Vraag hulp en praat over je Sonos Connect, Connect:AMP, Sonos AMP en configuraties met Sonance-architectuur of je eigen luidsprekers en componenten.
Meest recente
Nieuwe app werd automatisch geïnstalleerd helaas. Sindsdien is het mis. Eerst kon de sonos port niet meer gevonden worden. Alles 2x gereset en de app inmiddels een keer of 6 opnieuw geïnstalleerd. Steeds deze de problemen: De afspeellijst werkt niet, geluid valt steeds weg, nummers springen naar het volgend halverwege een nummer of springen weer terug naar het begin. Omgek van te worden. Of het geluid valt helemaal weg.work arround die voor voor 5 minuten werkt: sonos radio aanzetten en dan weer terug naar de eigen speellijst. Mar dan gaat het dus na een minuut of wat weer mis. Enig idee hoe dit op te lossen is?
Goede dag, Door de nieuwste update van de Sonos app was heel mijn systeem thuis van de leg. Niets deed het meer. Toen ik naar de support afdeling belde merkte ik al snel dat ik niet de enige ben die problemen ervaart met de nieuwste update. De wachttijd was meer dan een uur! Online waren de recensies ook al niet mals over de nieuwste update. Uiteindelijk heb ik met een medewerker gesproken. Zij heeft mij goed geholpen en het systeem speelt weer muziek af. Hierbij vertelde zij mij twee verontrustende zaken:- Mijn Boost (gelijk als alle Boost`s die nog in omloop zijn) veroorzaakt heel veel ruis waardoor de boxen niet meer te benaderen zijn via de app. Advies was om de Boost even los te koppelen en wachten totdat ook dit probleem was opgelost. Tot op heden heb ik nog niet gehoord dat dit probleem is opgelost. Hebben jullie al een idee wanneer ik de Boost weer kan aankoppelen? - Ik heb een verouderde telefoon (S9+). Zij gaf aan dat dit ook een probleem kan zijn omdat de nieuwste update
Ik heb mijn systeem eens gereset want hij viel constant uit. De boost werd ook opnieuw toegevoegd maar ik zie hem nergens staan onder ‘mijn systeem’.Is dat normaal?
Heeft iemand de oplossing?Heb uren met support van Sonos aan de telefoon gehangen en kan nog steeds niet mijn Amp gebruiken. Sinds de nieuwe app blijft het lampje van de Amp groen knipperen en koppelen lukt niet, de app loopt vast. Ik heb verschillende Android smart phones en Tablets geprobeert en steeds loopt de app vast.
Beste Sonos Support Team,Ik ondervind een probleem met het verbinden van mijn Sony HMK-70 platenspeler met mijn Sonos systeem, specifiek met de Sonos Port. Ondanks verschillende pogingen om het probleem op te lossen, lukt het mij niet om het te verhelpen. Hier zijn de details:Probleem: De Sonos-app geeft aan dat de line-in op de Sonos Port is losgekoppeld, waardoor ik deze niet als muziekbron kan selecteren. Ondernomen stappen: Gecontroleerd dat de platenspeler werkt met analoge luidsprekers. Verschillende kabels geprobeerd om de platenspeler met de line-in van de Sonos Port te verbinden. Een fabrieksreset uitgevoerd op de Sonos Port. Ondanks deze inspanningen verschijnt de line-in van mijn platenspeler naar de Sonos Port niet in de Sonos-app. Ik zou het zeer op prijs stellen als u mij kunt helpen om dit probleem op te lossen.Alvast bedankt voor uw hulp.
Mijn amp is er mee opgehouden. Geen lampje niets. Zit er een zekering in de Amp?
Hallo,Het viel me van de week op de het lampje van de Sonos Boost niet groen is met wit en ik ga er dus vanuit dat hij niet werkt.Ik heb hem verwijderd en gereset en opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft.Als ik in de (nieuwe) app kijk zie ik het onderstaande: Geen groen lampje of hoeft dat niet? Boost niet beschikbaar Heeft dit ook te maken met de nieuwe app of is hier toch iets anders aan de hand misschien?
