Vraag hulp en praat over je Sonos Era, Sonos One, One SL, Play:1, Play:3, Play:5, Sonos Five en IKEA Symfonisk.
Meest recente
Dag iedereen, Mijn geduld met mijn sonic-speakers is op, dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb thuis een homey pro. Hierop heb ik, onder meer, drukknopjes en mijn Sonos speakers geïnstalleerd.In de woonkamer staan twee aan elkaar gekoppelde Sonos speakers, welke een afspeellijst beginnen te spelen wanneer ik op een drukknopje druk. Allemaal goed en wel.Nu blijf sinds een tijd de muziek vaker hangen; hij stopt volledig om dan naar het volgend nummer over te gaan. Dit nummer speelt ook weer ettelijke seconden alvorens te pauzeren en naar het volgend nummer over te gaan. Uiterst vervelend. Heeft iemand hier raad mee? Groeten,Wouter
Is het mogelijk om de Sonos Era 100 pro beschikbaar te stellen voor consumenten bij release begin 2025? Deze vraag met name omdat de Sonos Era 100 pro (in tegenstelling tot de Sonos Era 100 en andere Sonos producten) juist met poe (power over ethernet) te voeden en aan te sluiten is.
In Sonos zie ik de verschillende systemen in mijn netwerk.Ik zie ook de verschillende streaming diensten met kanalen. Maar als ik een kanaal wil afsprelen op een van mijn systemen, start dit niet op en komt er geen geluid uit mijn systeem.Het lijkt of ik geen diensten meer kan afspelen. Ik heb alles al meerdere keren opnieuw gestart (Internet routers, switches en SONOS systemen). Geen succes.Wie kan mij helpen?
Hallo, Ik heb altijd zonder problemen mijn sonos over de wifi gehad. Sinds gisteren lukt het me niet om verbinding te maken met wifi. Systeem zegt dat het wachtwoord van mijn wifi verkeerd is. Ik weet zeker dat ik de goede invul. Hoe kan ik mijn sonos Eros 3oo weer over de wifi krijgen?GrEdwin
De play:1 wordt gevonden alleen het systeem blijft maar vragen om de mobiele app te downloaden, terwijl ik dat gedaan heb. Wat nu?
Wat is de betekenis van die groene lichtjes?
Na het installeren van de nieuwe app veel problemen gehad. Na veel handelingen werkt het nu redelijk. Het enige probleem wat ik niet opgelost krijg is het volgende. Ik heb 2 systemen een op de zaak en een thuis, als ik de app start zegt hij dat hij geen systeem heeft gevonden, vaak maar niet altijd staat bij de zelfde melding onderaan dat hij een systeem heeft gevonden en vraag of ik deze wil verbinden. Waarom start hij niet meer gewoon op met het gevonden systeem? Dit is zowel op de zaak als thuis.
waarom zijn alle installaties weer verdwenen? alles is zichtbaar op het netwerk. weeral moeten we alles opnieuw instellen?
Hallo,Ik heb sinds een week 2 nieuwe Era300’s als Surroundspeakers. Het is me opgevallen dat ik in de rechterspeaker af en toe een klein plop geluidje hoor. Je kan het geluid vergelijken als je een koptelefoon in je telefoon duwt. ik heb de speaker al gereset dit heeft niet geholpen, zojuist hoorde ik het geluidje weer. Wat is dit? Kan Sonos van afstand de speaker aflezen op bepaalde fouten? Ik hoor graag
Ik wil graag de nieuwe arc ultra reserveren en deed dat via mijn telefoon. Ik moet de rabo reader pakken waardoor het scherm even weg viel. Nu wil ik opnieuw reserveren en zie dat mijn upgrade is verdwenen en heb ik geen 15 % korting meer. wat te doen?
Mijn Play 5 1e generatie werkt plotseling niet meer. Is niet meer zichtbaar in mijn producten in de sonos app. Stekker er uit en opnieuw er in helpt niet, ook stekker van andere sonos werkt niet. Het lichtsymbool brandt helemaal niet meer. Apparaat lijkt gewoon dood. Lijkt me toch niet kunnen voor zo'n apparaat. Serienummer B8E937294844F Garantie is vast verlopen (kan ik ook niet meer achterhalen, is niet te zoeken op serienummer). Doe ik iets verkeerd?
Hallo allen.Ik weet dat er afgelopen maanden veel gedoe is geweest over de Sonos app,ik heb er eigenlijk nooit laat van gehad tot nu toe.Gister een nieuwe internet provider (kpn)genomen maar nu worden mijn speakers niet meer gevonden terwijl ik in de app wel aangemeld heb bij het nieuwe netwerk.Ik heb alleen nog maar geluid uit de Arc omdat die met de hdmi is verbonden natuurlijk...met de app kan ik er niets meer mee.Mijn Sub plus twee Era 300's kan ik ook niet meer aanmelden.Ik stap wel vaker over van internet provider en heb hier nog nooit last van gehad.Eigenlijk is nu alles onbruikbaar.Heeft iemand tips.... of geruststellende opmerkingen.
