Hiii
ik wil graag beide speakers kopen maar, kan ik een Era 300 en een five koppelen en samen muziek laten spelen?
of moeten het 2 Era 300’s of 2 fives zijn?
alsook hoeveel speakers kan ik maximaal koppelen?
Hiii
ik wil graag beide speakers kopen maar, kan ik een Era 300 en een five koppelen en samen muziek laten spelen?
of moeten het 2 Era 300’s of 2 fives zijn?
alsook hoeveel speakers kan ik maximaal koppelen?
Het Sonos-systeem gaat uit van “kamers”. In die kamers staat als je in de app kijkt een speaker of een vaste (stereo- of surround-) set van speakers. Deze kamers kun je “groeperen”. Je kunt verschillende speakers (eigenlijk “kamers”) wel groeperen, maar een stereoset of achterspeakers in een surroundset moeten altijd dezelfde speakers zijn. Een Sonos-systeem kan maximaal 32 speakers aan.
Het Sonos-systeem gaat uit van “kamers”. In die kamers staat als je in de app kijkt een speaker of een vaste (stereo- of surround-) set van speakers. Deze kamers kun je “groeperen”. Je kunt verschillende speakers (eigenlijk “kamers”) wel groeperen, maar een stereoset of achterspeakers in een surroundset moeten altijd dezelfde speakers zijn. Een Sonos-systeem kan maximaal 32 speakers aan.
Hey, dus als ik het goed begrijp kan je de era 300 en five groeperen en dezelfde muziek laten spelen in de “living” en de “slaapkamer” maar niet in stereo?
Dat klopt. Maar voor stereo heb je ook 2 gelijke speakers nodig en die plaats je dan ook in dezelfde ruimte.
Dat klopt. Maar voor stereo heb je ook 2 gelijke speakers nodig en die plaats je dan ook in dezelfde ruimte.
Voorlopig zal ik maar een speaker kopen, was gewoon ter info omdat ik wou weten of het lukte om dezelfde muziek door twee verschillende speakers te krijgen.
Bedankt voor de info.
Ja dat werkt gewoon
Ja dat werkt gewoon
Oké, bedankt! Dankjewel!!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.