Vraag hulp en praat over je Sonos Roam en Sonos Move
Meest recente
Net Sonos Roam geinstalleerd op mijn telefoon. Ging prima kreeg gong bij installatie. In de app zie ik dat het geluid er is (niveau 36) maar Roam geeft geen geluid. Ook niet via bluetooth. Via telefoon kon ik geen hulp meer krijgen en chat is niet beschikbaar. Daarom maar een poging hier.
Bij: Laten we de Sonos Move toevoegen aan je wifi: Ziggo ….wordt er gevraaghd naar wachtwoord.Welk wachtwoord?van mijn sonosaccount of die van mijn wifi
Ik kan mijn Move 2 verbinden met mijn Sony platenspeler via Bluetooth. Maar het geluid en/of afspeel mogelijkheid wordt niet weergeven in de app. Zelfde probleem met de Era300. Met de Roam geen probleem. Iemand een idee?
Net Sonos Roam geinstalleerd op mijn telefoon. Ging prima kreeg gong bij installatie. In de app zie ik dat het geluid er is maar Roam geeft geen geluid. Ook niet via bluetooth. Wat kan ik hier aan doen
Wanner ik mijn tv signaal via mijn playbar en speakers afspeel en ik daaraan mijn Move koppel zit er behoorlijke geluidsvertraging vertraging in mijn Move. Wat kan ik daar aan doen?groetchris
Mijn sonos roams doe ik uit en gaan plots weer aan. Ze staan op mijn slaapkamer en geven dan veel licht. De instructie voeding onder instellingen klopt niet die ik hier las. Wat moet ik doen om de roams niet ineens aan te laten gaan?
Goede dag, Mijn Sonos Roam heeft sinds dat ik hem heb een probleem. Deze verliest op willekeurige tijdstippen de connectie met mijn netwerk. Op het moment dat het gebeurt is de Roam niet meer zichtbaar in de app en de Google Assistent geeft op dat moment aan dat hij niet verbonden is met het internet (op de Roam zelf). Ik heb ook een Sonos One SL en deze heeft dit probleem niet. Ik heb de Roam reeds meermaals gereset en opnieuw toegevoegd aan mijn netwerk. Hij heeft een fixed IP gestuurd vanuit de router. Ik heb een mesh Wifi netwerk draaien op een TP-link M4 gebaseerd systeem. Het netwerk bestaat uit een 2,4 Ghz en 5 Ghz netwerk met hetzelfde SSID. Ik kan hierbij niet aangeven op welk kanaal het netwerk moet werken. De Roam staat op de originele draadloze lader. Geen van mijn andere (20+) apparaten op het netwerk hebben dit probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit zo hoort? Zie ik iets over het hoofd?
HalloIk wil een Move én een Roam tegelijkertijd als bluetooth luidspreker gebruiken, maar er is geen wifi voorhanden. Kan dat?Het enige wat ik vind, is dat ik kan schakelen tussen de ene en de andere luidspreker, maar hoe ik ze samen moet laten spelen, heb ik nog niet gevonden.Bedankt voor een slimme oplossing ...
op mijn telefoon en op de imac zie ik wel de move maar op de telefoon van mijn vrouw niet
Mijn roam (aangeschaft december 2021) laadt niet meer op en lijkt overleden.Iemand tips?
Sonos roam geluid af en toe uit en een seconde later terug geluid. Dit blijft duren tot ik Sonos uitzet en terug aanzet. Daarna probleem weer voor een paar dagen opgelost. Sonos Roam werkt Wifi.
Ik overweeg om naast mijn Era 300 een Move 2 aan te schaffen. Of zou ik beter nóg een Era 300 erbij te kopen? Wat geeft het beste geluid?
Ik kwam er gisteren achter dat mijn Roam, terwijl ie aan met kabel aan het opladen was, toch leeg was na ± 6 uur. Zat aan 12v adapter, en speelde via WIFI. De app gaf geen oplaad problemen aan, en je zag dat ie wel aan t opladen was door tekentje in batterij status. Iemand een idee hoe dat kan? Bedankt
Is het mogelijk om het geluid van een Philips TV te horen via Sonos roam?Als dit mogelijk is, welke handelingen verrichten?
Ik gebruikte mijn ROAM op de wifi maar met de vakantie heb ik deze gebruikt op bleutooth.Nu wil ik deze thuis weer gebruiken op wifi, maar in de app blijft hij zeggen dat met bluetooth is verbonden. En kan ik hem niet via de app bedienen. Heb de Roam al aan en uit gezet, bluetoorh van de telefoon uit(dan wordt de roam niet gevonden in de app) maar werkte niet.gr Erwin
Ik gebruik mijn Sonos Roam afwisselen via bluetooth koppeling met een tv en als radio speler via de wifi.Nu is het zo dat de Roam terwijl hij via WiFi de radio afspeelt automatisch en ongewenst het tv geluid afspeelt zodra de tv wordt aangezet. Ik krijg de Rosm dan ook niet van dat tv geluid af.Hinderlijk.
Kan ik samsung eardbuds koppelen aan sonos
Eind september hebben wij een Sonos roam gekocht. Helaas doet hij helemaal niks meer. Oplader geprobeerd op laptop/stekker/verschillende stopcontacten. Niks werkt meer. Wie heeft de oplossing?
Beste ik heb voor de platenspeler audio technica AT-LP60XBT speciaal de Sonos move aangekocht. Echter krijg ik ze niet via Bluetooth gekoppeld. Kan iemand me helpen?
Als ik alleen mijn roam gebruik bv in de tuin. Gaat ie steeds uit met een harde klap. Ik kan hem daarna wel weer aandoen maar gaat steeds weer uit met een harde klap
Kan de sonos roam ook met line in worden aangesloten?
Ik heb nu een normale Roam.Als ik er een Roam SL bij koop, kunnen die dan als stereo-paar gekoppeld worden? Of werkt dat alleen met 2x Roam of 2x Roam SL?
Hey,De Sonos roam werkt goed via WiFi. Nu wil ik graag via YouTube music iets afspelen via mijn mobiel. Bluetooth met Roam is verbonden. Ik zie dat de muziek afspeelt via AirPlay op de Roam maar ik hoor geen geluid.Uiteraard staat volume van mij iPhone helemaal open en ook op de roam.Maar geen geluid via de roam. Idee hoe dit te verhelpen is?😅Hartelijk dank alvast! 🙏Groet,Nanette
Pas een roam sl gekocht, met ook de draadloze lader erbij.Blijkt niet te werken, hij laadt wel perfect met de USB kabel. Gebruik de originele adapter, dus hier kan het probleem niet zitten.Systeem is nieuw, staat niet naast een inductievuur of dergelijke...
Inmiddels ben ik er redelijk laar mee. De roam kan ik niet bedienen vanuit mijn Android App terwijl mijn vrouw in de IoS geen problemen ondervindt. In Android staat dat hij offline is en ik krijg hem met geen mogelijkheid op online. MIjn vrouw daarentegen opent de App en zet hem aan. De Sonos App heb ik al opnieuw geïnstalleerd, helpt niets. Iemand een idee?Groet Ruud
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.