Vraag hulp en praat over je Sonos Era, Sonos One, One SL, Play:1, Play:3, Play:5, Sonos Five en IKEA Symfonisk.
Meest recente
Heb een Sonos Play 5 S1. Op een en de andere moment geen geluid meer uit systeem. Sonos App ziet systeem en reageren beide op elkaar. Maw als ik volume op systeem verander, reageert de app ook het volume knop. Echter, geen geluid uit systeem. Inmiddels volledige reset van app en systeem gedaan. Werkt goed, installatie correct en ze “zien” elkaar . Wederom geen geluid uit systeem…. wat kan het zijn? 485408392 Is diagnose bevestigingsnummer.
Ik heb in huis meerdere sonos apparaten en bijna geen problemen. Echter de play 3 stopt heel vaak met afspelen van de radio of spotify. Omdat ik dacht dat de play 3 misschien te ver van een ander sonops product stond heb ik de bridge naar de zelfde kamer gebracht en bedraad aangesloten. Nu blijft de play 3 nog steeds uitvallen. Speelt 5-10 sec en dan weer 5-10 sec stil. Soms gaat het een tijd goed.
Ik heb twee apparaten van Sonos: Play:1 en One Hay EditieAl lange tijd heb ik problemen met de verbinding van de Sonos One Hay Editie. Beide apparaten staan in dezelfde ruimte. De Sonos Play:1 valt nooit weg, de Sonos One valt voortdurend weg (als die al verbinding heeft kunnen maken).Ik heb geprobeerd via de chat-functie van Sonos-support een antwoord te bekomen, maar na meer dan een uur wachten dacht ik zal eens te raden gaan bij de community.Alvast bedankt!
Goedemiddag, Begin dit jaar heb ik contact gehad met de klantenservice van Sonos over een krakend geluid van mijn Sonos One bij met name de lage tonen (Incident #: 01659130). Toen ik de speaker gereset heb naar fabrieksinstellingen leek dit probleem verholpen, echter kwam later het krakende geluid terug. Een nieuwe reset heeft niet geholpen. Aangezien ik niemand kan bereiken via de chat, dan maar even via deze weg. Wie van Sonos kan mij helpen om dit probleem op te lossen? Vriendelijke groet,Yannick
Ik heb twee apparaten van Sonos een Play:1 en een One Hay-editie.Al lange tijd heb ik problemen met mijn Sonos One Hay Editie. Hoewel mijn Sonos Play:1 en de One zich in dezelfde kamer bevinden, valt mijn One voortdurend weg.Concreet: wanneer de One Hay het netwerk vindt, kan ik met de app muziek afspelen. Maar na gemiddeld 5 minuten valt de verbinding weg en blijft het lampje wit knipperen. Belangrijk is om weten is dat de Play:1 zijn verbinding blijft behouden.Dank u!
Sinds gisteren is mijn Sonos one gen 1 niet meer zichtbaar in de Sonos app ( S2).ik heb de Sonos gereset en proberen toe te voegen, maar de app vind hem wel maar nadat ik op de vetbindingsknop hen gedrukt gaat het mis. Dan gaat ie eerst heel lang verbinding afronden, en dan krijg ik als melding: zie foto!ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn Roze Hay one gen 1groeten Dave
Ik heb op 28 januari 2 x Sonos One zwart besteld. Helaas nog niet ontvangen. Mijn leverancier meld dat Sonos momenteel met een hardware update bezig is zodat deze nog niet naar mijn leverancier zijn verzonden Is dit waar ? En kan Sonos aangeven wanneer het probleem is opgelost ?
ineens stop play 5 ermee. mat kabel aan router werkt ie wel.Lijkt op de fout die mijn andere drie play 5 units ook hadden, wifi werkt niet meer :0(
geen geluid op Play 5.... app is goed gekoppeld en als ik geluidsknop gebruik van de Play, reageert app er goed op.... maar geen geluid... 205692334 Sonos bevestiging nummer
Ineens doet een van mijn play5’s het niet meer. Stroomkabel vervangen helpt niet.Is er een oplossing, heb ik garantie, moet ik hem opsturen?
Sinds enige tijd blijkt een van mijn player 5 (Gen 2) geen verbinding meer te kunnen maken via wifi. Met aangekoppelde netwerkkabel doet hij het prima. Zodra ik deze weer afkoppel, valt de verbinding uit en geeft de speaker geen geluid meer. Alle mogelijke tips heb ik uitgebreid uitgeprobeerd, helaas zonder resultaat. Uit mijn zoektocht naar tips blijkt dit probleem redelijk veel voor te komen. Het moet mij van het hart, dat ik dit een kwalijke zaak vind, zeker gezien het feit, dat voor de Player 5 (Gen 2) absoluut een behoorlijke prijs betaald is. Voor dat bedrag mag ik zeker een goed werkend apparaat verwachten, ook na 2 jaar. Ik hoop dan ook op een goede oplossing. Ik heb de diagnose verzonden onder nummer 1942855826
Ik krijg mijn play1 niet meer gekoppeld aan mijn playbar en sub. In het menu kies ik voor ontbrekende producten zoeken maar dan vind de app er maar 1. De ander blijft een communicatiefout geven.
bij installeren (zoeken) zie ik de sonos wel aan als ik play/pauze knop samen met + moet indrukken gebeurd er niets en gaat direct de rode led knipperen. Modem al spanningsloos gemaakt maar werkt nog steeds niet alle andere sonos speakers werken gewoon goed. heeft er iemand een oplossing??? resetten heb ik ook al 3x gedaan
Ik heb 2 stereoparen van elk 2x one sl.Beide stereoparen heb ik in 1 groep gezet.Ik kan niet beise stereoparen gelijktijdig bedienen, hoewel beide " vinkjes" aan staan.Ik zie wel de "bewegende streepjes" achter beide stereo paren, maar gelijktijdig afspelen lukt niet. Wat kan de oorzaak zijn.