Goede dag, ik heb 3x connect, 1x connect amp en nu een Symfonisk erbij. De connect's werken alleen maar met de oude controller terwijl de symfonisk met de nieuwe controller werkt. Iemand een idee hoe dit op te lossen?? bvd Twan
Uitgangsniveau Port kan niet meer gewijzigd worden van vast naar variabel met de nieuwe App. Wat nu? Kan de oude S2 App opnieuw geïnstalleerd worden?
Na de nieuwe update maakt Sonos geen verbinding meer met mijn netwerk, er wordt geen product gevonden terwijl ik al jaren met Connect en bridge muziek luister. Iemand enig idee? Stekker er al eens uitgehaald en op keus opgestart maar zonder resultaat.
Hallo Ik heb een Sonos Boost gekocht en product toegevoegd aan mijn systeem. Krijg nu melding dat boost niet is geregistreerd er staat als melding “incompatibel softwareversies: De versie van de app die je gebruikt is niet compatibel met je Sonos systeem, daarom zin er een aantal instellingen uitgeschakeld.Bij informatie over Sonos systeem staat dat Boost verbonden is en de versie is 16.0 Sonos OS:S2; dit zelfde staat ook bij al mijn andere Sonos producten.Hoe los ik dit probleem op ?HJ
hope someone can help me and recognize the issue I have. I have the Victrola Stream Carbon (VPT-3000) since Januari 2024 and the first month I was a very happy user and had no issues.,Since the previous device software version, also with the User Interface update, I have the issue now that the Victrola does not autoplay to the default speaker. I use SONOS wireless speakers in the living room.I was hoping it would be solved in the latest device software 0.33.143.0x4b25488.From within the Victrola IOS app I have to click in the quickplay overview on “living room”. Then the message “request was canceled” appears in the app but the music starts to play over the SONOS speakers.Does someone else experience this issue as well and any tip?
De sonos app “ziet” de connect wel.De connect is niet met een ethernetkabel verbonden met de router.Heb zowel router als connect opnieuw opgestart.Ik ben onlangs verhuisd. In mijn vorige huis kon ik de connect met een ethernetkabel rechtstreeks met de router verbinden. Dit is nu niet mogelijk.Heeft iemand een idee voor een oplossing?MvG. Rob
Hallo,Ik ga mijn twee Sonos One speakers verkopen. En zoek passende stroomkabels van 2 meter. Wie weet welke kabels goed passen? Ik vraag dit omdat van een aantal alternatieven wordt aangegeven dat de stekker die in de One moet te dik is. Waardoor deze niet meer vlak kan staan. Alvast dank voor een advies!
Ik heb een samsung tv model QE49Q67RALXXN, als ik het geluid wil laten afspelen via mijn sonos amp die aan 4 boxen in het plafond bediend komt er een zeer haperend geluid uit waar je niets van kan maken.Ik heb er bij wijze van test een oude Panasonic tv op aangesloten en dan werkt het perfect, ik heb al van alles geprobeerd van geluidsinstellingen op de te aan te passen niets helpt. Kan er mij iemand helpen?
Al lezende zie ik dat er best mensen zijn die muziek over de koptelefoon willen horen en dat gaat dus niet. Is er behoefte aan een Koptelefoon van SONOS of is dat een rare gedachte?
