Vraag hulp en praat over je Sonos Era, Sonos One, One SL, Play:1, Play:3, Play:5, Sonos Five en IKEA Symfonisk.
Meest recente
De laatste dagen valt de Sonos One vaak uit. bevestigingsnummer is 400389762
ik heb 2 play 5 in stereo staan maar nu heb ik dat af en toe de linker speaker ophoud en na 5sec weer gaat spelen
Als basis ben ik begonnen met 1 x de Five , klinkt bijzonder goed. Ik wil uitbreiden met n 2e Five , puur vd muziek en n 5.1 set voor tv . Ik heb zowel n 2e Five alsook n Arc aangesloten maar nu klinkt elke speakers zeer matig . Heb contact met Sonos gehad , zou aan mn internet / router liggen (?) Kent iemand dit fenomeen ?
Goedemiddag,zonder aanleiding is mijn sonos play 5 er mee gestopt. Ik krijg geen spanning op het apparaat (dus geen lichtje brand). Het ligt niet aan de kabel/stroom aansluiting.Iemand enig idee wat hieraan te doen is?mvgr. Ron
Hi! I own a PLAY:1 TONE, the limited edition.The paint is soft to the touch but unfortunately, after a few years it degrades and is becoming sticky, as it often happens with soft, silicon like materials. Dust sticks to it and it can’t be cleaned, it’s pretty gross. It previously happenned with the power cables of my PLAY:5 (gen2), which Sonos replaced. This time they refused to replce it because it’s out of waranty. I’m a bit disapointed since the material choosen for the device which is naturally degrading, not a componant wearing out…I don't think that there are many Tones in the wild, so the issue might have not came back to them. Do you know of any similar cases? Cheers.
Hoi, ik was in het bezit van 2 X play 1 speakers, De bas luidspreker, en de playbar. En dat gaf een redelijk geluid. Maar ik wilde het beter dus heb twee play 5 speakers gekocht. Nou en ik ging er eens goed voor zitten. Maar vind het een beetje tegenvallen. Het geluid klinkt erg plat. Heb de twee nieuwe speakers ingezet als stereo paar. En nog een vraag, is het hier ooit wel eens iemand gelukt om Treu-Play te installeren. App zegt altijd dat er teveel achtergrond geluid is Koos
Sinds kort maakt mijn Sonos play 5 box 1e heneratie een krakend geluid. Het heluid is inmiddels steeds erger geworden en luisteren naar muziek is geen optie meer met deze geluidsset. Heb ik domme pech met het merk Sonos of zojn er oplossingen mogelijk?
Ik heb 3 sonos one speakers op dezelfde wifi zitten. Alleen telkens kan ik er maar 1 bedienen en de andere ziet mijn telefoon ook niet in de app/systeem. Heb ze alle 3 al een keer volledige gereset en opnieuw ingesteld. Dan kreeg ik voor 5 minuten alle 3 de systemen te zien, maar daarna wijzigde dit weer naar 1 systeem. heeft iemand een idee hoe dit komt en hoe dit op te lossen is?
Mijn sonos One blijft SL blijft wit knipperen, ik heb uiteindelijk een fabriek herstel geprobeerd uit te voeren maar ook dat helpt niet hij maakt geen verbinding
Beste onlangs mijn play5 buiten gebruikt en geen problemen mee gehad. S'avonds alles binnen geplaatst en terug de stekker ingestoken. Wanneer ik smorgens de radio wou doen spelen doet die niets meer. Wanneer ik de play toets indruk en de stekker insteek dan brandt het wit licht een 15sec en dan gaat het uit. Hopelijk kunnen jullie me helpen om de sonos weer op te starten. Alvast bedankt
Mijn play 5 maakt geen connectie meer via wifi. Als oplossing heb ik deze ook direct aan de modem gehangen. dan werkt deze prima. hoe moet ik dit oplossen?
Beste, Ik heb 3 Sonos One sl in drie uiterste hoeken van L vormige kamer geplaatst.Prima geluid uiteraard.Mijn vraag, is het aan te raden 2 in stereomodus te koppelen?Uiteraard luister ik zelf ook wat mij beste bevalt, maar met name technisch en wat de ervaringen zijn.Bvd
Ik heb twee Sonos One SL speakers die samen een stereopaar vormen. Telkens wanneer ik het systeem uit stand-by haal en muziek wil afspelen, doet één van de speakers het niet. Dit is altijd dezelfde speaker. Ik kan systeem op deze speaker wel bedienen (starten, stoppen en volume aanpassen) maar er komt geen geluid uit.Soms springt de speaker wel aan, dat is dan random en na 10 minuten of langer.De enige oplossing voor dit probleem is het stereopaar verwijderen en opnieuw koppelen, maar dat is niet te doen telkens als ik muziek wil afpelen. De spanning er af halen lost het probleem niet op.In mijn app zie ik bij dit voorval overigens altijd beiden speakers staan, geen melding oid dat er iets niet klopt of er geen verbinding is met de speaker in kwestie. Ik heb net een diagnose verzonden terwijl dit probleem zich voordoet: 1712754112De speakers zijn verbonden door een wifibooster (SmartWifi Pod) van Ziggo, deze staat heel dicht bij de speakers en heb verder geen problemen met de verbindin
hallo , terwijl ik muziek aan het luisteren was heb ik perongeluk de button achteraan de one sl aangeraakt . ik wachtte eventjes om hem terug in de groep te laten komen maar er gebeurde niks .heb hem dan uit de stekker getrokken en opnieuw ingestoken en dan een trueplay gedaan maar sonos heeft er nu een andere kamer ervan gemaakt .ik wil dus die kamer verwijderen en de one sl terug toevoegen die in mijn kamer zat maar ik kan het niet .iemand die weet wat ik kan doen ?
