Beantwoord

Krijg Boost niet geregistreerd

  • 3 March 2024
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

Badge

Hallo 

Ik heb een Sonos Boost gekocht en product toegevoegd aan mijn systeem. Krijg nu melding dat boost niet is geregistreerd er staat als melding “incompatibel softwareversies: De versie van de app die je gebruikt is niet compatibel met je Sonos systeem, daarom zin er een aantal instellingen uitgeschakeld.

Bij informatie over Sonos systeem staat dat Boost verbonden is en de versie is 16.0 Sonos OS:S2; dit zelfde staat ook bij al mijn andere Sonos producten.

Hoe los ik dit probleem op ?

HJ

icon

Beste antwoord door Sara D 7 March 2024, 19:36

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 7

Het lijkt om de versie van de app te gaan. Welke versie van de app gebruik je? Heb je wellicht een wat oudere telefoon? Zie https://support.sonos.com/nl-nl/article/sonos-app-requirements

Als je telefoon nog niet zo heel oud is kun je je Sonos systeem nog wel bedienen, maar geen set up meer doen.

Badge

Bedankt voor de reactie.

Ik heb vrij nieuwe telefoon dus dat is het niet en gebruik ook de nieuwste app versie 16.0

Badge +1

Hallo @Hen jan 

Welkom op de Sonos Community!

Voor dit probleem zou ik aanraden om de volgende stappen te volgen:

  • Probeer de Boost te registreren met een andere controller/telefoon, als dat mogelijk is.
  • Start de Boost opnieuw op en probeer het opnieuw.
  • Voer een fabrieksreset uit en voeg de Boost opnieuw toe aan het bestaande systeem.

Als je nog steeds moeite hebt met het toevoegen van de Boost, neem dan gerust contact met ons op. Mijn collega's beschikken over mer tools om je verder te helpen.

Reageer