Als het voor geen meter werkt dan gaat er iets verkeerd. Heb je in eerste plaats wel verbinding met de speakers, of lukt het niet om de WiFi in te leren?
Daarnaast hebben we al een andere methode gegeven om een speaker opnieuw met WiFi te verbinden als je slechts een speaker bezit. Dit gaat niet mogelijk zijn met meerdere speakers.
Als je nog altijd problemen hebt raad ik je aan te bellen met ons. Ons telefoonnummer en openingstijden staan hier.
Je hebt gelijk ik draai nog een apparte router voor mijn Sonos. Het is niet te doen. Wil ik de Sonos bedienen wissel ik wel even van netwerk dat si 2 keer per dag. S ochtends om de woonkamer aan te zetten en nog een keer om de keuken aan te zetten.
uitzetten doe ik via mijn Dominica controler.
heb gewoon geen tijd en geduld om weer uren te zitten prutsen.
enigste snelle oplossing is terug naar fabrieksinstellingen dan is het zo klaar. Maar WiFi wijzigen pff.
Eens dat het instellen van een nieuw netwerk op Sonos meer werk is dan bij een apparaat met een scherm. Maar waarom dan niet andersom geredeneerd en het SSID en password van het nieuw netwerk veranderen naar die van het oude?
Idd een idee maar dan de camera’s, Dominica printer etc weer omzetten was blij dat alles het weer deed. Misschien op een koude regenachtige dag dat ik niets te doen heb.
Onthouden die andere apparaten niet meerdere netwerken? Dan weten ze ook de oude gegevens nog…..
Geen idee heb juist Sonos omdat het makkelijk is met de eerste keer installeren ik er niet verl verstand van
Kan je die niet gewoon resetten en als nieuw instellen op je netwerk? Ik moet nu ook van wifi wisselen maar wat een gedoe blijkbaar. Ik ben eerder geneigd nog een paar apple homepods bij te bestellen
Ja hoor, natuurlijk kun je ze resetten. Dan ben je wel je instellingen kwijt.
Waarom niet je oude SSID en password blijven gebruiken?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.