Je bericht biedt erg weinig handvaten om je te helpen. Wat heb je dan precies geprobeerd? Waar gaat het fout? Hoe ziet je netwerk eruit? Dat soort dingen.
Zo’n kat richting Sonos is ook nergens voor nodig. Heb je al eens gebeld met Sonos? Ze nemen soms zelfs de telefoon op.
“Hoop van SONOS te horen maar begrijp dat ze helaas (vaak) niets van zich laten horen. ”
Wat heb je dan gedaan waarop Sonos zou moeten reageren? Gewoon een belletje naar de helpdesk werkt gewoon voor de meeste mensen.
Goedemorgen @Roelf Schrik
Zeer jammer dat het op dit moment niet lukt om de Play:5 te installeren.
Heb je ook geprobeerd om éénmalig de Play:5 toe te voegen met een ethernetkabel?
Zo niet, zou je dit willen proberen en als je daarmee de speaker aangemeld krijgt om dan even een diagnose te maken en ons te contacteren.
Dank Jeroen V voor je antwoord. Heb de Sonos-app S2 nu via een 12 meter lange ethernet-kabel (vanaf de meterkast, via openstaande voordeur, dwars door de woonkamer) met succes geinstalleerd. Het programma gaf aan dat somminge onderdelen slechts werken met de S1 versie. Ook die update uitgev oerd. Hoe kom ik nu van de ethernet-kabel af zodat mijn voordeur weer dicht kan ?
Je vraagt mij een diagnose te maken en je te contacten. Zojuist de diagnose naar je doorgestuurd onder nummer: 3 5 4 2 1 0 2 5 1
Hoor graag van je, mvg, Roelf Schrik
@Jeroen V geeft @Jeroen V een seintje. Maar voor de uitleg over de diagnose moet je even bellen.
@Roelf Schrik
Dank je wel voor je feedback.
Mijn collega's aan de telefoon helpen je zeer graag verder.
Met de diagnose kunnen we verder werken naar een zeer gepaste oplossing.
@Roelf Schrik Probeer je internet van de buren af te takken omdat je kabel door de openstaande voordeur loopt?
Je zou de kabel nu ook kunnen verwijderen nu het geïnstalleerd lijkt en weer overgaan op WiFi.