Ik wil een Move én een Roam tegelijkertijd als bluetooth luidspreker gebruiken, maar er is geen wifi voorhanden. Kan dat?
Het enige wat ik vind, is dat ik kan schakelen tussen de ene en de andere luidspreker, maar hoe ik ze samen moet laten spelen, heb ik nog niet gevonden.
Middels Sonos funtionaliteiten kan dit niet. Je kan wel bluetooth audio delen met een andere Sonos speaker maar daarvoor moet de tweede speaker verbonden zijn via wifi.
Misschien dat het via een telefoonfunctie kan zoals @106rallye aangeeft maar dat durf ik niet te zeggen of te garanderen. Maar wellicht dat dat kan.
Middels Sonos funtionaliteiten kan dit niet. Je kan wel bluetooth audio delen met een andere Sonos speaker maar daarvoor moet de tweede speaker verbonden zijn via wifi.
Misschien dat het via een telefoonfunctie kan zoals @106rallye aangeeft maar dat durf ik niet te zeggen of te garanderen. Maar wellicht dat dat kan.
Bedankt Dari W en 106rallye voor jullie antwoorden, maar ik vrees dat het niet gaat lukken. Mogelijk met een volgende software update. (Een mens mag blijven hopen.)
Ik heb een roam,, eerst kon ik via Bluetooth geluid op de roam afspelen van mijn telefoon en dit vervolgens delen met de speakers in m'n woonkamer door middel van groeperen.
Dit werkt niet meer, ik kan de roam en de andere speakers wel groeperen, alleen komt er geen geluid uit de gegroepeerde speakers.
Is er een foutje in de software ontstaan of is er iets anders aan de hand?
Mijn sonos roams staan uit en gaan plots weer aan. De instructie voeding onder instellingen klopt niet die ik hier las. Wat moet ik doen om de roams niet aan te laten gaan?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Je keuze kan je altijd aanpassen bij cookievoorkeuren in je profielinstellingen. Meer informatie.