Speel je muziek af die op je laptop staat of staat alleen de app op je laptop en speel je muziek af van bijvoorbeeld Spotify?
Ok ervaar dit. Van alles liedjes speelt het ongeveer 2 min en dan speelt ie ander. en bovendien wordt het geluid continue onderbroken op een van mijn speakers. Ofwel die in de gang woonkamer of terras. Ik heb voor ruim 10000 euro aan Sonos. Ik hebben een andere woning een andere surroundgeluid van bekend merk staan voor 2500€ en die werkt feilloos. Sonos geeft advies wat uiteindelijk gewoon verkooptruc is. Neem een bridge neem een booster neem een AMP. Ook die lossen probleem niet op. 1000€ aan extra materiaal en geen oplossing. Niet tevreden van Sonos. Deze installatie gaat de deur uit en raar het iedereen af.
Volgens mij worden er nu appels met peren vergeleken. Voor 2500 € heb je ook van Sonos een prima werkende surroundopstelling.
Bovendien kan je ook de setup van 2 verschillende huizen niet vergelijken.
Alles wat je aangeeft wijst op een netwerkprobleem. Zonder info over opbouw apparatuur en netwerk zal je via dit forum weinig hulp krijgen. Maar je hebt je mening al gedeeld en wens je veel succes met het andere bekende merk.
Ik ben ooit begonnen met one speaker en play-back en zo uitgebouwd tot een volledig systeem in elke ruimte. In de woonkamer komen er enkel flarfenbcan 1 à 3 sec door. Ik heb Proximus en de installeer van Sonos laten komen. Geen probleem volgens beide. Tja t zal de goede heer zijn die met pest wellicht. En ik ben geen merkenfan. Ik wil goede muziek kunnen genieten. Sonos biedt of beter bood goede resultaten net zoals mijn oude Bose. De laatste jaren werkt Sonos zeer ondermaats.
@Bengeltje begin maar 's met de vragen van @106rallye te beantwoorden, dan praten we daarna verder.