Beantwoord

sonos roam gaat zelf ineens aan

  • 31 October 2023
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Mijn sonos roams doe ik uit en gaan plots weer aan. Ze staan op mijn slaapkamer en geven dan veel licht. De instructie voeding onder instellingen klopt niet die ik hier las. Wat moet ik doen om de roams niet ineens aan te laten gaan? 

icon

Beste antwoord door 106rallye 1 November 2023, 06:49

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7

Welke instructie heb je gevolgd?

Er staat op dit forum een instructie. “Ga naar instelling onder voeding”, daar zou je een instelling kunnen aanpassen.

Reputatie 7

Dit forum is in principe ván gebruikers vóór gebruikers. Sonos kijkt af en toe mee. Dat betekent dat je zelf ook bijdraagt aan een oplossing, bijvoorbeeld door informatie te geven over je probleem. Dat scheelt degenen die je zouden willen helpen veel werk.

Een formulering als “De instructie voeding onder instellingen klopt niet”, zonder verwijzing naar welke instructie en waar die te vinden is, draagt dan niet echt bij aan een oplossing. De verwijzing “op dit forum” is misschien als antwoord op de vraag naar welke instructie je gebruikt hebt ook wat ruim.

Zeker als je vindt dat een (door Sonos verstrekte??) instructie niet klopt, is het misschien beter om eens te bellen met Sonos. Het telefoonnummer van Sonos kun je vinden via https://support.sonos.com/nl-nl/contact