Vraag hulp en praat over je Sonos Era, Sonos One, One SL, Play:1, Play:3, Play:5, Sonos Five en IKEA Symfonisk.
Meest recente
Sonos stop met afspelen na een aantal seconden en gaat naar volgend nummer of stopt helemaal met afspelen. Wifi/router al vaker gereset dus daar ligt het niet aan. Wat moet ik doen? Sonos is nu niet meer te gebruiken.
Wij hebben 2 zones in onze ruimtes. In Ruimte 1 spelen we Spotify af en dat werkt prima en in ruimte 2 gebruiken we TuneIn. De laatste valt na een paar minuten uit. De app zegt dan dat er niets in de afspeellijst staat.
Hallo, Zo nu en dan stopt mijn Sonos beam gen 2. AlsIk dan de tv weer uit en aan zet (LG OLED 48 c2) doet het geluid het weer. iemand een idee?
Goedemorgen. ik heb een nieuwe boost gekocht omdat mijn bridge stuk is gegaan.Nu heb ik zelf ook een play 3 als losse speaker. Het probleem dat ik heb is, na installatie van de nieuwe Sonos app ( niet meer s1), dat als ik de boost direct heb gekoppeld aan de router en deze ook aan de stroom is gekoppeld ik steeds bijna aan het einde van de installatie van de boost de melding krijg dat “We kunnen de boost niet koppelen aan je account”.Deze melding blijft terugkomen en dat terwijl het lampje op de boost van eerst groen knipperend nu gewoon wit blijft branden. Ook in mijn account zie ik na inloggen dat ik de Sonos boost heb aangeschaft. Echter de nieuwe Sonos app gaat nog steeds niet verder en blijft met de melding “We kunnen de boost niet koppelen aan je account” komen waardoor ik niet verder kom ik de app en dus ook mijn play3 niet kan koppelen. Bij de Bridge weet ik nog dat dit meteen goed ging het verbinden van de Connect en het vervolgens koppelen van de box. De boost heb ik 3 dagen
Na poging 36366363 toch de vraag hier eens stellen.Mijn huidige Sonos systeem van twee Sonos One's en een Beam heb ik uitgebreid met een derde Sonos One. Die derde Sonos One krijg ik alleen niet geïnstalleerd. Bij de installatie vindt de app de Sonos One, gaat ie succesvol voorbij aan de audio pin, maar vervolgens bij toevoegen aan systeem blijft ie daar ca een uur op staan voordat er geconcludeerd wordt dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Instructie is vervolgens het Wifi netwerk met alleen 2,4GHz op b/g/n te zetten. Ik kan 5GHz niet uitschakelen (KPN box 12) maar heb voor 2,4GHz wel een apart netwerk gecreëerd en ben daarmee verbonden op mijn telefoon. Verbinden lukt dan wederom niet, ook resetten werkt niet, en bekabeld de One aansluiten rechtstreeks op de router werkt niet. Wat kan ik nog proberen?Alvast super bedankt!!!
Hoi,Gisteren hebben onze iphones een automatische update van de app gedaan.Nu maakt de app geen verbinding meer met het sonos netwerk en als ik die wil verbinden crashed de app. Geprobeerd op 3 verschillende iphones, 2x 8 en 1x 11. In de router gekeken en daar is het sonos netwerk gewoon terug te vinden, met de laptop macbook air lukt het wel.Iemand een idee?ALvast bedankt.
Wanneer ik van de ene kamer naar de andere loop irriteert het mij dat de muziek in de ene kamer zeken 15 sec achterloopt op de andere kamer.is hier iets aan te doen?
Ik heb sinds oktober 2013 een Sonossysteem nl. een bridge en Play 3 station. Sinds gisteren kan ik de kamer waar de play3 staat niet meer verbinden. Ik heb al verschillende keren het modem en router afgelegd en weer opgestart maar zonder succes. De play3 speelt niet terwijl de plaats waar de bridge staat wel muziek afspeelt. De kamer van de play 3 is onvindbaar voor het systeem. Wat kan er hier mis zijn? Ik ben klant bij telenet.
Beste lezes,ik heb hier een playbar deze werkt niet meer . Na een update blijft mijn wit lamp branden en verder doet hij niets meer . Ik weet niet wat gaande is . Resseten en verder geen reactie . Aangesloten op netwerk lampjes branden (oranje en geel) of manueel met optische kabel aangesloten maar helaas geen reactie . Iemand enige idee wat het kan zijn ? mvg
Ineens is de Play 5 weg uit de app branden ook geen lampjes meer.geprobeerd met ander snoer van andere speaker ook geen lampjes. iemand bekend met dit probleem?? groet Marcia
Ik vraag mij af of er een manier is om een sub mini te koppelen aan een playbar?
Ik heb 2 One’s staan maar zie in de Sonos app maar 1 (op tablet de 1 en op telefoon de andere, dus ze zijn wel actief). Bij airplaykan ik ze wel beide kiezen, dus lijkt er op dat ze wel aangemeld zijn maar ik zie nooit 2 boxen in de app. Waarom niet?
kan ik twee sonos play:1 (ik denk 2e gen? de app is versie 2, en die vertelt sonos OS 2) combineren met een nog aan te schaffen sonos five (ik denk dat dat dan derde gen. is? niet meer van die drukknoppen erop) Dit wil ik in de woonkamer plaatsen. IK kan deze info niet zo goed hier terugvinden. Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Ik bezit 3x one sl die ik gelijktijdig wil laten spelen in mijn living. 2 stuks zouden als stereopaar moeten werken; de derde speelt “mono”. Hoe stel ik dit in, gezien je minstens 3 kamers moet hebben om te groeperen ? Als ik ze in 3 kamers zet, dan is er geen stereopaar meer..
