Mijn installatie bestaat uit een play:5 en twee play:1’s allen in andere kamers plus een boost.
Sinds drie dagen klinkt één 1 anders in de middentonen, er is veel te veel treble wellicht omdat er te weinig bass mogelijk is. Ik neem aan dat een versterker stuk of zoiets. Ik denk dat mijn installatie zes of zeven jaar oud is.
Is er nog een oplossing?
Ik zou een diagnose maken, nummer noteren en morgen even bellen met Sonos. Zij kunnen waarschijnlijk zien wat er mis is.
Oké dankjewel, ik bel morgen eens.
2041591536
Goedemorgen
Diagnose laat niet veel afwijkende informatie zien.
Heb je het gevoel dat het echt een plofferig doffe bass is wat de speaker geeft?
Goedemorgen
Diagnose laat niet veel afwijkende informatie zien.
Heb je het gevoel dat het echt een plofferig doffe bass is wat de speaker geeft?
Goeiemiddag Jeroen
De bass is gewoon grotendeels weg denk ik al kan ik niet zeggen dat alles weg is. En daardoor klinkt de tweeter relatief te overheersend en is het eindresultaat een te schel geluid met een gebrek aan diepte.
Als ik de regelaar voor bass verzet maakt dit ook nog maar weinig verschil.
Ik zou even bellen met Sonos. Dit wordt anders een langdurig heen en weer sturen van berichtjes.
Niet te geloven haast maar het probleem is verholpen middels een reset. Hopelijk blijft dit zo!
Dank hier en aan Sonos!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.