Vraag hulp en praat over je Sonos Era, Sonos One, One SL, Play:1, Play:3, Play:5, Sonos Five en IKEA Symfonisk.
Meest recente
Na dat wij een nieuwe router hebben gekregen.Nieuwe wifi dus.Kunnen wij onze sonos niet meer koppelen.We hebben echt alles geprobeert.Wie heeft nog een idee
Een van mijn speakers (een play 1) reageert niet meer. geen lampje, geen stroom.Andere kabel geprobeerd, maar geen reactie. Ik kom dit probleem overigens vaker tegen op internet.Daar is de uitkomst vaak: vervangen. Gezien de hoge kwaliteit van het product en het gegeven dat ik als consument geen veroorzaker van dit gebrek/ probleem ben, zou ik graag een geschikte oplossing zien.
Beste community,Mijn app blijft elke x vastlopen.Ook na opnieuw installeren. De knoppen worden maar niet zichtbaar. Iemand een idee hoe dit te verhelpen is? Mijn toestel is een Xiaomi 11T pro. Groet, Martijn
Ik heb een tweede Ikea Symfonisk tafel lamp gekocht en wil deze toevoegen aan de Sonosapp. Echter bij systemen en toevoegen product ziet hij niet de tweede lamp / speaker van Ikea/Sonos. Ik heb het ook al geprobeerd met internet kabel, maar ook dan vindt hij het reductie niet. Hoe kan ijk dit oplossen
Hoi, Laatst een nieuwe Sonos One SL aangeschaft. Ik heb al een Sonos One Play 1 dus wilde deze aanvullen cq uitbreiden. Installeren van de nieuwe werd lastig want de app gaf niet aan Product toevoegen dus app geüpdate. Toe ging dat wel, hij herkende ook heide producten. bij het selecteren de nieuwe gekozen en die kon daar geen verbinding mee maken, hij herkende hem niet. Nog een keer gedaan, mobiel op de Sonos gelegd, nog steeds niet. Nieuwe Sonos met kabel op router aangesloten, nog steeds niet. Ineens herkende hij hem wel en maakte verbinding, alleen was de oude Sonos verdwenen uit de app. Nieuwe Sonos van ee kabel afgehaald, nieuwe Sonos aangesloten op de kabel. App herkent alleen oude Sonos, nieuwe Sonos weg uit de app.Kabels eruitgehaald. Oude en nieuwe Sonos zonder kabels opnieuw opgestart. App ziet wel beide producten maar kan alleen met de oude verbinding maken. Product toevoegen werkt weer niet. App verwijderd van mobiel. Opnieuw geïnstalleerd weet alle stappen voor install
Hoi, Ik heb een sonos one speaker die ik niet meer zie in mijn sonos app, wil ook niet koppelen of resetten als ik de reset proceduren uitvoer dan werkt dat niet . op het moment dat ik de stekker in het stopcontact doe gaat er meteen een wit lampje knipperen gaat geen oranje en of groen lampje branden. wat zou het probleem kunnen zijn en hoe is dit op te lossen?
Goedemiddag Ik probeer mijn beam ge 1 te koppelen aan wifiDeze geeft een foutmelding 1000. Waardoor ik hem niet op het netwerk krijgNet werk werkt naar behoren wand de one ge 2 was in 5 min gefixt
Ik heb een Sonos ARC. Deze is correct aangesloten op de HDMI aansluiting van de TV. Tot gisteren werkte alles perfect. Ik heb niets veranderd en nu heb ik volgend probleem: Bij het aanzetten van de TV schakelde de ARC automatisch over van de radio naar de TV, wanneer ik de TV uitschakel dan schakelde de Sonos terug naar de radio.Nu schakelt de Sonos perfect over van radio naar TV maar als ik de TV uitschakel dan blijft de Sonos op TV staan. De enige oplossing is dan de Sonos-app opstarten (tablet, PC of smartphone) en handmatig overschakelen naar de radio.Iemand enig idee hoe dit komt?TV = Samsung en de Sonos is aangesloten op de ARC uitgang van de TV
Op hardste stand is de muziek alleen te horen als je vlakbij de play 5 staat. Afspelen Sonos op pc geeft wel normaal volume.
Hallo, al tijden spelen mij beide play 5 gen 1 niet of nauwelijks albums/nummers af van Spotify. Radio etc geeft geen problemen. Sonos boxen draaien via WiFi. Mijn andere nieuwere set play 1 gen 1, Sub, beam hebben geen problemen met nieuwe app. Wat te doen? Dank tot zover.
