Vraag hulp en praat over je Sonos Era, Sonos One, One SL, Play:1, Play:3, Play:5, Sonos Five en IKEA Symfonisk.
Meest recente
Hoi, Mijn Sonos Playbay geeft een constante piep. Ook wanneer er geen muziek of ander geluid wordt afgespeeld. De piep stopt pas wanneer de stekker uit het stopcontact gehaald wordt. De piep is er gekomen nadat de Sonos 1,5 maand uit heeft gestaan. Heeft iemand een idee hoe en of dit op te lossen is?Met vriendelijke groet,Eelco
Op een slaapkamer heb ik een Play:1 staan waarvan we de wekker hebben ingesteld. Elke ochtend speelt hij een playlist. Echter regelmatig gaat de wekker niet af (ook niet met het Sonos-alarm). De wekker in de kamer ernaast gaat wel gewoon af. Het wifi-signaal is in het hele huis goed volgens de Ziggo-selfscan, dus daar kan het niet aan liggen. Heeft iemand een idee wat het probleem veroorzaakt?
Ik heb aan mijn Sonos arc een derde speaker One SL toegevoegd, maar deze loopt niet synchroon met de andere twee One SL speakers. Is dit probleem te verhelpen?
Ik ben van plan een Beam te kopen, ik heb al twee one gekoppeld aan een mini sub. Kan ik de beam koppelen aan de sub bij tv kijken en dus niet gekoppeld aan de one’s en zodra ik muziek wil luisteren de one’s weer koppelen aan de sub zonder allerhande moeilijke instructies/handelingen?
Ik ben in het bezit van een playbar 2 x play 1 en een sub dit is gekoppeld als 5.1 nu wil ik graag een speaker toevoegen in de achterkamer, welke kan ik het beste doen play 1 of play 5
Ingeven van oude sonos
Dit onderwerp is ouder en bevat mogelijk niet de meest actuele informatie. Klik hier om een lijst met andere onderwerpen over hetzelfde thema te zien. Diagnosenummer: 2082243065Ons sonos systeem valt regelmatig uit voor een paar seconden en begint dan opnieuw te spelen. Andere apparaten die met de WiFi verbonden zijn hebben dit niet dus ik heb een vermoeden dat het niet aan de WiFi ligt. Ook wanneer we via de app of Spotify nummers kiezen zit hier vaak vertraging op of zit het systeem gewoon vast en is er geen geluid meer te horen.
Beste Sonos,mijn huidige setup: bridge + 2 keer play:3 Nu heb ik een Sonos One SL erbij gekocht, ik begreep dat de bridge dan niet meer te gebruiken is.Wat ik zou willen is :de Sonos One SL in mijn kantoor bekabeld als bridge laten werken.En dan op zolder en beneden een play:3. Ik krijg dit echter niet voor elkaar. Is mijn idee uitvoerbaar en zo ja, hoe kan ik mijn One als bridge laten werken? Alvast bedankt voor de hulp :)
Sinds een paar weken maakt airplay geen verbinding meer met één van de Sonos One speakers. Ik heb alles een keer gereset, de falende One speaker opnieuw gekoppeld aan mijn Sonos omgeving, maar hij blijft geen verbinding maken met mijn iPad (via AirPlay). Het ligt niet aan de iPad omdat mijn andere iPad het ook niet kan. Het gaat specifiek om de verbinding met de iPad / Airplay. Spotify bijvoorbeeld doet het prima op de falende speaker.Ik heb twee Sonos One speakerr via een mesh wifi netwerk.
Ik heb een opstelling van een Sonos beam (gen 2 )met 3 play one sl boxen kan ik hier een play 5 (gen 1) aan koppelen?
Laatste redmiddel bij niet meer te vinden sonos service: apparaten resetten. werkt echter niet reset modus na power on en indrukken play knop laat alleen wit licht zien. geen oranje en daarna groen licht zoals handleiding zegt. kent iemand dit?
Sinds een paar dagen valt het geluid weg als ik radio luister. TV geluid is geen probleem! Misschien er even bij vermelden dat ik ook sinds een paar dagen de kerstboom dichtbij de router heb staan! Kan dit soms een stoorzender zijn
In de sonosapp worden een aantal speakers plots niet meer getoond. Wifi resetten of speakers terugzetten naar fabrieksinstellingen en opnieuw aanmelden helpt niet. wie kan mij helpen?
