Vraag hulp en praat over je Sonos Era, Sonos One, One SL, Play:1, Play:3, Play:5, Sonos Five en IKEA Symfonisk.
Meest recente
Hi, Ik heb een vraag over het feit dat mijn Sonos apparaten meerdere IP-adressen hebben in de router. Ik ben in bezit van 2 Play:1 en één Sonos Beam. Normaal gesproken zie ik in mijn router (van Ziggo) dat er drie IP-adressen staan. Elke apparaat heeft z’n eigen adres. Nu kom ik tot mijn verbazing het volgende teken, zie foto. Ik heb het idee dat de Wifi met de dag verslechterd en heb het idee dat dit een van de oorzaken kan zijn(?). Mijn vraag is dan ook of dit zo kan zijn en waarom Sonos meerdere IP-adressen in beslag neemt, terwijl ik maar 3 apparaten bezit.
Mijn man kan niet tegen WiFi, nu heb ik de playbar wel via de router met de ethernetkabel aangesloten. Hoe kan ik de rest Vd de bozen aansluiten en kan ik via mijn telefoon de spotify er op af laten spelen?
Goedeavond, ik heb nu 2weken mijn nieuwe sonos one helaas werkt 1 van de speakers niet meer? Krijg geen stroom brand geen lampje begrijp er niks meer van.
Ik heb een sonos one. Ik probeer een syfonisk van Ikea als stereopaar in te stellen. Vervolgens geen geluid uit de syfonisk. In de app een foutmelding "niet competibele". Is dit op te lossen of moet je voor een stereopaar de orginele duurdere Sonos speakers aanschaffen.
Hi, Momenteel heb ik last van wegvallende speakers in mijn Sonos app. Meermaals reset (fabrieksinstellingen) terug gezet en bij de installatie geeft de app al de melding, dat de installatie niet kan worden afgerond omdat de speaker niet zichtbaar is bij "producten”. In het bezit van de playbar, sub, sonos one 2x en 2 x een ikea sonos SYMFONISK. Hiervan is er eentje weggevallen. Graag jullie hulp.
Toen ik vannacht om half 4 wakker werd, was mijn Sonos aan. Dit terwijl ik deze niet heb aangezet. Meteen een diagnose verzonden, met nummer 2138634538. Wie kan helpen?
hallo, ik heb de stekker uit de sonos getrokken nu gaat hij niet meer aan. Bij een andere kleine box gaat hij dan weer aan, laat een wit lichtje zien, maar bij de grote sonos die we hebben, helemaal niets. Hoe kan ik hem weer aan zetten?
Hallo,Ik heb nu sinds een paar maanden 2 One SL en ze bevallen mij heel goed.Als ik ze verbind met mijn telefoon reageren ze meteen als is een actie uitvoer. Hetzelfde geld voor mijn Apple TV.Alleen wanneer ik ze met mijn Macbook verbind, duurt het 3-5 seconde voordat ze ook daadwerkelijk doen wat ik ze vraag te doen. Ook wanneer ik een video (bijv. op Netflix of YouTube) op pauze zet, gaat het geluid nog even door terwijl het beeld al gepauzeerd is. Als ik vervolgens weer op play druk, duurt het heel even voordat er reactie plaats vind. Dan gaat het beeld heel snel weer door om het geluid te matchen en vervolgens is het weer goed.Ik vind het best irritant dat dit de hele tijd gebeurt. Zeker omdat het met mijn telefoon en Apple TV zo goed gaat!Acties die ik al gedaan heb:Systeem ge-update Macbook ge-update Boxen geresetWat kan ik hieraan doen om mijn problemen te verhelpen?
Telenet heeft wifi instellingen van modem veranderd. Hoe kan ik verschillende sonos players (5 totaal) op nieuwe wifi netwerk aansluiten? En neen, kom aub niet af met die dwaze hulppagina met ridicule uitleg over router en netwerkkabel en een app die je verder helpt. Been there, done that, dat werkt voor geen meter. Die app doet niets, nada, noppes. Het wijzigen van wifi instelling en is echt prehisterisch en sonos onwaardig.
Weet iemand hoe ik twee Play 1’s kan combineren met een One?