Hallo, ik heb onlangs van u een Sonos five ge^plaatst ter vervanging van de defecte Play 5 die ik eerder had en die geen draadloze verbinding meer kon maken. Het nieuwe apparaat werkt goed en de oude is nu weg. Dit is inmiddels meer dan een week geleden. Voordat ik het verwijderde heb ik de play 5 met een ethernet hernoemd naar locatie 'office' om verwarring te voorkomen met het probleem dat ik nu ga beschrijven. Ik heb trouwens ook net de diagnose uitgevoerd va support in de app. Dit is het nummer: 180430006Nu hier is mijn probleem: ik gebruik alleen de S2 app omdat het perfect werkt met mijn setup. Mijn stystem blijft echter met een rode stip aangeven dat de play 5 (office) niet verbonden is. Enig onderzoek gaf aan dat het niet mogelijk is om dit zelf te verwijderen, maar dat het systeem 48 uur na de laatste verbinding zou stoppen met het geven van deze vervelende melding. We zijn inmiddels een stuk verder dan 48 uur en het staat er nog steeds. Help alstublieft...
Hoi, Heb een aantal Sonos speakers geïnstalleerd alleen 1 (five) kan niet toegevoegd worden. In de app wordt hij niet gevonden en ook bekabeld werkt niet. Iemand enig idee?
Hoi Sonos!In de woonkamer had ik al een paar sonos one in stereo staan.Nu heb ik een ray aangeschaft en gekoppeld aan de tv (gekoppeld aan tv-kamer).Als ik tv ga kijken, dan zet ik mijn stereopaar op pauze.De ray gaat automatisch aan, maar als ik dan de ray op nachtstand of spraakverbetering wil zetten, lukt dat niet. Dit omdat in de app nog steeds onderin het "muziek”-hokje staat afgebeeld i.p.v. de Ray.Hoe kan ik standaard wisselen tussen de twee verschillende systemen (stereo en ray)??Wat overigens wel kan (en ik best gaaf vind) dat ik bij muziek ook beide systemen kan aanzetten.Graag een antwoord.Groetjes,Frankyboy
Mijn Amp vind mijn platenspeler niet een Argon audio tt
ik krijg voor geen mogelijkheid de speakers van stereo over naar surround
Heb een nieuwe Sonos One gekocht, alleen lukt het niet om deze te connecten, zowel het apparaat als met het netwerk. Daarnaast heb brand er alleen maar een rood lampje.lukt niet om te resetten, wanneer ik probeer te resetten, knippert er eerst een wit lampje en daarna word dit rood en blijft rood branden. kan iemand mij hiermee helpen?
Ik wil graag een stereoset creëren in mijn appartementje. Nu vroeg ik mij af. Wat zou beter klinken. 2x de one met sub gen3 of 2x de five?
Continue heb ik verlies van verbinding met de beide sonos apparaten. Zowel op iphone als laptop (windows). opnieuw connecten is vaak niet mogelijk. Soms heb ik wel connectie op 1 van de 2 sonos apparaten maar wisselt dit ook week op de beide media apparaten.De beam is aangesloten via kabel op de router de One draadloos. ik heb een diagnose verstuurd : 1514147818 hopelijk kunnen jullie me een advies geven hoe dit opgelost kan worden?
Ik kan 1x Sonos one sl niet koppelen met sonos app, beam was al gekoppeld maar sonos one sl als (product toevoegen) lukt niet.
Ik ben onlangs verhuisd en heb daarbij ook mijn sonos uitgebreid. Echter heb ik eerst de nieuwe speaker geïnstalleerd, en daarna het ‘oude’ systeem. Vervolgens het netwerk geüpdatet en sinds dien zie ik de nieuwe speaker nergens meer. Ook is kan ik hem niet opnieuw toevoegen via nieuw product aansluiten. De speaker die niet meer te zien is is een Sonos one SLEnig idee hoe dit op te lossen is?
Woensdag mijn playbar binnen gekregen. Andere had een raar geluid,toen sonos gebeld en ik kreeg een nieuwe. maar wat denk je. zit net een film tekijken en weer een kraak geluid. Is dat een dingentje bij de sonos playbar. wat nu.
Ik heb een 2e sonos gekocht voor in mijn vakantiehuis. Ik krijg deze niet aangesloten. Het is natuurlijken ander wifi netwerk, maar wil deze natuurlijk wel gebruiken met dezelfde Spotify als thuis.Wat is de oplossing? Mijn app kan niet verbinden met deze nieuwe sonos.
Kan niet verbinden apparaat niet te vinden
M.b.t. sonos Five Het line in signaal van mijn tv (aangesloten met 3,5mm) speelt niet af op het speaker paar. Het geluid speelt enkel af op de speaker waar de kabel in steekt.
Sub-mini laat zich niet koppelen.volgens beschrijving: systeem, koppelen, dan koppelt het systeem automatisch.Dat lukt niet.Suggesties?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.