Vraag hulp en praat over je Sonos Roam en Sonos Move
Meest recente
Beste, Min Roam, werkt opeens niet meer. hij was uitgevallen tijdens het afspelen. Thuis gekomen aan de lader gehangen. Het laad lampje brand maar voor de rest doet hij niets meer aanzetten is ook niet meer mogelijk. Heb ook al proberen ter resetten Hou de play/pauze knop ingedrukt terwijl je de aan/uit-knop kort indrukt. Blijft de play/pauze knop ingedrukt houden tot je het licht op de voorkant van de speaker oranje en wit ziet knipperen. Wanneer het lampje groen wordt, is de Roam gereset en klaar voor gebruik.Maar dat lukt ook niet.iemand raad? mvg Peter
De Roam valt bij uit harder zetten of bij een nummer met veel bastonen. Ook als hij aan een lader is verbonden. Iemand enig idee? Alles al geprobeerd, algehele reset, nacht doorladen, etc. Het enige wat helpt is de lader er uit en in doen op opnieuw op te starten. Resultaat het zelfde, valt weer uit
Nem sikerül csatlakozni illetve nem tudom hogy működik
Goede dag, Vanochtend in de badkamer stond mijn Sonos Roam 2 aan. Deze was verboden via de WiFi met mijn streamingsdienst. Gebruik soms de Roam 2 's ochtend max een kwartiertje.Tijdens het douchen begon plotseling de Sonos Roam 2 een onheilspellend geluid te maken, vergelijkbaar met een boorhamer welke door de muur heen kwam, en dan op de maximale volume van de Roam 2. Het uitzetten tijdens de herrie leek wel uren te duren. Pffff...Komt dit vaker voor?Zo ja, hoop ik dat Sonos zsm met een oplossing komt !!!Zeer onaangename ervaring !
Goedemiddagik heb een Roam 2 waarvan lampje wit blijft knipperen, alles al geprobeerd. Als je aan/uit knop 20 sec vast houdt gaat lampje uit en gaat onder power lamp even rood branden. Dat gaat even daarna weer uit en dan begint witte lamp weer te knipperen. Ook in de app niet zichtbaar ook niet als ik hem naast de router zet. Wie kan me helpen?
Waarom is mijn roam 2 pas na 10 uur laden weer aan te krijgen als de batterij leeg is geweest? dit is al de 2e keer dat ik hem lang moet laden voor huj weer aan te krijgen is.
Kan de Move gekoppeld worden met de Move2 om zo op allebei de speakers dezelfde muziek af te spelen? Mij lukt het iig niet.Ook op de Sonos app krijg ik niet allebei de apparaten in dezelfde afspeelgroep, er kan maar 1 van de 2 gekoppeld worden in de app, de andere is niet meer zichtbaar...
Beste community membersIk ben al sinds gisteren aan het proberen mijn nieuwe ERA 100 aan het installeren en wat op 1-2-3 klaar zou moeten zijn, lukt voor geen meter. Heb ondertussen al een paar keer het Sonos apparaat heropgestart maar ik krijg steeds hetzelfde probleem.Bij het installeren van de app lukt het perfect om de ERA 100 te detecteren, pas als ik wil verbinden met mijn Orange WIFI netwerk gaat het mis. Ik geef mijn WIFI code is en dan blij ik maar kijken naar de boodschap “ERA 100 wordt verbonden met Orange”. Na een tijdje stopt dat dan en krijg ik de melding “Je ERA 100 is toegevoegd maar verschijnt mogelijk niet in je Systeem. Haal in dat geval de steker uit het stopcontact en stopt hem er dan weer in om het installeren af te ronden in Systeeminstellingen”. Als ik deze boodschap wegklik kom ik in de app gewoon terug op het startscherm met de opties Speaker of component toevoegen, Koptelefoon toevoegen, Verbind met bestaand systeem. nergens kan ik naar de systeeminstellingen
Sonis room moet telkens opnieuw verbonden worden met netwerk.Laatst nieuws ...... pffff ......Het systeem wordt op dit moment zelfs niet gezien.
Wij zijn in November op vakantie gegaan en na terugkomst kreeg ik de Sonos Roam niet meer opgeladen. Er gaat geen enkel lampje branden en ook een reset werkt niet. Wat kan ik verder nog doen?
Zo te zien een bekende klacht, maar de voor de hand liggende oplossingen werken niet. Ik kan hem niet uitzetten om vervolgens te resetten en de aan/uit knop 15/20 seconden indrukken geeft geen resultaat. Dan gaat even het oranje lampje aan om vervolgens weer wit te gaan knipperen. Iemand nog oplossingen?
