Ik heb sinds oktober 2013 een Sonossysteem nl. een bridge en Play 3 station. Sinds gisteren kan ik de kamer waar de play3 staat niet meer verbinden. Ik heb al verschillende keren het modem en router afgelegd en weer opgestart maar zonder succes. De play3 speelt niet terwijl de plaats waar de bridge staat wel muziek afspeelt. De kamer van de play 3 is onvindbaar voor het systeem. Wat kan er hier mis zijn? Ik ben klant bij telenet.
Bedoel je niet Connect:amp in plaats van de bridge? Een Bridge is een soort wifikastje voor Sonos.
Heb je de Play 3 al eens bekabeld aangesloten?
Bedankt voor uw reactie.
Inderdaad het is een Connect:amp met bridge.
Ik zal uw voorstel met kabel eens uitproberen.
Ik heb zonet de Play 3 rechtstreeks aangesloten op het modem. Daardoor speelt het toestel opnieuw. Ook in mijn account is het toestel opnieuw zichtbaar. Het was ook daar weg. Wat nu de juiste oorzaak voor het wegvallen is, is me niet duidelijk. Hopelijk gebeurt het niet meer opnieuw.
Dank voor de tip.
Als je weer contact hebt met de Play 3 zou ik een diagnose maken en maandag eens bellen met Sonos. Zij kunnen zien of er iets stuk is.
Overigens raadt Sonos het gebruik van een Bridge af. Doordat de voeding het na jaren opgeeft kan deze storingen geven. Je zou je devices via je wifi aan kunnen sluiten, de Bridge kunnen vervangen door de Boost, of één device bedraad aangesloten kunnen laten.
Hartelijk dank voor de tip.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.