HalloIk heb in mijn huis via de Boost sonos een wifi net werk die goed werkt.Nu wil ik in de veranda achter in de tuin ook een speaker plaatsen.Bereik van het sonos wifi is niet toereikend. nu wil ik met een Lan kabel verbinding maken.Deze kabel staat ivm de router waar de boost ook is op aangesloten.Kan ik dan gewoon via dezelfde app de speaker toe voegen of moet er dan een aparte groep gemaakt worden.Gr Nicolai
Ik heb 2 Play 5 gen 2 meegenomen van thuis om op de zaak te gebruiken.We hebben ze gereset en opnieuw aangemeld. Echter alles gaat daarna goed maar kunnen we ze niet aan het account koppelen volgens de app. (S2) We hebben ze ook bedraad aan de wifi gehangen maar dat helpt niet.Ze worden door de systeembeheerder wel gezien in het menu van de router. Dus geen geluid. Ook met Sonos gebeld en een uur alles doorgenomen. helaas. iemand tips?alvast dankMich
Hoi. Ik ben Maik en heb zojuist een 2 sonos one sl en een sub mini gekocht. Kan ik deze ook aansluiten op de TV? Of kan ik op een andere manier film kijken hiermee?
Heb nieuwe Telenet TV box geplaatst. Nu merk ik dat na uitschakelen van de TV en de Box met de afstandsbediening van de TV box, zowel op de Playbar als de gekoppelde 2 x Play 3, het wit en het groen ledje tegelijk continu blijven branden. Wil dit zeggen dat de Sonos apparaten eigenlijk steeds ‘on’ staan?? Dan is dit niet echt bevorderlijk … Dit was vroeger met de oude digicorder niet het geval. Maar toen werd de TV wel met zijn ‘eigen’ afstandsbediening uitgezet.Playbar is aan tv gekoppeld via het optisch kabeltje.
Hoi allemaal, op dit moment gebruik ik thuis een Beam (gen2). Ik zou die graag willen uitbreiden met 2x One SL (meer specifiek waarschijnlijk een symfonisk van Ikea).Naast de beam heb ik ook nog een oude versterker met 2 bekabelde boxen, die ik o.a. gebruik voor een platenspeler. Ik overweeg de versterker te vervangen door een Amp, en zou dan het liefst voor dat deel van het systeem gebruik maken van de twee bekabelde boxen én de 2 One SL's die ik voor bij de Beam wil aanschaffen.Nu vroeg ik me af of bovenstaande mogelijk is? Is het dus mogelijk om de One SL in feite 'dubbel' te gebruiken, en voor twee groepen/systemen in te zetten? Dat zou ik niet tegelijkertijd doen natuurlijk, maar als de tv aanstaat dat ze gebruikt worden voor dat geluid en als ik via de versterker luister dat ze gebruikt worden voor dat geluid.
Ik heb een aantal play 1’s staan en heb de laatste tijd veel uitval, m.n. bij spotify valt de muziek ineens weg of doet een speaker het niet meer. Ik heb diagnostische informatie gestuurd (diagnose nr 78019817). Kunnen jullie hier iets over zeggen?
Nadat ik een Playbar 2de hand had aangekocht kwam ik na een tijdje erachter dat ik de Playbar niet kan update omdat ik geen gebruiksnaam / wachtwoord had gevraagd / gekregen. Hoe is dit nu op te lossen ? Het heeft geen zin om deze als66 nog bij de verkopende partij te vragen omdat deze intussen verhuist is.
Mijn 2x Play3 speakers in mijn systeem (van S1 componenten en S1 app) geven in de app beide de melding “niet compatibel”. Bij doorklikken komt er een schermpje met “ Sonos S2 vereist” (zie bijgevoegde foto). Beide speakers hebben altijd prima gefunctioneerd in het S1 systeem. Weet iemand hoe dit op te lossen?en bij mijn weten heb ik niets veranderd.
Van een op andere moment geen teken van leven meer. Led lampje werkt niet meer en heb andere stopcontact gebruikt en andere voedingskabel van andere sonos 3. Hij is niet van gisteren, maar staat al die jaren onkwetsbaar, schadevrij op een kast. Je zou zeggen dat een dit niet zomaar kan gebeuren, maar het is wel gebeurt.. What to do?
I try to register Sonos five with nfc. All previous steps were successfull. It is a new installation. After connecting the phone to the play five via NFC I receive message below. De-installed system several times, without success. See below. Does anyone know what to do? cheers! Jan Willem
Beste, ik heb recent een Sonos Beam (gen2) gekocht samen met een One SL met het idee van die als surroundsound te gebruiken voor TV/ muziek af te spelen. Kan echter niet verbinden want hij zegt er zijn 2 compatible sonosproducten nodig maar toont ze niet. Ze zijn allebei verbonden met wifi, ze staan indezelfde ruimte maar in de app als 2 verschillende kamers. En ongeveer “5-6meter » van elkaar verwijderd. Kan iemand mij helpen met wat ik moet doen om deze te verbinden aub? alvast bedankt
I have a playbar and 2 play:3’s as surround system. All of a sudden the back speakers gave no sound anymore. I deleted the group as a whole and the speakers worked as individual speakers. After that I tried to make it a surround group again, but the system tells me it can not group the 3 speakers. The app tells me to check the network connection. But this worked in the past and nothing was moved or so.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.