Ik ben in het bezit van een playbar 2 x play 1 en een sub dit is gekoppeld als 5.1
nu wil ik graag een speaker toevoegen in de achterkamer, welke kan ik het beste doen play 1 of play 5
Ik ben in het bezit van een playbar 2 x play 1 en een sub dit is gekoppeld als 5.1
nu wil ik graag een speaker toevoegen in de achterkamer, welke kan ik het beste doen play 1 of play 5
Daar waar je geld voor hebt. Niemand kan dat zeggen, dat is geheel naar eigen behoefte en hoe je deze gebruiken wilt.
Eigenlijk puur voor de radio, zodat wij voor en achter in het huis mooi geluid ontvangen
Dan nog kan niemand het beoordelen. Je mag verwachten dat de Sonos 5 een beter geluid heeft dan een One. Er zou geen five meer verkocht worden als het niet zo was, m.a.w. kijk naar wat je missen kunt en hoe groot je persoonlijke behoefte is om daar top-geluid te hebben.
Probeer eerst een one of one sl, die hebben wij ook 1 in de keuken en 1 in de eetkamer hangen. Geluid is meer dan prima.
De vraag wat iemand zou moeten kiezen is niet reëel, zeker niet wanneer de behoefte niet is beschreven en of dit bijvoorbeeld een open ruimte is naar het zitgedeelte, hoe groot deze ruimte is, hoeveel tijd je daar doorbrengt, gaat het om achtergrond geluid of genieten van vol stereo geluid etc. etc.
Ik snap je punt Erooij, bedankt voor jullie advies.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.