Vraag hulp en praat over je Sonos Roam en Sonos Move
Meest recente
Beste, Mijn sonos move zet zichzelf constant aan. Ik koppel de move af en toe aan mijn Beam, maar dat wil ik alleen doen als ik dat zelf wil. Ik kan geen oorzaak vinden, dit gebeurt gewoon willekeurig, ook heb ik de microfoon uitgezet maar dit helpt niet. Hoe kan dit?
Mijn roam verliest lading ook al staat hij uit. Hoe kan dat??
Gisteren mijn Sonos Roam aangekregen. Installatie goed kunnen uitvoeren. Werkt zeer goed. Nu nog een vraagje; kan ik mijn Sonos roam gebruiken als speaker bij het gebruik van mijn laptop ( gaming) via de bluetooth van laptop naar de Sonos? Zo ja , hoe dan?
Mijn sonos move is op mijn mobiel apparaat verbonden via bluetooth maar er komt geen geluid uit,iemand een oplossing?
Sinds de update van de app lukt het me niet meer om de roam te groeperen met m’n andere speakers. Melding “Sonos roam is niet te bereiken. Probeer later nog eens”Los kan ik er wel muziek op afspraken.als ik op m’n iPad kijk, die ik gelukkig nog niet geüpdate heb, zie ik dat ik de sonos bij moet werken. Dit zie ik in de nieuwe app niet.ik wil m’n iPad nog niet bijwerken omdat ik anders mijn alarmklok niet meer kan beheren.ideeen hoe ik dit op kan lossen?
Inmiddels ben ik er redelijk laar mee. De roam kan ik niet bedienen vanuit mijn Android App terwijl mijn vrouw in de IoS geen problemen ondervindt. In Android staat dat hij offline is en ik krijg hem met geen mogelijkheid op online. MIjn vrouw daarentegen opent de App en zet hem aan. De Sonos App heb ik al opnieuw geïnstalleerd, helpt niets. Iemand een idee?Groet Ruud
In de nieuwe sonos app krijg ik de vraag om een soft-ware update te starten. Vervolgens dien ik in te loggen op sonos.com, maar dat scherm flitst even op, en is dan zo weer weg. Dan krijg ik de boodschap “De eigenaar van het systeem moet ingelogd zijn. Log uit en laat de eigenaar inloggen.” Maar ik krijg niet eens de kans om in te loggen. Pfff. ik denk dat ik die hele Sonos boel ga wegdoen.
Als ik het goed begrijp kun je bij het afspelen van muziek op de roam via BT deze niet delen met de rest van de aangesloten wifi speakers?!
Hallo,Sinds een tijdje zit de Sonos Roam in continue slaapstand. Bij opladen (direct met kabeltje) brandt oranje lampje, maar verder gebeurt er niets. Bij het opladen via standaard Sonos oplaadvoetje geen enkel lampje. Hoe krijg ik ‘m uit zijn slaapstand?
Na het vervangen van mijn oude Asus router door een nieuwe (Asus RT-BE88U met zelfde SSID en Wifi PW als de oude) kunnen mijn beide Sonos Move speakers niet meer toegevoegd worden in mijn Sonos systeem. Alle andere speakers: 1 Port (bekabeld verbonden) - 2 play 1 - 4 One - 1 sub en 1 Beam werken wel perfect opnieuw. Ik krijg telkens bij het toevoegen het bericht dat de Move geen verbinding krijgt met de Wifi. Al een paar keer contact gehad met Support maar het probleem raakt niet opgelost. Er zou een probleem in de app zijn (NOG een probleem 👿 met die app!!!) om die speakers toe te voegen maar men kon mij geen timing geven wanneer dit zou opgelost zijn… en ondertussen zit ik al een paar weken zonder Sonos Moves in mijn systeem!Is er nog iemand met dit probleem?
Ik heb een compleet Sonos systeem, ARC, Sub, en twee play5, boven zo'n boxje van Ikea en een Sonos Roam. Alles werkte altijd prima maar nu is sinds twee weken de Sonos Roam uit de app verdwenen, soms staat hij er weer tussen en dan wil je hem weer uitschakelen en is dat plotseling weer verdwenen. Hoe los ik dit op, er is aan de WiFi of wat voor instellingen ook niks veranderd…b.v.d. voor info.
Hoe kan je zien ( op het apoaraat en/of in de app ) of sonos move op een bepaald werkt via WiFi , bluetooth of AirPlay ?
