Vraag hulp en praat over je Sonos Era, Sonos One, One SL, Play:1, Play:3, Play:5, Sonos Five en IKEA Symfonisk.
Meest recente
Het Sonos system speelt niet af, na het drukken op de play knop , ook niet na het activeren via de lesknop op de luidsprekers. Ik heb 2 Sonos Play 5 en 1 Sonos play 1Ik heb prima verbinding met het netwerk n al meerder malen gereboot (stekker uit luidsprekers)Als ik op de play knop druk in de controller , dan veranderd het symbooltje va een driehoekje dadelijk weer in een vierkant (stop) ik heb de app ook geïnstalleerd op mijn Mac, en daar is het hetzelfde muziek en radio stations staan geselecteerd en klaar, als ik verbinding test met instellingen is de verbinding met alle luidsprekers OK. Het probleem lijkt ontstaan te zijn toen ik muziek wou laten afspelen van YouTube. Alhoewel ik niet zeker ben want ik had het systeem niet actief alvorens met YouTube te streamen naar Sonos;Deze morgen speelde alles nog primaik heb alle apps al afgesloten, maar niets helpt, probleem blijft ik heb diagn info gestuurd: 1001080789.
Excuses als dit topic dubbel is maar ik zag alleen maar oudere topics.Ik heb sinds enige tijd als ik een willekeurig radiostation via Sonos Radio (begrijp dat dit ook Tunein is) als alarm instel dat ik alleen een Sonos signaal hoor en niet het betreffende radiostation. Oa getest met Radio 10, Sky Radio en NPO Radio 2. Met Spotify als alarm is er geen probleem. Heb als modem de Ziggo Connectbox. Alle Sonos One speakers al volledig teruggezet naar fabrieksinstellingen, modem gereboot en zowel op het aparte 2,4 als op 5 ghz netwerk maar maakt geen verschil.Sonos adviseert mij vanuit de diagnose die ik heb verzonden om de DNS servers in het modem naar die van Google aan te passen maar dit lijkt bij dit modem niet mogelijk en het lijkt me toch ook wat vreemd gezien ik geen issues heb als ik handmatig een radiostation instart. Iemand een idee wat dit in deze opstelling kan zijn?
Na een verhuizing heb ik de beam en de sub nog geen plaats kunnen geven. Ik wil graag met de twee One’s even een stereoapparatuur maken, maar dat lukt niet. De app zegt geen verbinding te maken en zonder sub en beam stopt hij met verbinden. Hoe krijg ik gewoon verbinding? Ik heb nog een oude playbar op de studeerkamer, die doet het wel (eigen kamer). Maar de woonkamer doet niets. Ik heb gewelfde netwerk (router mee verhuisd).
Hebben jullie ook het probleem dat na inloggen op sonos.com en selecteren van systeem de pagina maar blijft herladen? Dit gebeurt bij mij zowel in Safari als in Chrome op een Chromebook.ik heb 1 van de devices verkocht en wil die daar verwijderen, maar dat lukt nu dus niet
Ik heb Sonos op mijn laptop en telefoon staan. Ik speel nu af via mijn laptop, en sinds vandaag speelt Sonos halve liedjes af. Misschien is het een instellingsfout want ik heb sinds een paar weken Sonos op mijn nieuwe laptop gezet, maar hij heeft het de laatste weken wel goed gedaan. Ik heb Windows 11 als besturingssysteem.Als iemand weet wat het probleem is dan hoor ik het graag.
Ik zou graag in een nieuwbouw 2 ERA300 speakers willen ophangen tegen het plafond. Ik eb alleen wat schrik omdat ze tegen het plafond zouden hangen niet hun volle ervaring tot zijn recht zou komen. Heeft er iemand een ERA300 ophangen en wat is de ervaring?
Ik heb een Sonos Beam onder andere, en nu constateer ik dat die Sonos Beam altijd ingeschakeld moet staan om mijn Sonos PlayBase zichtbaar te krijgen die ik net heb geïnstalleerd. Ik wil soms juist alleen de PlayBase actief hebben met de PlayBase uit, maar als alleen de PlayBase staat ingeschakeld kan mijn Sonos systeem niet worden gevonden. Iemand een tip hoe ik dat kan oplossen? Zodat mijn PlayBase gewoon zichtbaar is in de app (met alle overige Sonos apparatuur uit).
Is er een alternatief voor Sonos lijningangsadapter .
