Beantwoord

stereo pair

  • 10 June 2020
  • 7 reacties
  • 142 Bekeken

Kan een sonos play 1 en Sonos 5 (dus niet play 5) samen een stereo pair vormen?

icon

Beste antwoord door Damon77 10 June 2020, 20:23

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 3
Badge +2

Nee, alleen twee gelijke producten (en One + One SL) kunnen een stereopaar vormen.

Bedankt voor je reactie. Wel heel erg balen 🤨

Reputatie 3
Badge +2

Het zou ook een beetje raar zijn, het zijn twee verschillende speakers met een totaal ander klankbeeld, dat zou een heel raar stereobeeld geven. Met “conventionele” speakers gebruik je ook twee gelijken :wink:

Ik dacht dat dat de enige manier was om twee apparaten tegelijk af te laten spelen. Maar het is nu nu we gelukt om ze beide in dezelfde kamer af te laten spelen. 
 

maar dit is eigenlijk af te raden als ik je hoor….?

Reputatie 3
Badge +2

Nee, groeperen is idd de manier om ze tegelijk af te laten spelen, dit is namelijk geen stereo.

Beiden spelen nu het stereosignaal af, waarbij in een stereopaar de signalen gescheiden zijn in een linker- en rechterkanaal.

Ik ben echt een noob merk ik wel. Maar achteraf klinkt T ook wel heel logisch. Bedankt. 

Hi, ik heb een stereo paar gemaakt van Sonos ONE G2 EU Black, dat werkt top. Echter als ik de zelfde muziek aanzet in meerdere kamers, dan gaat de rechterbox uit en die gaat niet meer aan. Tenzij ik alle kamers uitzet, de muziek weeraan zet in de kamer van ONE dan werkt het weer. Als ik dan de muziek naar de kamers weer aan zet, dan gaat de rechterbox weer uit. 

 

Iemand een oplossing?