Vraag

audio technica at-lp60xbt

  • 28 November 2022
  • 8 reacties
  • 137 Bekeken

Beste 

ik heb voor de platenspeler audio technica AT-LP60XBT speciaal de Sonos move aangekocht. Echter krijg ik ze niet via Bluetooth gekoppeld. Kan iemand me helpen?


8 Reacties

Reputatie 7

Om te voorkomen dat we hier wat zaken neerzetten die niet nodig zijn: wat heb je zelf al geprobeerd?

Veel proberen is er niet aan. Ik heb alle andere Bluetooth toestellen uitgeschakeld en getracht verbinding te maken. Deze vonden elkaar niet. Dus de speler rood/blauw knipperen en de Sonos in Bluetooth stand met knipperend blauw licht. Ik las net dat je de platenspeler Bluetooth kon resetten door de knop bij knipperen in te houden zodat deze twee maal rood knippert en dan terug los laten. Dit straks proberen thuis.

De Bluetooth reset van de AT-LP60xbt, waarbij je bij pairing mode de knop inhoudt bij blauw/rood knipperen tot deze 2x rood knippert en dan terug blauw/rood, doet het niet. Na het tweemaal rood knipperen knippert er niets meer. Sonos reageerde dat de speaker zeker gekoppeld kan worden. Iemand ervaring?

Reputatie 7

Hier heeft iemand het werkend gekregen: https://en.community.sonos.com/components-and-architectural-228999/sonos-move-not-pairing-with-bluetooth-turntable-audio-technica-6831829/index2.html

Ja had ik ook al nagelezen. De laatste heeft het aan het werk gekregen maar dat ging over een Sonos Roam. Ik heb antwoord gekregen van zowel audio technica als Sonos dat de move wel degelijk compatibel is. De manier van koppelen zoals zij voorstellen is zoals standaard beschreven. Om moedeloos van te worden. Al uren geprobeerd. Bedankt alvast voor je reactie!

En is hier intussen een oplossing voor? Heb hetzelfde probleem… alvast bedankt voor een snelle reactie!

Na constant doorgestuurd en nergens uitleg te krijgen. De Sonos teruggebracht en een Denon 250 speaker gekocht. Dit werkt een pak beter op alle vlak. Sonos is niet meer wat het was.

Bedankt voor snelle reactie. Wel verdomd jammer. 

Reageer