Ik gebruik dit systeem al twee jaar, maar heb nu problemen met het (opnieuw) toevoegen van producten aan mijn account.
Gister kwam ik erachter dat één van mijn surround speakers (Sonos One Gen 1) niet meer gekoppeld was. Geprobeerd opnieuw toe te voegen, maar zonder succes. One inmiddels ook al meerdere keren gereset. Uiteindelijk ook andere One gereset en geprobeerd toe te voegen, om te zien of het aan de speaker lag. Het gevolg is dat ik nu twee Ones heb die ik niet aan mijn account kan toevoegen.
Geprobeerd met bedraad en niet bedraad systeem, One bedraad en niet bedraad bij installatie, maar niets lijkt te helpen.
Beide Ones staan wel in mijn online account weergegeven, maar als offline. In de android app staan ze als niet geregistreerd in mijn systeem. Bij 'over mijn systeem' staan ze vermeld met ip adres.
Witte lampjes branden op beide Ones. De status lampjes kan ik overigens wel aan/uit zetten via de app, dus lokaal lijken de Ones gekoppeld, maar om ze te gebruiken moeten ze ook nog aan mijn account worden toegevoegd.
Het probleem blijft dat de One(s) niet kunnen worden toegevoegd aan mijn account.
How krijg ik deze Ones weer werkend in mijn systeem?