Beantwoord

opbouw systeem/advies gevraagd

  • 14 January 2024
  • 6 reacties
  • 38 Bekeken

Goedenavond,

 

ik heb nu een playback, sub en onze speakers. Zit te kijken naar een paar file speakers en wil graag een Sonos project platenspeler. 
 

Nu is wat ik heb wel S1, de Five speakers dan dus ook. Als ik de project speler aankoop, wat ik heb nog nodig om alles te laten spelen? Port?

icon

Beste antwoord door 106rallye 15 January 2024, 21:47

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 7

De Playbar (zo neem ik aan) is gewoon geschikt voor S2. Five speakers zijn enkel geschikt voor S2, dus je zult over moeten. De Five’s hebben een analoge aansluiting waar je je platenspeler (die wel voorzien moet zijn van een voorversterker) op aan kan worden gesloten mits ze niet als surround worden gebruikt.

Bedankt voor je reactie. 

Idd de playbar. Maar ik zat te kijken naar S1 Five speakers. Werkt dat dan ook nog? Bedoel in combinatie met de Project platenspeler van Sonos. 

Reputatie 7

Sonos heeft geen “S1 Five” speakers. De Play 5 (Gen 1) is één van de speakers die enkel op S1 kan. Ik neem aan dat je die bedoelt?

Je vraag “werkt dat dan nog” is wat ruim. Wat wil je ermee? Op welke versie van het besturingssysteem [S1 of S2) werkt de Playbar? Zo kun je S1 en S2 speakers niet groeperen.

Dit is makkelijker lijkt me. Hierbij passen de Play 5 S1 weer wel lijkt mij. Alleen wat heb ik nodig om die Project platenspeler te laten werken? 

Reputatie 7

Je hele set draait dus nog op S1. Dan kun je de Play 5 (Gen 1) prima groeperen met de bestaande set. Echt toekomstbestendig is het niet, dus ik zou niet veel geld betalen voor de Play 5 (Gen 1)’s.

Oke, draait nu top. Dat kan vast nog wel ff mee toch. Maar met aansluiten van de platenspeler. De sonos of een ander merk met voorversterking via connect oid?