Maak een praatje met andere Sonos-bezitters. Wat gebeurt er allemaal in de wereld van muziek en technologie? Wat speelt er?
Meest recente
Ik ben voor mijn buren bezig om de de contentservices terug op de app te krijgen. Afgelopen dinsdag gelukt maar nu zijn ze bij 1 van de twee weg.Ik zag wel dat er 2 verschillende accountnummers in de beide apps staan met hetzelfde emailadres, dit terwijl er wel 2 emailadressen aan de 2 accountnummers vast hangen.accountgegevens kan ik dit emailadres niet aanpassen, wat doe ik verkeerd
Ik was een tevreden Sonos gebruiker waarbij alles goed werkt. Tot nu. Sinds gisteren maak ik gebruik (nou ja, ik probeer hem te gebruiken) van de nieuwe app (Android). Het is echt heel slecht:* mijn muziek bibliotheek ben ik steeds kwijt en moet ik handmatig bekend maken* Alle hoesjen bij mijn albums zijn weg. Vorige app versie toonde ze goed. Nu niet meer, moet dus aan de app liggen!* mijn favoriete albums zijn grijs, dus niet meer te spelen EN niet te verwijderen* Een folder met verzamelmuziek is niet meer af te spelen of je moet ze per stuk aan de wachtij toevoegen.* en ik nog meer irritaties maar wil het positief houden. Kortom helemaal niet tevreden en wil graag terug naar de vorige versie. Minder mooi maar functioneel stukken beter. Dit is geen update maar een down date! Ik hoop dat Sonos heel snel verbeteringen door gaat voeren. Anders stap ik echt over op een ander merk.
De nieuw app is gewoon niet getest. Zet voorlopig de oude app terug! Voor de duidelijkheid.: IK WIL GEEN VOICECONTROL: Kortom alles moet zonder voice te bedienen zijn.
Kreeg vanmorgen een mail, een aankondiging met een timer die afloopt tot het moment van lanceren van een totaal nieuw Sonos product! Ik ben zo benieuwd, wat denken jullie dat het is?ik denk zelf een van onderstaande mogelijkheden:Een Sonos stress-bal (voor bij het installeren van nieuwe Sonos producten) Een Sonos wekker (met aanpasbare alarmen) Een Sonos luxe kladblok (voor het bijhouden van playlists en favourites)Kan niet wachten! Iemand nog een idee?
Ik heb een nieuwe router geïnstalleerd maar krijg hem niet meer via wifi alleen met een kabel.krijg het netwerk niet meer te zien.
Waar vind ik de zender play nostalgie? Nederlandstalige versie België
Na de update ziet de app maar 1 van de 6 kamers. In beheer en info systeem ziet de app ook die ene kamer maar en de rest niet. Uit- en inloggen werkt ook niet. Wanneer ik wifi uit- en aanzet komen de 6 kamers 2 seconden in beeld om daarna weer weg te vallen.
Het nieuwe up grade systeem Is zeer slecht en niet sonos waardig
Amp versterkt met gemak tot drie speakerparen (zes in totaal) als ze parallel worden bekabeld. Dat maximaliseert de output en vult meer van je ruimte met hoogwaardig geluid. Maar in dit geval geen Trueplay. Klopt?
Heeft iemand het al aangedurfd om de update van vandaag (14-5) erop te zetten?Het is niet duidelijk wat er met deze update aangepast is.
Unbelievable that Sonos updated the app automatically to a new version. Why customers are not given a choice if they do not want to update? The new version of the app has less functionality. Of course this is obstructing customers in their use of the app. Why are the customer needs neglected. The lack of connecting to a NAS, is missing. Why there was no preceding communication, and again why customers are not given the choice to stay using the former version of the app? It looks that ICT-nerds have made serious mistakes since not aware of customer needs and customer communication.The ICT nerds should be better managed. The CEO is responsible and seek fast improvement towards customer satisfaction.
Mijn oude router ging kapot en ik kreeg van mijn provider een nieuwe. Nu probeer ik mijn Sonos play 3 op het nieuwe wifinetwerk aan te sluiten. Dat gaat goed totdat de Sonos verbinding wil maken met een intern Sonos wifinetwerk. Foutmelding is: ‘Geen verbinding mogelijk met netwerk SONOS-AwgBA2A-BI5SfPuHD8AA=‘ . Wie kan mij helpen? Ik heb de Sonos al meerdere malen gereset.
Naast alle negatieve berichten, waar ik het overigens volledig mee eens ben, toch ook iets positiefs.Ik had de laatste tijd last van een zeer traag werkende app, waarbij bijvoorbeeld de volumeregeling erg achterliep op het verschuiven. Nu een vlot werkende app en geen vertraging meer.Wat mij wel opvalt is dat er 9 van de 10 keer geen content geladen kan worden bij bijvoorbeeld “trending in Nederland”. Geen idee of dat iets vanuit de app is of dat dit dan toch met mijn netwerk te maken heeft.
Zijn er plannen bij Sonos om ooit nog andere (limited edition) designs te maken van hun speakers?Zo heb ik in mijn Home Cinema set up twee Play 1 speakers die ooit in Blue Note limited edition design kwamen (donkerblauw overlopend in zwart) die ik graag in zo’n zelfde design zou willen vervangen door Era 100/300.En helemaal fantastisch is de handbeschilderde Play 3 die ik ooit won op Twitter. Jammer dat Sonos zelden meer van dat soort acties herft eigenlijk.
