Vraag hulp en praat over je Sonos Era, Sonos One, One SL, Play:1, Play:3, Play:5, Sonos Five en IKEA Symfonisk.
Meest recente
Hallo, Mn sonos play 1 valt steeds uit mn systeem. Dit is sinds enkele eeken stteds vaker. Hoe kan ik dit oplossen? mvg,Edwin
Sonos one wordt niet gevonden, ook niet met bekabelde verbinding of na herstart router en systeem. De andere Sonos One van het stereopaar werkt gewoon prima..
HeyIk krijg mijn sonos play ones niet meer verbonden ondanks reset router en reset play one. Na installatie komt er steeds mogelijk komt play one niet in systeem. Trek de stekker uit. Maar zelfs dan komt de play one niet in systeem en Kan ik dus niet toevoegen als kamer. Ik heb app al afgesloten en alles wat kan maar systeem heeft enkel playbar weer. Heeft aankoop smart TV daarmee the maken? Kan iemand helpen wat ik kan doen? Alvast bedankt!
Ik heb het volgende "probleem" , ik heb 2 sonos one's als stereopaar en een losse Five echter het gezamenlijke volume regelen lukt alleen via de app. Vraag ik aan google om het volume aan te passen wordt alleen het volume van de One's aangepast en de Five blijft even hard of zacht staan. Begrijp dat de Five geen microfoon heeft maar hoort dit niet aan elkaar gelinkt te zijn ?. Daarnaast vraag ik google in de ochtend weleens om het laatste nieuws af te spelen. Op dat moment wordt de Five helemaal uitgezet en spelen alleen de One's dat nieuws af. De Five moet ik later dan weer helemaal apart toevoegen/koppelen als ik bijvoorbeeld muziek wil gaan luisteren. Enig idee waar dit in kan zitten ?
Sinds kort is de play 1 die beneden staat ineens gaat kraken. Is hier iets aan te doen?
Hi, ik heb een grote woonkamer waar centraal een AVreceiver staat met hierop de port gekoppeld. Voor de aangrenzende serre heb ik 2 sonos one opgehangen om het geluid wat gerichter te kunnen afspelen met de AV receiver. Ik heb nog een set one voor de aangrenzende keuken.Het wil alleen niet zo harmonieus samen spelen, ik ervaar veel galm als het gelijktijdig afspeelt en ik kan het volume van de port/AVreceiver niet bedienen. (Doorgeven werkt niet en variable geeft bijna geen geluid) AV receiver is een Marantz SR7009 welke in stereo meespeet met 2 Dali zuilen. mijn eerste gedachte is dat dit misschien gewoon niet gaat werken en ik de port moet terugsturen. Maar wie weet heeft iemand hier een oplossing voor:)
Hey guys, I need some help...Situation:1x Beam, connected by the Arc-cable at my TV.2x Play One's, connected by my WiFi.In the past my Play One's were connected as surround speakers for my Beam, I loved the setup.There is no ethernet cable provided for the system and I can't provide it in the future.Two weeks ago I discovered that my Play One's didn't connect to the Beam. They didn't produce any sound as I played music or as I watched something on Netflix (as surround). I can't imagine a origin of the problem.I tried this:- reset both Play One's and then linked them with the Beam again as surround.- uninstall the Sonos (S2) app, reset Beam and the Play One's, install the Sonos (S2) app again, install the Beam and the Play One's, link the Play One's as surround.For both attempts I had the same problem:I got the pop-up that I needed to check the network connection en make sure that my devices were activated.In my opinion all devices are linked with the same network. I don't get it why it
Hi,Ik heb een kamer waar de SONOS telkens wegvalt sinds kort. Het maakt ook niet uit welke SONOS ik er neer zet. Ik heb er een Symfonisk Boekenplank neergezet, een One allemaal hetzelfde resultaat. Hij valt om de dag minstens 1 keer weg. Dan moet ik de stroom eraf halen om de kamer weer te zien. Sporadisch zie ik de kamer wel, maar kan ik er geen verbinding mee maken. Als ik een nummer via Spotify af wil spelen krijg ik een 701 melding of een melding dat het nummer niet toegevoegd kan worden aan de wachtrij.Vreemd genoeg heeft het een hele tijd wel gewerkt. Ik heb daarom het idee dat onze meest recente aankopen wellicht een negatief effect kunnen hebben, een Sonos Roam en 2 Moves. Al kan ik dat niet verklaren, het is meer een ingeving omdat het probleem zich lijkt voor te doen sinds we de Roam en Moves hebben.De SONOS op de kamer die telkens wegvalt heeft een automatisch dagelijks alarm waarbij een muzieklijst begint af te spelen. Ook dit werkt niet meer. Soms doet de SONOS helemaal ni
Mijn songs one werkt helaas niet meer al meerdere keren gereset maar krijg geen verbinding tot stand kan ik hem omruilen voor een nieuwe?
Beste, ons sonos toestel play1 valt steeds uit. Wat kan ik doen?Ik heb een bevestigingsnummer gekregen via de app: 1594116005.
Beste mensen telkens als ik mijn tv aan zet zit ik nog steeds met een probleem dat ik de stekkers van mijn Sonos arc uit en erin moet doen van de stroom en de arc HDMI poort heel irritant hoe los ik dit op sinds de tip dat ik mijn internet kabel erin gedaan heb werkte die eventjes goed maar het probleem begint zich weer voor te doen.. zodra ik mijn tv aan doet gaat het geluid via de tv ipv stereo systeem
Goedemorgen allemaal,Wij hebben een Playbar, Sub en 2 Play:1's voor de surround. maar het geluid van de play:1 boxen is dusdanig zacht dat je het gewoon niet hoort tenzij je met je oor tegen de box aan zit. Ik lees dat heel veel mensen hier problemen mee hebben, maar heb nog nergens DE oplossing kunnen vinden… Voel me nu wel een beetje vern**kt/opgelicht door Sonos.Je mag er van uit gaan als je zulke dure speakers koopt, ze ook werken zoals het hoort en dit bekende probleem opgelost wordt door Sonos?