Hoi, op mijn Symfonisk krijg ik in de avond vaak, als ik Apple Music gebruik, de melding no content. Sonos Radio werkt wel. Als ik een groep maak met een andere Symfonisk kan ik Apple Music wel spelen. Wat is er loos?
Play:3's werken niet meer na overgang van KPN ( met KPN Box12 van Sagemcom router) naar Youfone(met Experia V10A router). In een ander topic worden als oplossing de 2 frequenties ieder aan een aparte ssid toegewezen. Dit werd gerealiseerd met de PKN app. Wij hebben de Experia via Youfone, dus geen KPN app.Weet iemand hoe die configuratie direct ingesteld kan worden in de Experia? Of een andere oplossing?
Tijdens het kijken van televisie gaat het volume van de Sonos Beam Gen 2 vanzelf harder. Dit gebeurd na een aantal minuten. Beam is aangesloten met meegeleverde HDMI kabel.Iemand een oplossing hiervoor? Heeft iemand hetzelfde probleem?
Mijn sonos producten toegevoegd aan wifi netwerk maar herkent deze niet bij het opstarten
Ik ben Sonos-gebruiker van het eerste uur, toen Sonos nog vooral een thuisnetwerk faciliteerde, dat zijn content van een Nas-server haalde. Om dat te kunnen doen, zo werd mij verteld, bouwde Sonos een eigen netwerk, Sonosnet, dat via de Bridge met de router samenwerkte. De Bridge is later vervangen door de Boost, maar beide koppelapparaten zijn inmiddels uit productie. Om van Sonos gebruik te maken hoef je het systeem niet meer bedraad met de router te verbinden. Ik heb desondanks nog steeds een Boost aan mijn router gekoppeld. Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe Sonos nu zijn netwerk onderhoudt, of het nog steeds een apart netwerk is (Sonosnet) en of een Boost nog enig nut heeft bij dit alles? Ik heb een Sonos Connect 2, Sonos 5, vier Sonos Ones en een Move 2. Een vrij omvangrijk netwerk dus.
Ik heb een volledig nieuwe installatie met 8 sonos era100 en 3 era 300.Tevens een volledig nieuwe internet aansluiting via proximus met een internetbox.het netwerk is opgesplitst in een 2.4 en 5g netwerk.Op beiden kan ik niet verbinden. waar kan dit aan liggen ?
Weet iemand raad. Na de update van gisteren krijg ik de play 5 niet meer aan de praat. Hij speelt af. Volume staat halverwege. Maar geen geluid Wat een drama merk
Wij hebben 4 Sonos ERA100 boxen en een soundbar. Voorheen gebruikte ik Tunein. Toen viel regelmatig de muziek 1 tel weg. Op Tunein krijg ik helemaal geen muziek meer, dus ik kies nu Sonos radio. Nu vallen de speakers nog vaker uit! Aangesloten middels wifi (inclusief versterkers), Spotify valt niet uit. Het uitrekken, 5 minuten van de stroom af en opnieuw insteken van de router (of is het het modem?) helpt niet. Erg storend en zo technisch ben ik niet!
Gisteren haperde zowel Spotify als Apple Music op mijn Sonos speakers. De muziek stopte vrijwel continu. Melding van Sonos was een slechte internetverbinding (om te bufferen). Internetverbinding bleek echter goed (>200 mbps), internetprovider zag geen problemen. Sonos support gebeld. Die mij adviseerde maandelijks de stroom van alle speakers te halen. Dat gaat wat lastig bij sommige speakers. Op afstand zijn alle speakers gereset en het probleem is opgelost. Is dit een bekend probleem? En zo ja, waarom lost Sonos dat dan niet op? Je gaat klanten toch niet vragen maandelijks de stroom van alle apparaten te halen?
Ik heb mijn play 3 twee keer gekoppeld door naar de fabrieksinstellingen te gaan. Maar zodra ik aan de app zit of iets dergelijks, wordt de play 3 weer ontkoppeld. De rest doet het gewoon. Iemand een idee wat ik kan doen?
Met nieuwe App niets meer in te stellen in de EQ. Het geluid is gewoon slecht. Alles geprobeerd, krijg het niet opgelost. App resetten helpt ook niet. Iemand nog suggesties?
Sinds kort geen muziek meer af te spelen van bovengenoemde apparaten. Iemand een oplossing?
Ik heb al veel gelezen over krakende Sonos One boxen maar zie nergens een oplossing?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.