Wat is het beleid omtrent de oude Sonos speaker, moet je deze inleveren ergens? Of mag je die gewoon houden? Ik kan dit nergens vinden.
Ik heb net de trueplay succesvol uitgevoerd.nu na de tijd staat het volume van de surroundspeakers voor tv en muziek beiden op nul.moet ik dit zo laten staan voor optimaal trueplay geluid of moet dit gewoon opnieuw ingesteld worden?
Beste Sonos-gebruikers, zou u het aantrekkelijk vinden als Sonos meer functies toevoegt aan hun speakers, zoals energiebeheer, comfort en verlichtingsregeling, waardoor ze meer lijken op een allesomvattend slim thuisapparaat? Wat zijn uw gedachten over deze mogelijke uitbreiding van functies? Zou dit uw interesse in Sonos-producten vergroten of verkleinen?
Fijn… denk je een mooie korting te kunnen pakken van 30% op 2 Era 300’s zijn ze niet op voorraad en kun je fluiten naar je korting. Fijn Sonos, geweldig Sonos! (ja ik ben pissed) De witte is er ook niet en die kan ik wel bestellen… schiet mij maar lek..
Hoi allemaal,Vandaag hebben we de Algemene Voorwaarden van de Community bijgewerkt.Hieronder hebben we alle delen gemarkeerd die zijn toegevoegd of bewerkt, en we zouden graag willen vragen of jullie alles willen doorlezen.Vanaf nu verwachten we dat elke gebruiker zich houdt aan deze nieuwe Algemene Voorwaarden.Bedankt!Mark Algemene voorwaardenDe Sonos Community is een omgeving waarin je alles kunt bespreken over Sonos. De volgende regels en richtlijnen worden hier gepresenteerd, zodat jij weet wat er van je wordt verwacht en wat je kunt verwachten van andere gebruikers.Door deze website te bezoeken, ga je akkoord met deze voorwaarden. Sonos behoudt zich het recht voor om deze algemene voorwaarden van tijd tot tijd aan te passen. Deze voorwaarden zijn van toepassing tijdens al je bezoeken aan de Sonos Community, zowel nu als in de toekomst.1. Algemene richtlijnen- We zijn hier om te helpen. Als je nieuw bent bij de Sonos Community en je bent onzeker over iets, gewoon vragen! De Sonos m
Ik ben helemaal klaar met Sonos, ze reageren nergens op, het geluid van radiozenders en Spotify valt continu weg 1 grote drama
Goedemiddag, Ik heb de volgende vraag:Wij hebben een woning in Nederland, met een Sonos systeem, en een ziggo-netwerk. Hieraan is ook de app gekoppeld. (via de gebruikersnaam)Sinds kort hebben we een tweede verblijf in België, ook daar hebben we Sonos systeem, maar een proximus netwerk. Wanneer ik de app in België open, geeft de app een foutmelding, in de zin van: er is een fout opgetreden, wij vinden uw sonos niet op dit netwerk, we gaan het proberen op te lossen. (Ik kom niet eens in de instellingen). Wat is nu wijsheid om te doen?
Welke afstandsbediening kan ik gebruiken voor mijn stereoset die gekoppeld is via de amp, want ik heb geen tv maar wil graag wel nummers door kunnen drukken als ik dat wil.
Ik heb mijn one speakers vervangen door Era100, nu onder vind ik steeds problemen met mijn WiFi op andere apparaten ( iPad en telefoons) . Paar jaar geleden heb ik dit ook eens gehad , dat heeft iemand toen voor mij opgelost , maar ik weet niet meer hoe dat gebeurd is. Wel weet ik dat het iets te maken had met het Sonos netwerk . Speakers hebben ea WM code daar had het toen mee te maken dacht ik.Als ik naar mijn systeem kijk staat alles op Wm0 behalve de Era op WM 3, kan dat het probleem zijn hoe kan ik dit oplossen
Ik heb:mijn Sonos Connect bekabeld (UTP) verbonden met mijn Ziggo Connect modem; mijn Sonos Connect bekabeld (audio) verbonden met een Dynaudio actieve luidspreker switch (die via Bluetooth connect met mijn speakers); mijn Ziggo Connect Box bekabeld (UTP) verbonden met een TP Link Mesh systeem; mijn Ziggo Connect Box in de bridge stand gezet, zodat alleen de TP Link Mesh op een centrale plaats een signaal uitzendt; een Internet abonnement met 500Mbps downstream en 50Mbps upstream.Nu loop ik tegen het volgende probleem aan:als ik mijn Ziggo modem zonder de Sonos Connect Box en de Dynaudio aangesloten aciveer, is het Wifi signaal midden in de kamer rond de 400 Mbps; MAAR als ik mijn Sonos aanzet (die bouwt een eigen netwerk op begreep ik altijd), dan zakt mijn WiFi signaal terug van 400 naar 100-150 (een verlies van 75%).Ik heb dus nu mijn Sonos in de woonkamer maar even gedeactiveerd, maar wil eigenlijk met zowel een goed Wifi signaal werken, als met Sonos. De Sonos en Dynaudio switch
Goedenavond,Helaas hebben de arc en ps5 niet genoeg aansluiting om de boel eenvoudig te maken en draai ik nu volgens bijgevoegd detail. Het werkt maar is volgens mij best omslachtig. Weet iemand toevallig een betere oplossing?mvgremco
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.