Beantwoord

Bluetooth via meerdere luidsprekers

  • 5 October 2023
  • 12 reacties
  • 152 Bekeken

Hallo

Ik wil een Move én een Roam tegelijkertijd als bluetooth luidspreker gebruiken, maar er is geen wifi voorhanden. Kan dat?

Het enige wat ik vind, is dat ik kan schakelen tussen de ene en de andere luidspreker, maar hoe ik ze samen moet laten spelen, heb ik nog niet gevonden.

Bedankt voor een slimme oplossing ...

icon

Beste antwoord door Dari W 5 October 2023, 15:07

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

12 Reacties

Reputatie 7

Dat hangt van je telefoon af. Sommige telefoons kunnen tegelijk afspelen op meerder bluetooth speakers, andere niet.

Het gaat om een iPhone 13. Bedankt.

Reputatie 3
Badge +2

Hey @internonk 

Welkom op de Sonos community!

Middels Sonos funtionaliteiten kan dit niet. Je kan wel bluetooth audio delen met een andere Sonos speaker maar daarvoor moet de tweede speaker verbonden zijn via wifi.

Misschien dat het via een telefoonfunctie kan zoals @106rallye aangeeft maar dat durf ik niet te zeggen of te garanderen. Maar wellicht dat dat kan.

 

Bedankt Dari W en 106rallye voor jullie antwoorden, maar ik vrees dat het niet gaat lukken. Mogelijk met een volgende software update. (Een mens mag blijven hopen.)

Jammer, maar helaas.

Beste groeten

Badge

Ik heb een roam,, eerst kon ik via Bluetooth geluid op de roam afspelen van mijn telefoon en dit vervolgens delen met de speakers in m'n woonkamer door middel van groeperen. 

 

Dit werkt niet meer, ik kan de roam en de andere speakers wel groeperen, alleen komt er geen geluid uit de gegroepeerde speakers.

Is er een foutje in de software ontstaan of is er iets anders aan de hand? 

Beste Penders

Net als u, veronderstel ik dat er iets is veranderd in de software en er voorlopig geen oplossing is.

 

Beste groeten

Reputatie 7

@Penders Is wel een ander probleem als eerder in deze thread. Misschien eens bellen met Sonos?

Badge

Zojuist een update gezocht, gevonden en uitgevoerd op mijn speakers, probleem is opgelost.

Wel apart dat de update niet automatisch gebeurt is, maargoed, het is opgelost

Reputatie 7

Je kunt instellen dat een update automatisch gaat.

Badge

heb ik ook,, vandaar mijn verbazing dat het niet gebeurt is

Mijn sonos roams staan uit en gaan plots weer aan. De instructie voeding onder instellingen klopt niet die ik hier las. Wat moet ik doen om de roams niet aan te laten gaan?

Reputatie 7

@sankee010 Ook dit is een heel ander probleem dan dat van degene die als eerste postte. Misschien even een eigen topic maken?