Hallo beste mensen,ik ben echt een newbie en heb totaal geen idee wat de mogelijkheden zijn en wat ik daarvoor nodig heb.ik bezit 2 Sonos one speakers en die stuur ik aan via de app. Daarnaast heb ik een Lenco Vintage Systeem (platenspeler, cd, cassettedeck etc in één).Ik zou zo graag mijn platen willen afspelen via de Sonos speakers. De Lenco heeft een tulpuitgang (rood/wit). Nu dacht ik dat het via een Sonos Connect mogelijk moet zijn om dat voor elkaar te krijgen. En mijn vraag is dan: “is dat ook zo?” en zo nee, wat heb ik dan nodig? alvast bedankt.grtAad
sinds een dag wordt mijn platenspeler niet meer herkend in de sonos app.wanneer ik de sonos app opstart begint het witte lampje op mijn connect box te flikkeren«.iemand een idee hoe ik dit kan oplossen. reset al gedaan van de connect box en de modem ook de cinch kabel vervangen van pickup naar de connect box.
Goedenavond, ik heb nu een playback, sub en onze speakers. Zit te kijken naar een paar file speakers en wil graag een Sonos project platenspeler. Nu is wat ik heb wel S1, de Five speakers dan dus ook. Als ik de project speler aankoop, wat ik heb nog nodig om alles te laten spelen? Port?
Hallo allemaal, Mijn platenspeler heb ik via een Sonos Port gekoppeld aan mijn playbar. Als ik een plaat opstart, moet ik handmatig deze bron selecteren en koppelen aan de woonkamer (playbar).Deze handeling moet ik elke keer weer doen. Wat doe ik verkeerd? Als ik mijn tv start, schiet deze altijd gelijk over op de playbar, dat wil ik ook met mijn platenspeler. Ik hoor het graag.
Ik heb een aantal Sonos producten waaronder in de huiskamer een One SL en een Port. Op de Port heb ik een platenspeler aangesloten die het signaal naar een Integra Receiver voert, geluid prima. Maar als ik de plaat start gaat direct de One SL vol volume de plaat weergeven en de One SL schakelt dus geheel zelfstandig over naar Lijningang...hoe kan ik dit oplossen, heb al van alles geprobeerd inclusief opnieuw installeren van de ONE SL?
Kan de Sonos Arc op een volledig stalen TV meubel worden gezet of gaat het meubel in dat geval fungeren als een soort klankkast?
Proximus heeft mij een nieuwe decoder(Technicolor) gestuurd ter vervanging van hun model V6 ( Huawei). De nieuwe heeft geen analoge audio meer (aux) die er in de V6 was en goed functioneerde geconnecteerd met mijn conect.Heeft iemand goede ervaring met een conversie van de optische output van een smart TV Samsung naar een analoge RCA ingang voor de conect? Ik heb Nedis geprobeerd maar krijg uitsluitend ruis...
Ik heb vandaag een Amp aangesloten als surround met twee bekabelde speakers voor en twee Sonos one achter. Ik heb bij de installatie van de Amp gekozen voor surround. Al eerder zag ik een topic de vraag of en hoe switchen naar stereo mogelijk is. Dit kan vrij eenvoudig door bij de audio van de surround speakers het volume van de muziek zachter te zetten.Dit is prima, maar ik ben toch benieuwd of het beter kan. Dit staat op de site van de winkel waar ik de amp kocht en wat mij ideaal lijkt:“En als extraatje kun je draadloze Sonos-achterluidsprekers toevoegen, zodat je TV en films echt een nieuwe dimensie krijgen. En het is heel eenvoudig – de Sonos Amp activeert automatisch de surroundfunctie en de achterluidsprekers wanneer hij een surroundsignaal van de TV krijgt. Een geniale en gebruiksvriendelijke functie met spectaculaire mogelijkheden, zonder dat dit gevolgen heeft voor de geluidskwaliteit van je stereomuziek.”Maar hoe dan de instellingen moeten kan ik niet terugvinden.
Ik heb recent een Port aangeschaft en heb bij de installatie geprobeerd deze toe te voegen aan de bestaande "Family room". Uiteindelijk zie ik nu twee keer een Family Room. Daar zou ik er graag één van maken. Googlend vind ik dat ik de Port gewoon naar de andere Room kan moven, maar vind die instellingen nniet in de app. Iemand enig idee?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.