Skip to main content

Beste Sonos,

mijn huidige setup: bridge + 2 keer play:3 

Nu heb ik een Sonos One SL erbij gekocht, ik begreep dat de bridge dan niet meer te gebruiken is.

Wat ik zou willen is :

de Sonos One SL in mijn kantoor bekabeld als bridge laten werken.

En dan op zolder en beneden een play:3.

Ik krijg dit echter niet voor elkaar. 

Is mijn idee uitvoerbaar en zo ja, hoe kan ik mijn One als bridge laten werken?

Alvast bedankt voor de hulp :)

Waar gaat het dan mis? De SL kan alleen op S2 software draaien en de bridge alleen op S1. De bridge zal ertussenuit moeten en de play:3 zullen dan op S2 software gezet moeten worden. 
Door de One sl bekabeld aan te sluiten zal deze gebruikt worden om de play:3’s te bereiken. 

Momenteel heb ik de bridge uitgezet en draaien beide play:3's op de S2 software.

Ik heb 1 keer play:3 op mijn kantoor, hier zit een LAN kabel in , deze loopt naar mijn switch in de meterkast. Deze Play:3 zou dus nu als bridge werken? 

EDIT: als ik de lan kabel uit de switch haal stopt de speaker op mijn kantoor, dus deze lijkt echt op de LAN te werken

Beneden staat de andere play:3 , die werkt nu ook.

Nu heb ik nog de ONE SL, stekker zit erin en ik zit in de S2 app te kijken of ik deze kan toevoegen maar dat lukt niet, hij vindt het nieuwe product niet.

Ah het is me gelukt door het resetten van de ONE , toen werd deze wel gevonden.

@Erooij  Dank voor de reactie in ieder geval en de aangeboden hulp :)

Staat de WiFi ook aan op de play:3? Zonder kabel zal deze het dan niet doen. En WiFi zal aan moeten om de anderen te bereiken.
De vraagt komt bij mij op hoe je netwerk is opgebouwd. Versterkers?

Al geprobeerd om de One sl bekabeld aan te sluiten zoals in het eerste bericht aangegeven?

Reageer