meer zichtbaar waren niet an de nieuwe app ligt? Ik lees dat mensen dit probleem hebben door de nieuwe app.

Sonos raadt zomaar resetten van een apparaat, zonder contact men hen, overigens af. Voor de meeste problemen helpt het niet en je verlies informatie waar Sonos nog iets mee gekund had.

Reageer