Skip to main content

Hoi Sonos!

In de woonkamer had ik al een paar sonos one in stereo staan.

Nu heb ik een ray aangeschaft en gekoppeld aan de tv (gekoppeld aan tv-kamer).

Als ik tv ga kijken, dan zet ik mijn stereopaar op pauze.

De ray gaat automatisch aan, maar als ik dan de ray op nachtstand of spraakverbetering wil zetten, lukt dat niet. Dit omdat in de app nog steeds onderin het "muziek”-hokje staat afgebeeld i.p.v. de Ray.

Hoe kan ik standaard wisselen tussen de twee verschillende systemen (stereo en ray)??

Wat overigens wel kan (en ik best gaaf vind) dat ik bij muziek ook beide systemen kan aanzetten.

Graag een antwoord.

Groetjes,

Frankyboy

Zo maar wisselen tussen Tv(arc) en uw muziekkannaal gaat niet. Je moet uw tv uitschakelen opdat sonos terug overneemt van uw tv(arc). Of moet je in de app uw ray selecteren en muziek selecteren. Dan vraagt de app of hij de doorvoer naar uw TV mag stop zetten.

Hoi,

Ik heb geen arc maar een Ray. De vraag was ook andersom, dus: muziek uit op de one's en bediening ray aan in de app.

Overigens vraagt de app wel eens of ik de doorvoer van muziek wil stopzetten, maar als ik dan ja zeg, gebeurt er verder niets in de app.😏

Groetjes,

Frankyboy

Zijn uw one's gekoppeld, als surround aan uw ray?

Hoi,

De one's zijn als apart systeem (woonkamer) als stereo-set opgenomen. Dus niet als surround. De ray staat dus als apart systeem.

Groetjes,

Frankyboy