Antwoord
Wifi wijzigen
Telenet heeft wifi instellingen van modem veranderd. Hoe kan ik verschillende sonos players (5 totaal) op nieuwe wifi netwerk aansluiten? En neen, kom aub niet af met die dwaze hulppagina met ridicule uitleg over router en netwerkkabel en een app die je verder helpt. Been there, done that, dat werkt voor geen meter. Die app doet niets, nada, noppes. Het wijzigen van wifi instelling en is echt prehisterisch en sonos onwaardig.
Beste antwoord door Frank N
Het spijt mij om te horen dat je dit geen prettige manier vindt van de speakers opnieuw te verbinden met je WiFi signaal. Hier gaan ze niks op aanpassen want het is een van de kernfuncties van Sonos.
Daarnaast hebben we al een andere methode gegeven om een speaker opnieuw met WiFi te verbinden als je slechts een speaker bezit. Dit gaat niet mogelijk zijn met meerdere speakers.
Als je nog altijd problemen hebt raad ik je aan te bellen met ons. Ons telefoonnummer en openingstijden staan hier.
Daarnaast hebben we al een andere methode gegeven om een speaker opnieuw met WiFi te verbinden als je slechts een speaker bezit. Dit gaat niet mogelijk zijn met meerdere speakers.
Als je nog altijd problemen hebt raad ik je aan te bellen met ons. Ons telefoonnummer en openingstijden staan hier.
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.