Hallo allemaal ik heb momenteel 2 five,s in stereo gekoppeld in me woonkamer. Is het mogelijk om bijvoorbeeld 2 fives erbij te koppelen in in stereo. Zodat ik meer verdeling van het geluid in me woonkamer heb? Verder ben ik eigelijk benieuwd of het toevoegen van een sonos sub in combi met 2 fives echt iets toevoegt betreft geluid? thxs
Mijn PLAY 5 (Gen 2) heeft altijd gewerkt via Wifi of LAN. De laatste tijd heb ik alleen LAN gebruikt maar omdat ik een nieuw (beter en stabieler) Wifi netwerk heb, wilde ik deze opnieuw aansluiten (via Wifi). Ik krijg dat echter niet (meer) voor elkaar, tenzij ik de LAN kabel aansluit. Als ik deze erna weer verwijder, verdwijnt de PLAY 5 weer uit het netwerk. Ik heb ook een PLAY1 en een PLAYBASE maar daar ondervond ik geen problemen mee om ze op het nieuwe netwerk aan te sluiten (bedraad en/of LAN). Het herstellen van de PLAY5 naar de fabrieksinstellingen heeft ook niet geholpen. Het lijkt erop dat er een probleem is met de WIFI kaart in de PLAY 5. Is dit herkenbaar?
Hoi, Ik heb een Sonos one (en daarnaast een playbar plus 2 Sonos ones) maar de "losse" one valt regelmatig uit. Zowel als we tunein gebruiken als Spotify. Ik heb het netwerk matrix al gechecked en die is in zijn geheel blauw. Kan ik een diagnose insturen? Groeten, Dennis
Mijn Play 5 heeft altijd gewerkt via WiFi. Nadat de stekker uit de Play 5 is getrokken en daarna weer is aangesloten, krijgt de Play 5 geen verbinding meer met het WiFi netwerk. Aan dit netwerk is niks veranderd. De Play 5 verbinden verbinden met een ander WIFI netwerk lukt ook niet. Ook het creëren van een eigen WIFI netwerk door de Play 5 om deze in te stellen, werkt niet. Op dit moment kan ik de Play 5 helaas alleen bedraad gebruiken. Kan dit een probleem zijn met de WIFI kaart in de Play 5?Ik heb een diagnose verstuurd, waarbij de Sonos 5 bedraad is aangesloten. Het nummer van de diagnose is: 1452447923.
Kan iemand me helpen. Heb zojuist de one aangeschaft, maar deze vind geen WiFi
Hallo, Woonkamer: Sonos One (3x), Beam en SubKeuken: Sone One Nu wil ik in de voorste kamer (kantoor) ook een Sonos One SL toevoegen. Alles gaat goed en bij het selecteren van een liedje speelt het 4/5 sec af. Vervolgens verdwijnt de box uit de app en komt niet meer terug. De installatie 3x opnieuw gedaan en 3x hetzelfde resultaat. De box zit 3 meter van de router af en op de telefoon heb ik alles streepjes qua verbinding. Iemand ideeën?
Ik heb 2 Sonos one speakers als surroundspeakers bij mijn beam en Sub. Sinds vandaag gaat een van de One’s bij het starten van muziek binnen een paar seconden naar 100% volume. Je hoort alsof iemand de touch toetsen gebruikt en het volume stijgt mee. Heb de One al gereset maar nog steeds hetzelfde. Lijkt een hardware issue, de andere One heeft het probleem niet. Nu maar even met eentje. Iemand een idee?
Sinds een maand werkt onze Sub niet meer. Lampje knippert af en toe wit en af en blijft het branden. Heel wisselvallig. Sub is gekoppeld aan onze playbar. Als ik de sub actief zet valt de bass helemaal weg. Sub al diverse keren toegevoegd en weer verwijderd. Koppelen met soundbar gaat ook elke keer moeizaam.
Hoi mijn sonos one valt soms helemaal weg kunt u mij misschien helpen
Hoe kan ik tijdelijk voor één avond een sonos luidspreker (fibe in dit geval) installeren bij vrienden om een avond muziek te spelen ?laatst probeerde ik dat opnieuw eens na lange tijd maar anderhalf uur zoeken oververfde niets op ! Ik heb de five met de kabel verbonden rechtstreeks op de modem, op een bijkomende hub, op de hoofdmodem en zo meer, wifiwachtwoord van daar in de app van Sonos bewaard…. Niets heeft geholpen ! De berichten gevolgd op de versie 2 de geel-bruine app van Sonos, van Sonos niet gevonden tot opnieuw proberen en zo meer.Hoe kan ik die Sonos installeren, wat zou ik verkeerd kunnen gedaan hebben?
Hallo,Mijn ouders zouden graag een Sonos One aanschaffen om radio te luisteren. Maar moet hun telefoon altijd gekoppeld zijn met de speaker? En wat als ze bv hun telefoon meenemen naar het werk valt dan de muziek uit omdat de speaker geen verbinding meer heeft met de telefoon? Of is de app enkel om de speaker te bedienen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.