Na wat wijzigingen door Ziggo aan mijn modem krijgen de beide One’s en de Arc geen verbinding meer met het netwerk. Dit is een 2,4ghz netwerk powered bij een Deco die met een netwerkkabel is verbonden met de Ziggo router. Na doorlopen van de “er kan geen verbinding” app routine, dus de audiopin en druk op knop, komt de melding direct na invoering van het wifi netwerkwachtwoord: Er deed zich een probleem voor bij het verbinden van je Sonos met..” Dit is het geval bij de One’s en ook bij de Arc. Graag hulp.
Mijn Sonos app werkt niet goed meer. Hij vind wel de juiste apparaten maar kan niet verbinden.Kan dus ook niks resetten in de app want kom er niet in. Mijn apparaten werken gewoon wel als ik de beam handmatig aanzet, kan dan alleen geen zender kiezen vanuit mijn app 🫣Hoop dat iemand de oplossing voor me heeft. Alvast bedankt voor het meedenken 🙏
Hoi, Ik zit er over na te denken om een sub mini aan te schaffen.Kan deze in combinatie met de sub gen1? Gr. Doser.
Hi all,Ik ben voornemens om de Sonos Arc aan te schaffen. Daarvoor heb ik al diverse malen info gezocht via deze community. Rest mij alleen nog 1 vraag…Hebben jullie er ervaring mee dat witte Sonos apparaten verkleuren door de zon? Dat ze dan gelig worden…Graag hoor ik van jullie.Groetjes Frank
Hallo,ik heb 2 One SL speakers. Recent was er een melding dat een software-update vereist was van de speakers. Één speaker kreeg de update zonder problemen, de andere weigert de update te voltooien. Sindsdien kan ik de speaker ook niet meer gebruiken. Heb al volgende zaken geprobeerd:reboot Geconnecteerd via Ethernet kabel naar router router gereboot de One SL speaker geherinstalleerdNiks lijkt te werken. Na de onvoltooide update zegt de app: “foutcode 1” met verwijzing naar de FAQ/support pagina, waar foutcode 1 helemaal niet wordt vermeld.
Na dat wij een nieuwe router hebben gekregen.Nieuwe wifi dus.Kunnen wij onze sonos niet meer koppelen.We hebben echt alles geprobeert.Wie heeft nog een idee
Een van mijn speakers (een play 1) reageert niet meer. geen lampje, geen stroom.Andere kabel geprobeerd, maar geen reactie. Ik kom dit probleem overigens vaker tegen op internet.Daar is de uitkomst vaak: vervangen. Gezien de hoge kwaliteit van het product en het gegeven dat ik als consument geen veroorzaker van dit gebrek/ probleem ben, zou ik graag een geschikte oplossing zien.
Beste community,Mijn app blijft elke x vastlopen.Ook na opnieuw installeren. De knoppen worden maar niet zichtbaar. Iemand een idee hoe dit te verhelpen is? Mijn toestel is een Xiaomi 11T pro. Groet, Martijn
Ik heb een tweede Ikea Symfonisk tafel lamp gekocht en wil deze toevoegen aan de Sonosapp. Echter bij systemen en toevoegen product ziet hij niet de tweede lamp / speaker van Ikea/Sonos. Ik heb het ook al geprobeerd met internet kabel, maar ook dan vindt hij het reductie niet. Hoe kan ijk dit oplossen
Hoi, Laatst een nieuwe Sonos One SL aangeschaft. Ik heb al een Sonos One Play 1 dus wilde deze aanvullen cq uitbreiden. Installeren van de nieuwe werd lastig want de app gaf niet aan Product toevoegen dus app geüpdate. Toe ging dat wel, hij herkende ook heide producten. bij het selecteren de nieuwe gekozen en die kon daar geen verbinding mee maken, hij herkende hem niet. Nog een keer gedaan, mobiel op de Sonos gelegd, nog steeds niet. Nieuwe Sonos met kabel op router aangesloten, nog steeds niet. Ineens herkende hij hem wel en maakte verbinding, alleen was de oude Sonos verdwenen uit de app. Nieuwe Sonos van ee kabel afgehaald, nieuwe Sonos aangesloten op de kabel. App herkent alleen oude Sonos, nieuwe Sonos weg uit de app.Kabels eruitgehaald. Oude en nieuwe Sonos zonder kabels opnieuw opgestart. App ziet wel beide producten maar kan alleen met de oude verbinding maken. Product toevoegen werkt weer niet. App verwijderd van mobiel. Opnieuw geïnstalleerd weet alle stappen voor install
Hoi, Ik heb een sonos one speaker die ik niet meer zie in mijn sonos app, wil ook niet koppelen of resetten als ik de reset proceduren uitvoer dan werkt dat niet . op het moment dat ik de stekker in het stopcontact doe gaat er meteen een wit lampje knipperen gaat geen oranje en of groen lampje branden. wat zou het probleem kunnen zijn en hoe is dit op te lossen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.