Sind een aantal weken heb ik een nieuwe tv de installateur hooft mijn sonos playbar en Sonos 5 als surround ingesteld als ik nu radio afspelen valt de muziek weg op de 5 als ik alles loskoppel geen last wat kan ik veranderen bij instellingen, elke keer koppelen en ontkoppelen is denk niet de meest logische oplossing
Ik heb er al vanaf het begin af last van dat 1 van de speakers met vlagen weg valt en dan na een tijdje weer begint met spelen.Aangezien ik nu voor werk veel thuis ben, begin ik mij er mateloos aan te irriteren. Probleem is met vlagen meer en minder aanwezig. Bewust aangesloten op bedraad, dus zou het probleem niet mogen zijn. Graag hulp.Bevestigingsnr1473768757
Heb een tweetal Play:5 gen 1 speakers als stereo paar in de woonkamer staan. Gisteren geen vuiltje aan de lucht, vandaag doet één van de twee speakers helemaal niets meer. Geen spanning, geen lampje, niets. 💀 Stroomkabel gecontroleerd, maar die is prima. Dit schijnt meer voor te komen. Wat kan ik doen?Serienummer = 1405 B8 E9 37 20 E1 34 7Dank en groet, Remko
Beste, Sonos aangeschaft omdat het een premium muziek installatie is. Heeft in den beginnen goed gewerkt. Sinds kort vallen beide Ones uit niet vindbaar in de iOS app en dan weer wel. Meermaals gereset enz enz. Dit heeft tot heden geen resultaat gebracht. We helpt me voor kerst aan een vlekkeloze Sonos ervaring :) Diagnose nummer is 828982852 thnx
Vraagje over de muurbeugel van : Sonos Play 1ofwelSonos One=> kan je deze muurbeugel gebruiken om aan het plafond te monteren, en de speaker naar beneden te richten ? Bij montage op de muur is de “kanteling” van de speaker naar beneden onvoldoende 45°?
Hoi, Ik mijn sonos 5 al een tijdje aan de kabel en werkte prima. Nu heb ik hem verplaatst en wil hem aansluiten aan wifi, maar dat wil hij niet. Elke keer sluit de app de installatie af door een probleem die is opgetreden. Ik heb een diagnose opgestuurd:138259987
Kan sinds 2 dagen geen verbinding maken met sonos. Ik heb inmiddels alles al geprobeerd. Meerdere keren de stekker van de modem eruit getrokken, sonos app gereset. Via de tv doet de sonos het prima, maar zodra ik muziek via Spotify wil afspelen kan ik me sonos niet meer vinden.
Al meer dan een jaar probeer ik mij 2 play:3 boxen te koppelen aan de app maar niets helpt. Factor-reset, nu 1002 foutcode … tis altijd iets. Mochten ze niet zoveel gekost hebben ik had ze al gedumpt. Frustrerend is een understatement.
Heb mijn platenspeler aangesloten op de line in van een Play 5. Werkt prima maar heb op alle aangesloten speakers in de kamer geluid enkel niet op de gekoppelde (stereo) Play 5. Ik krijg daar geen geluid uit als ik Line In gebruik. Bij overschakelen naar bijvoorbeeld een playlist uit mijn sonos of een radiostation, werkt de andere play5 wel goed.Heb een diagnose gestuurd onder nummer 1404969795
Goedemorgen Kunnen de flexon standaards ook gebruikt worden van de play gen1 ook gebruikt worden voor de play five ???
Hoe kan ik het beste mijn Sonos setup koppelen? 1 Alle sonos speakers met je eigen WiFi netwerk connecten?2 Alles bedraad aansluiten? 3 Een Sonos apparaat bedraad aansluiten en de rest via het Sonos netwerk?Antwoorden graag met onderbouwing.Ik heb nu alles via mijn eigen WiFi netwerk draaien. Werkt prima maar heb een kleine delay als ik speakers groepeer en weet niet of dat met andere configuraties te verhelpen is. Misschien al iemand mee geëxperimenteerd? MiC
Ik heb recent een Sonos one aangeschaft en beneden aan de praat gekregen. Ik wil hem op de zolder zetten als vaste plaats. Het lukt om een systeem te maken en de Box te verbinden, maar na een tijdje open ik de app weer en staat er weer dat er geen verbinding met Sonos kan worden gemaakt. Ik heb van alles geprobeerd zoals de box weer naar fabrieksinstellingen te zetten en opnieuw te verbinden, ook heb ik het geprobeerd met de bekabelde installatie. de app doet het daarnaook maar na een tijdje valt de verbinding weer weg. Ik ben benieuwd hoe ik dit kan oplossen. Hopelijk hebben jullie een oplossing.
Ik probeer mijn play3 speaker opnieuw toe te voegen aan mijn s1 systeem maar de functie is in de app grijs gemaakt. De boodschap is dat ik eerst een systeemupdate moet doen maar ik wil niet naar s2 want ik heb nog een connect in mijn systeem. Wat kan ik doen ?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.