Nieuw Sonos produkt!

  • 19 May 2024
  • 13 reacties
  • 164 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Kreeg vanmorgen een mail, een aankondiging met een timer die afloopt tot het moment van lanceren van een totaal nieuw Sonos product! Ik ben zo benieuwd, wat denken jullie dat het is?

ik denk zelf een van onderstaande mogelijkheden:

  1. Een Sonos stress-bal (voor bij het installeren van nieuwe Sonos producten)
  2. Een Sonos wekker (met aanpasbare alarmen)
  3. Een Sonos luxe kladblok (voor het bijhouden van playlists en favourites)

Kan niet wachten! Iemand nog een idee?

 

 


13 Reacties

Reputatie 6
Badge +3

Begin Juni komt de Sonos Ace 🎧 heel benieuwd naar het geluid. Het zou een mooie koptelefoon zijn voor het sporten. 

Reputatie 3
Badge +1

Hmmm… misschien had ik toch een smiley met knipoog bij mijn bericht moeten plaatsen. Dat ding wordt al kweenie hoelang aangekondigd en Sonos doet nog steeds of het een verassing is…. Denk dat ie dan toch op 21 mei gelanceerd wordt.  Sporten met een koptelefoon op,,, handig bij het schaken ja.. En Bluetooth en WiFi is leuk maar ik hoop als muzikant ook nog op een gewoon snoertje… 

Reputatie 6
Badge +3

Hmmm… misschien had ik toch een smiley met knipoog bij mijn bericht moeten plaatsen. Dat ding wordt al kweenie hoelang aangekondigd en Sonos doet nog steeds of het een verassing is…. Denk dat ie dan toch op 21 mei gelanceerd wordt.  Sporten met een koptelefoon op,,, handig bij het schaken ja.. En Bluetooth en WiFi is leuk maar ik hoop als muzikant ook nog op een gewoon snoertje… 

Het snoertje zit erbij!

Reputatie 3
Badge +1

Ja, volgens de foto’s wel maar je weet maar nooit…er is ook een klein doosje te zien wat lijkt op een doosje voor oortjes….. ben benieuwd of die mijn Beyer Dynamic DT900 Pro X kan vervangen. Wel prijzig maar ik had niet anders verwacht van Sonos.. 

Reputatie 3
Badge +1

Als dat maar goed gaat…. 😂
 

 

Reputatie 3
Badge +1

Daar gaat mijn vakantiegeld… 

Reputatie 3
Badge +1

Hmm, nog eens goed naar de nu gepubliceeerde specs gekeken maar er is nu nog geen support voor TV kijken met deze headset als je NIET over een Sonos Arc beschikt, datzelfde geldt als je wel over een Arc beschikt maar geen iOS toestel (Wordt later gesupport maar hoeveel later dan?)  Daarnaast geen lossless audio via Bluetooth als je een iPhone hebt.

Ook vindt ik het jammer (maar sommigen zullen dat toejuichen 😉) dat de headset geen onderdeel van je Sonos netwerk wordt. Er kan dus geen audio gestreamed worden op de manier zoals je dat nu met de rest van je speakers doet. 

Kweenie. denk dat ik maar gewoon op vakantie ga.. 

Wat vinden jullie er van? Produkt ligt echt in een spagaat tussen iOS en Android...

Reputatie 6
Badge +3

Ik ga mijn oren eerst eens laten luisteren in de winkel.

Ik twijfel ook of mijn Pixel 7 pro wel overweg kan met de lossless audio, het tv kijken is voor mij niet perse nodig maar kan natuurlijk handig zijn. 

Een no go voor mij.  Geen TV support tenzij je een Arc hebt, geen streaming vanaf Connect/Port of NAS.  Tja, ik heb reeds een BT koptelefoon...

Reputatie 6
Badge +3

De Beam word later toegevoegd, maar idd wat is later?

Reputatie 3
Badge +1

Ik ga mijn oren eerst eens laten luisteren in de winkel.

Ik twijfel ook of mijn Pixel 7 pro wel overweg kan met de lossless audio, het tv kijken is voor mij niet perse nodig maar kan natuurlijk handig zijn. 

 

Wordt ook lastig met een Google Pixel Pro 7 denk ik. De ACE heeft het specifiek over Qualcomm Snapdragon Sound AptX for Lossless wat dan weer wat anders zou zijn dan AptX en AptX HD (wat jou toestel wel ondersteund)  Dan toch maar bedraad luisteren.. maar ja daar koop je toch geen draadloze headset voor.

Echte volwaardige WiFi op een headset blijkt dan toch weer een moeilijk verhaal ivm gewicht en batterijduur dat snap ik wel. Ik zie die feature van TV luisteren via de headset wel zitten.  s’Avonds laat als iedereen op bed ligt kan de TV toch lekker hard. En mijn vrouw heeft een hekel aan Amerikaanse series zoals Gold Rush, Moonshiners, Kindig Customs, Ink Master, etc,, hoeft ze niet meer mee te genieten. 🤣

Reputatie 6
Badge +3

Ik ben eigenlijk opzoek naar een fijne koptelefoon voor tijdens het sporten. Ik ga hem dus zeker draadloos gebruiken. Ik ga sowieso 5 Juni even langs de Coolblue om gewoon eens te luisteren. 

Reputatie 3
Badge +1

Wat voor sport als ik vragen mag? Doe zelf veel aan wandelen, hiking. Dan is een koptelefoon nog wel te doen maar ga je hardlopen dan lijkt het me niet echt handig. Wil het niet afvallen zul je hem behoorlijk strak moeten dragen wat dan wellicht weer comfort kost. Ook in de zomer met zweten lijkt mij een koptelefoon te warm met sporten. Ik draag dan liever mijn oortjes. Hoewel.. in de winter kan het wel weer handig zijn.😅

Maar Ik ben wel benieuwd naar het geluid van de Ace. Ben benieuwd naar jou ervaring en de reviews als die er zijn. 

Reageer