Ik krijg de roam niet geïnstalleerd
Mijn Sonos Move speaker reageert nergens meer op. Het lampje blijft wit en welke knop ik ook in druk, hij reageert niet.
Mijn Sonos Roam heeft een fabrieksreset gehad en brandt nu continu wit. Ik kan de Roam bedienen en muziek afspelen via de Sonos Web-app op mijn laptop. Maar na het wissen van de cache, het verwijderen en opnieuw installeren van de Sonos-app op twee verschillende mobiele telefoons, vinden de mobiele apps de Roam en de rest van mijn systeem niet. Er zijn geen wijzigingen in mijn netwerk geweest."ik kan de sonos roam aanspreken met “hey google” en de radio zender veranderen. De google assistent beantwoord mijn vragen.
HalloIk heb een roam 2 in bezit, Die gaat telkens na 30 mijuten in de slaapstand kan ik dit deactiveren?Anders kan ik hem niet aansturen in google Home. Gr Toine
Afgelopen vakantie naar Ibiza is de Move2 meegegaan. Hier in Nederland kan je thuis via de Sonos app de batterijstatus checken van je Move2 omdat deze dan aangesloten is via je netwerk. Op Ibiza was of had ik geen netwerk. Hoe kan je dan toch de status van je batterij checken? Via de Sonos app lukte het mij niet.
Goedemorgen,ik heb nu zo’n 4 jaar mijn Sonos Move (1e generatie) en momenteel heb ik hem mee op vakantie. Normaal gesproken koppel ik altijd een nieuw wifi systeem eraan maar dit keer lukt dat niet (onbeveiligd netwerk). Dus om die reden wil ik hem omschakelen naar bluetooth dmv het langwerpige knopje op de achterzijde maar dan gebeurt er niets. Geen geluidje, geen kleurswijziging bovenop de Move, niets.Iemand ideeen of suggesties? Ik heb alle harde resets al gedaan en kan momenteel dus niet in de Sonos app.Persoonlijk denk ik dat het knopje (de hardware zegmaar) kapot is.Hopelijk kan iemand mij helpen
Move laadt niet meer op via dockingstation. Hij is nu al een paar weken niet opgeladen geweest. Kan ik hem opladen met de oplader van mijn laptop? Ik heb de oplader gebruikt maar na een aantal uren blijft het oranje lampje aan de voorkant steeds continu branden.
Goedemiddag, Gisterenavond na de gehele dag gebruik gemaakt te hebben van de Sonos Roam 2 gaat hij ineens op Max Volume met angstaanjagende geluiden.Met veel moeite de speaker kunnen uitzetten. Batterij was nog meer als voldoende geladen. Bluetooth functie dus niet in thuis netwerk.De gehele dag spotify aan. Komt dit vaker voor?Zeer onaangename ervaring. Met vriendelijke groet Frank,
Mijn Move 2 kraakt bij bas als ie boven 40 komt. Heb product gereset zonder resultaat. Zijn er nog dingen die ik kan proberen? Serienummer is: C4-38-75-0F-3C-D2:B
Hallo, ik heb een beam 2 en een move 2 gekocht. ook een sub mini. alles is geïnstalleerd en de sub is gekoppeld aan de beam. de move werkt ook als losse speaker. nu wil ik de move hetzelfde laten afspelen als de beam. ik zie de beide apparaten en vink ze beide aan. Maar de move werkt niet. Ik krijg de melding bovenin de app dat er geen verbinding is. al van alles gezocht en gereset. Maar geen resultaat. beetje gefrustreerd aan het geraken. ze zitten allemaal op hetzelfde netwerk.
Gaat sonos nog iets doen aan het probleem Roam?Ik heb er nu 2 voor niets staan...
Goedemiddag, Weet iemand of de move 1 ook gewoon opgeladen kan worden op de lader van de move 2? Lijkt mij van wel, maar wil het zeker weten voordat ik hem koop. De oude lader doet het helaas niet meer vanwege een kattenbeet in de kabel 😞. Gr. Robbert
Sonos Roam doet niets meer. Aan de oplader brand het rode lampje onder maar meer niets.andere oplader geprobeerd en gereset maar geen geluid. Ook niet zichtbaar in systeem. Iemand die iets dezelfde ervaring heeft of een antwoord?
Beste,Heb 2 Sonos Move 2 spelers, Mijn vraag is kan ik op de toestellen onderling iets anders beluisteren?Vb op Sonos Move 2 A luisteren naar radio speler en op tweede toestel B afspeellijst van Spotify laten afspelen? en hoe doe je dat?Dank bij voorbaat.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.