Ik ben sinds een week een Sonos Arc samen met een Sub en 2 One SLs als surround set. Het werkt allemaal perfect, behalve het op mute zetten van het geluid. Als ik op mute druk in de Sonos app of op de afstandsbediening van TV of Ziggo box dan wordt het geluid gedempt, maar schakelt het vanzelf weer aan na ongeveer 5 seconden. Is dit normaal of een instelling die gewijzigd kan worden?
Mute van Sonos Arc werkt maar tijdelijk
Beste antwoord door Cristian N
Bedankt voor de aanvullende informatie. Aangezien dat de Arc aangesloten is op de TV en dat dit probleem enkel met de Ziggo Next Box gebeurt, raad ik je aan om contact met onze klantenservice op te nemen, samen met een diagnose bij de hand, zodat zij je systeem inlezen en kijken wat de oorzaak zou zijn. Op die manier krijg je technische ondersteuning op basis van een diagnose die duidelijk kan aangeven waarom de Arc niet gedempt staat.
Eerst kan je het probleem nog een keer laten gebeuren op het systeem en net daarna een diagnose sturen zodat de klantenservice dit snel kan vinden. Ik raad je aan om de Arc niet opnieuw op te starten of te resetten voordat de diagnose is verzonden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.