Hi,
Ik heb een kamer waar de SONOS telkens wegvalt sinds kort. Het maakt ook niet uit welke SONOS ik er neer zet. Ik heb er een Symfonisk Boekenplank neergezet, een One allemaal hetzelfde resultaat. Hij valt om de dag minstens 1 keer weg. Dan moet ik de stroom eraf halen om de kamer weer te zien. Sporadisch zie ik de kamer wel, maar kan ik er geen verbinding mee maken. Als ik een nummer via Spotify af wil spelen krijg ik een 701 melding of een melding dat het nummer niet toegevoegd kan worden aan de wachtrij.
Vreemd genoeg heeft het een hele tijd wel gewerkt. Ik heb daarom het idee dat onze meest recente aankopen wellicht een negatief effect kunnen hebben, een Sonos Roam en 2 Moves. Al kan ik dat niet verklaren, het is meer een ingeving omdat het probleem zich lijkt voor te doen sinds we de Roam en Moves hebben.
De SONOS op de kamer die telkens wegvalt heeft een automatisch dagelijks alarm waarbij een muzieklijst begint af te spelen. Ook dit werkt niet meer. Soms doet de SONOS helemaal niets en zo af en toe krijgen we het SONOS alarm te horen. Ook dan moet ik de stroom eraf halen, al kan ik wel het alarm stoppen met de app.
Op dezelfde verdieping staan 2 andere SONOS, een Play:3 en een One. Die hebben nergens last van. Ook een verdieping hoger en lager staan respectievelijk een Move en een Symfonisk Boekenplank en een Beam, Sub 1.0, 2 boekenplankjes in stereo, een Symfonisk Tafellamp, een Move en een Roam. Ook daar nergens last van.
Alles zit op de Wifi, een Netgear Orbi RBK50 met 3 satellieten.
Ik begrijp er helemaal niks meer van en heb al vanalles geprobeerd. Reset, Wifi Reset, alle stekkers van de SONOSen eruit en erin. Niets helpt.
Tijdens de meest recente uitval heb ik een diagnose gedraaid: 767440575
Iemand een idee?
alvast heel erg bedankt voor het meedenken!