Ik heb een Sonos Boost gekocht en product toegevoegd aan mijn systeem. Krijg nu melding dat boost niet is geregistreerd er staat als melding “incompatibel softwareversies: De versie van de app die je gebruikt is niet compatibel met je Sonos systeem, daarom zin er een aantal instellingen uitgeschakeld.
Bij informatie over Sonos systeem staat dat Boost verbonden is en de versie is 16.0 Sonos OS:S2; dit zelfde staat ook bij al mijn andere Sonos producten.
Hoe los ik dit probleem op ?
HJ
Beste antwoord door Sara D
Hallo @Hen jan
Welkom op de Sonos Community!
Voor dit probleem zou ik aanraden om de volgende stappen te volgen:
Probeer de Boost te registreren met een andere controller/telefoon, als dat mogelijk is.
Als je nog steeds moeite hebt met het toevoegen van de Boost, neem dan gerust contact met ons op. Mijn collega's beschikken over mer tools om je verder te helpen.
Als je nog steeds moeite hebt met het toevoegen van de Boost, neem dan gerust contact met ons op. Mijn collega's beschikken over mer tools om je verder te helpen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.