Hallo allemaal,ik gebruik de Sonos2 app en heb een Beam en een Symfonisk.De Symfonisk was opeens verdwenen en wil ik opnieuw aansluiten.Hij wordt wel gevonden maar bij het toevoegen gaat het systeem naar app-updates zoeken, en dan krijg ik een foutmelding (800). Ik begrijp dat de update server onbereikbaar is.Ik heb inmiddels alle stappen uitgevoerd die zijn beschreven. Alles gereboot, enz enz.Ik blijf de foutmelding echter krijgen.Mijn Beam doet het gelukkig gewoon!Iemand nog een suggestie?Alvast bedankt!Groetjes
Playbar is tijden tv kijken spontaan gestopt en geeft geen geluid, en ook de lampjes branden niet meer, reeds op een ander voedingskabel gezet maar ook hier geen reactie meer, playbar is ongeveer 8 jaar oud, en mag voor het bedrag wat hij heeft gekost toch wel langer meegaat dan 8 jaar, wat nu te doen?…
Sinds ik een nieuw internet provider heb kan ik mijn sonos connect amp niet meer installeren. Na reset kan het niet gevonden worden, ook niet nadat sonos een tijdelijke netwerk heeft gemaakt. Het vraagt een verbinding te maken met kabel maar er zit slechts een switch met 2 poorten op. Wat kan ik nog meer doen?
Hi allen, Ik zou graag tijdelijk de Sub Mini van mijn vader toevoegen aan mijn systeem.Het gaat hier om een Sub Mini die al enige tijd werkzaam is op het systeem van mijn vader en ik zou deze graag een aantal dagen testen op mijn eigen systeem, in een ander huis dus.Is dit aan te raden, en zo ja, hoe is dit het beste te installeren?Ik hoor graag.
Ik heb een beam samen met 2 one’s in een surround opstelling in de huiskamer. Kan ik de beam er ook tijdelijk loskoppelen, zodat ik deze kan gebruiken voor een feest in de tuin?
Ik ben al jaren gebruiker van een Sonos set met 4 boxen. De 5, 3, 1 en Sub. Onlangs heb ik geen connectie meer met wifi. Alle trouble scouting die ik probeer (via de community en op het Web) lossen het probleem niet op. Melding is dat Sonos geen verbinding meer kan maken met het netwerk.
Heb mijn eerste Sonos product aangeschaft. Maar ik krijg er geen muziek uit. Blijkbaar moet je een verbinding maken met Wifi. Maar dit lukt niet. Ik krijg geen verbinding met mijn Wifi-netwerk.Hoe maak je een verbinding met wifi?
Bonjour, J ai changé de reseau wifi. Sonos repere mes baffles mais me demande un mot de passe inconnu lors de l installation... J ai tout essayé et tout rebooste. Help... Merci
Wij hebben een beam, submini in een kamer staan en onze 2 era 100's staan in een aparte kamer in de app....ik wil alles in een "kamer " zetten. Hoe doe ik dat? Als ik nu het tv geluid uit zet blijven de era's het nog doen...en ik vind het geluid niet mooi samen lopen....holWe hadden eerst 2 sonos one en dat ging wel allemaal tegelijk
Nieuw wachtwoord in de modem en ik kan met geen mogelijkheid meer mijn Sonos aan de praat krijgen. Modem uit en weer aan, Sonos 15 minuten van die stroom.En bij wachtwoord voor het aanmaken van een Sonos product aan het netwerk steeds de foutmelding zie foto. (upload lukt niet).
Hoi, sinds gisteren kraakt de sonos one. Lijkt of de bass het veroorzaakt. Iemand tips?
Mijn era 100 heb ik als surroundspeakers aangesloten op mijn beam. Ik wil nu mijn platenspeler aansluiten op een van de lijningang van mijn era 100 en vraag me af of dit kan. Moet ik de era dan weer uit mijn surroundgroep halen?
Hallo allemaal,Wie kan mij helpen met het onderstaande “probleem” Beneden heb een setup met 1 playbar en 2 play3 Genaamd “Huiskamer” Boven heb ik een Beam genaamd “slaapkamer” Na een tijdje veranderd de naam van de Beam die in de slaapkamer hangt weer terug naar “huiskamer” (daar heeft de beam voorheen gehangen) waarom blijft Sonos de naam niet onthouden.
Hallo. Ik wil de era 300 toevoegen aan mijn bestand wifi netwerk . maar elke keer als ik mij wifi paswoord invul is het niet goed terwijl de arc en de one sl gewoon goed werken op het netwerk. Bvd gr jeroen
Hallo, is het mogelijk dat je bij sonos via een ander network uw speakers kan bedienen? Misschien aan de hand van poorten open te zetten
Ik heb 2 SONOS Play3 speakers. Altijd gegroepeerd gebruikt, is ook de bedoeling. Nu spelen ze ineens apart af.Geprobeerd opnieuw instellen op groep van 2, maar dan krijg ik bij Instelling-Groepen- dat deze functie beschikbaar is voor 3 of meer kamers. Zo maar ineens veranderd dus. Kon eerder op 2 kamers.Wat nu? Is hier nog een mouw aan te passen?
Era100 is uitgevallen en blijft tikken met knipperend rood lampje. Voeding er af en er weer op meerdere keren gedaan, blijft tikken. Wat is er aan de hand.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.