Ik heb al een aantal jaar een beam via HDMI aangesloten en dat werkt prima. Nu 2 One’s SL besteld om surround geluid te krijgen. Nu begin ik te twijfelen of dit wel kan. Ik heb gelezen dat indien het niet kan, je ook via de digitale box (Samsung SMT-C7140) dit voor elkaar moet krijgen. Er zit maar 1 HDMI aansluiting dus dat moet via de andere digitale aansluiting. Maar ik lees hier op het forum dat dit dan niet gaat werken voor de apps op de tv, zoals Netflix. Tv is een Samsung UE55F8000. Hoe gaat dit werken voor mij?
Zie titel
Na mijn vakantie van ca 3 weken werkt de radio niet meer goed. Het geluid valt steeds stukjes weg. Streamen (Spotify) gaat wel probleemloos.
Diagnose 1419260673 iemand weet waar ik een toelichting kan krijgen?
Hallo,De play 1 is spontaan uitgevallen en niet meer zichtbaar in de app. Ik heb alles al geprobeerd. Opnieuw opgestart, aangesloten met kabel op een netwerk, maar niks helpt.De box staat aan (wit lampje) Als ik op de playknop druk, knippert het lampje (ca) 6x oranje en is dan weer constant wit.Sinds een week heb ik deco-boosterds van Ziggo in huis. de naam van het netwerk heb ik aangepast naar het ziggo netwerk. Het werkte een aantal dagen perfect, maar is nu uitgevallen.Wat kan ik nog proberen?
Beste Sonos,Sinds 6 maanden verhuisd en sindsdien problemen om sonos te gebruilen op de bovenverdieping. Meestal kan ik hem zelfs niet starten op de bovenverdieping. Wifi en internet zijn nagekeken en stabiel, ook op de bovenverdieping. Enkel met sonos en mijn netwerk blijft het probleem zich voordoen.Ik heb mijn nas ook reeds helemaal opnieuw geïnstalleerd. Niets helpt. Sonos speelt perfect als ik een afspeellijst beneden selecteer om boven af te spelen maar ik kan geen nrs toevoegen eens ik boven ben. Sonos op de bovenverdieping starten van een lege selectie lukt niet.Graag een oplossing voor dit probleem.
Hoi hoi..Onze sub en one SL vallen sindskort soms even weg. De set bestaat uit een Beam met sub en een One SL op zolder. (2x One SL voor surround zijn in bestelling). Iemand enig idee hoe dit komt/verholpen kan worden? Heb de wifi & de speakers al eens gereset. Diagnose ode is 1630707571.Gr Koen
Ik heb al enige tijd een Symfonisk Boekenplank speaker, maar sinds ik afgelopen week een nieuwe router en Wifi-punt (van T-Mobile) heb geïnstalleerd, hapert de verbinding en valt het geluid onregelmatig enkele seconden weg om vervolgens door te spelen.Edit: Overigens heb ik ook 2 stuks Play:1, deze werken ook op het nieuwe wifi-netwerk perfect en zonder hapering Ik zag al dat ik niet de enige ben, maar kan niet echt vinden waar deze vraag onder valt (verplaatsen naar de juiste? graag!) Een diagnose heb ik al gestuurd: 1420220234
Beste,Ik heb heel wat sonos speaker in huis en ik vraag me af of ik op de één of andere manier er een aantal kan aansturen door ze te koppelen aan 1 smart speaker?MvgJurgen
Gezien het niet onder de tv kwijt kunnen van een sonos beam, zou ik een opstelling wensen om aan weerszijden van de tv een beam neer te zetten/hangen voor de symmetrie. kun je überhaupt 2 beam op een tv aansluiten gezien 1 arc aansluiting?
Ik kan mijn sonos installatie niet meer gebruiken. de app geeft twee foutmeldingen: geen muziek geselecteerd en kan nummers niet aan de wachtrij toevoegen.ik heb een diagnose verstuurd met nummer 420935317groet, sigrid
Goedemorgen,Ik heb altijd thuis veel plezier gehad van m’n Sonos play 5 gen 2 en 3 Sonos play 1 speakers. Sinds een tijd doet de WiFi het niet meer op de play 5 maar kon ik hem nog via de ethernet kabel gebruiken. Met de komst van onze kleine heb ik me er eigenlijk niet meer verder in verdiept maar sinds vanochtend is het ook niet meer mogelijk om de play 5 te vinden of te verbinden. Alle opties lijken alleen nog draadloos mogelijk te zijn. In mijn online account zie ik de play 5 wel op offline in de app is deze niet meer zichtbaar. Wat kan ik nog verder doen?Hartelijke groet,Edward
Ik heb 2 x de play 5 in een ruimte van ca 4,5 x 6,5 aan de wand hangen. Nu wil ik er hier een paar extra bij hangen. Ik weet dat ik deze op de app dan in een " andere" kamer moet toevoegen. Mijn vraag is hoe hang ik ze het beste op, links tegenover links en uiteraard rechts tegenover rechts en gaat deze opstelling ook klinken of wordt dit een kakkafonische overdaad aan geluid?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.