Ik had een werkende: sonos play 1 via wifi (+ playbar bekabeld) Ik moest voor een andere toepassing het wifi wachtwoord wijzigen.. Hierdoor ging die sonos play 1 natuurlijk niet meer. Nu wou ik die dus resetten en opnieuw toevoegen. Het resetten lukt, daarna vindt hij hem ook , voeg ik hem toe, vervolgens krijg ik de vraag om de knoppen in te drukken tot de gong, ik hoor het geluid en dan kom ik op nieuwe pagina “bezig met verbinden” wacht totdat verbinding tot stand is gebracht en daar blijft hij op staan.. Ik kan hem dus niet verbinden? Erg vreemd Ik gebruik ook pihole (maar daar heb ik alles omtrent sonos gewhitelist.) tenzij ik ergens iets vergeet?
Beste mensen, Ik heb 2 (Ikea) Symfonisk speakers en ben super tevreden. Echter...misschien wil ik er 2 bij en achter me plaatsen zodat elke hoek vd kamer bezet is. Stel... Ik maak van die 2 nieuwe een nieuw stereo paar en laat de muziek over alle 4 de speakers afspelen, loopt alles dan 100% synchroon ?Mvg,Jan
Ik heb 2x sonos5 en een connect:amp.connect staat in andere ruimte dan sonos5.ik krijg ze wel alle 3 in een groep maar er spelen dan maar 2 speakers. Of beide 5 of een 5 en de connect.heb WiFi punten toegevoegd in een mesh. Sindsdien dit probleem.597860399 Deze code krijg ik bij diagnose.
Sinds enkele dagen kraakt 1 van mijn sonos one speakers.bovenstaande geprobeerd om te resetten.helaas heeft het geen effect gehad.zijn er nog andere oplossingen voor ?
Sinds enkele dagen kraakt 1 van mijn Sonos One speakers enorm als je het volume iets verhoogt, het is net alsof er dan iets binnen in de speaker mee begint te trillen. het maakt geen verschil met wat ik afspeel, spotify, radio of gewoon stream via me telefoon of laptop. De speaker is net een paar maanden oud, heeft iemand dit eerder mee gemaakt of een idee wat het kan zijn?
Goedendag Ik heb vandaag een refurbished play1 ontvangen en geïnstalleerd. Alles verliep prima en hij speelde ook prima af. Maar binnen enkele minuten knakte de speaker hard en stopte ermee. Via de app zie je dat de muziek verder loopt en ook nog verbonden is met de speaker. Even later kan je hem gewoon weer laten afspelen door op Pauze/Play te drukken. Dit deed zich binnen 15 minuten zo’n 5x voor, elke keer gepaard met een harde knak uit de speaker. Het lijkt alsof die niet helemaal goed is. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?Met vriendelijke groet,Didi
Ik probeer een Play:1 met de Sonos S1 app toevoegen aan een bestaand systeem. Bridge, Play:5 en One Gen2. De Sonos S1-app vind de Play:1 en start ook het toevoeg-proces. Aan het einde zegt de app het het niet gelukt om deze speaker toe te voegen. Ik heb om e.e.a. uit te sluiten ook geprobeerd om een One SL toe te voegen aan deze set, maar dat geeft exact zelfde issue. Ook de One SL wordt niet toegevoegd.
Enkele van mijn speakers hebben last van onderbrekingen. Een play 1 en play 3 springen bij radio luisteren soms 10-20sec terug of zijn een ogenblik helemaal stil. Ook bij Spotify gebeurt dit. De play 3 staat 2 meter van mijn wifi point. Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem.
Ik ben denk ik de zoveelste maar mijn play 5 maakt geen verbinding meer met de WiFi. Als ik hem verbind met de router is er geen probleem maar zodra deze los is gekoppeld doet hij het niet meer.
Sinds kort geeft mijn Play 5 (S1) digitale ruis als ik de ethernet kabel heb aangesloten.Het is digitaal verkeer wat ik hoor, want als ik de kabel eruit trek is de Sonos muisstil. Enig idee hoe dit te verhelpen?Ik heb al een ander kabel geprobeerd, de switch waar de p[lay 5 op is aangesloten verplaatst.Niks werkt. Ik vermoed dat de Play 5 het probleem is. Over wifi geen problemen, maar ik wil juist bekabeld ivm de instabiele wifi (meer dan 25 draadloze netwerken hier te ontvangen :-( )
Mijn Play 1 laat een groen knipperend led licht zien. En er komt geen muziek/geluid uit. Ik heb reeds van alles geprobeerd maar niets lukt. Gaarne hulp.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.