Hallo allen. Ik heb redelijk recent de boel hier op Sonos gemaakt, o.a. met wat specifiek S1 materiaal. Nu is een move per ongeluk S2 geworden en ik krijg m niet terug terwijl ik op dit adres zat S1 artikelen heb. Wat nu? Eigenlijk best suf dat er zulke grote verschillen tussen S1 en S2 zijn.....
Na positieve ervaringen met Sonos Play 3 hebben we besloten om ons Sonos systeem uit te breiden met de Sonos Move. Inmiddels hebben we deze een aantal weken in gebruik en zijn we niet zo tevreden. Ongemerkt gaat de Sonos Move aan en als we deze willen gebruiken dan is de batterij van de Sonos Move ineens leeg. Niet zo handig, als je lekker buiten muziek wilt luisteren. Daarnaast hebben we gemerkt als we de Sonos App openen de Sonos Move automatisch aanspringt. Elke keer moet we de Sonos Move dan handmatig met de powerknop uitzetten, zodat de batterij niet leeg raakt. Dit werkt totaal niet handig. Wie kan ons helpen, zodat we toch tevreden worden. Want dat is nu niet het geval.
Goedemiddag,Ik heb sinds een paar weken de Sonos Roam. Als ik muziek afspeel op Spotify via Bluetooth naar mijn Roam, dan komt het wel eens voor dat de muziek ineens stopt.De muziek gaat erna wel gewoon verder met afspelen. Dit is echt max een seconde, maar het is wel irritant. Vandaaghad ik het 3x in een half uur. Heeft iemand dit ook ervaren en is er iemand die weet waar dit aan kan liggen? BedanktGr. Stephan
Dag Sonos,De draagbare speakers van Bose, Harbon Kardon, Sony, JBL, … etc. etc.; allen kunnen in de bluetooth modus als een stereopaar worden geconfigureerd (zelfs jullie eigen ROAM); Wanneer komt de update voor de MOVE (2x draagbare speaker) zodat deze ook als een stereopaar kunnen worden geïnstalleerd in bluetooth modus?Let wel 2x € 400,- =>> ACHTHONDERD EURIES uitgegeven …Graag uw reactie, MVG,Stefanus200
Op 27 December jongstleden contact gehad met support nadat het meegeleverde laadstation mijn Sonos Roam 2 niet meer oplaadde en zelfs ontlaadde. Hierop is het laadstation door Sonos vervangen, waarmee ik ook erg blij mee was. Helaas merkte mijn dochter vandaag opnieuw een continu brandend lampje op de Sonos Roam 2. En we zijn in dezelfde situatie belandt. Zoals de vorige keer is resetten onmogelijk vanwege te weinig batterij, dus nu ligt de Roam 2 opnieuw aan de USB-lader. Morgen maar eens bellen met support, maar nu verwacht ik wel vervanging van mijn Sonos Roam 2. Het lijkt me sterk dat een vrij nieuw laadstation al defect is. Ik vertrouw mijn Roam 2 eigenlijk niet meer. En pas aangeschaft op 21 Juni 2024, vorig jaar.
Ik gebruik de S1 app ivm met mijn playbar, play5, play3 en play 1. Nu wil ik een Sonos Move kopen. werkt deze ook op de S1 ?
hoi move krijg ik niet in mijn systeem bijgevoegd heb alle stappen alc3 keer uitgevoerd met jullie app speelt wel music met bluetooth maar niks via WiFi zo help a.u.b.
Goededag, allen.Vandaag probeer ik mijn Roam via (een externe) Wifi adapter aan mijn computer te hangen.Ik werk met windows 10.na de nodige stappen te hebben doorlopen om de roam aan te sluiten wordt de Roam herkent in de comp. en kan ik op verbinden drukken.Echter er wordt gevraagd om een pin code die onderop mijn roam staat wordt op een of andere manier niet herkent. Ik weet zeker dat ik geen fout maak., daar ik er een uitvergrote foto van gemaakt heb.de pincode ziet er als volgt uit: XXX-XX-XXX en is onderop de roam te vinden.Bij het aanmelden blijft bij het invoeren van de pincode hangen en ik kom niet verder.Ik heb de pincode op verschillende manieren proberen in te voeren, zonder succes.Heeft iemand een idee? Alvast bedankt voor het meedenken.
Help! Ik heb 2x een SONOS One en een Playbar, liep altijd goed op de WIFI via mijn Google Nest mesh. Tijdje geleden ook een boost tussen gedaan, alles loopt perfect. Die boost dacht ik te nemen ivm de aanschaf van een Move, die blijft sinds de aanschaf lastig verbinden met mijn WIFI. Na een tijd sukkelen las ik hier later dat dit ook niet werkt de combi boost en move, helaas daarvoor, nog wel fijn voor de overige SONOS apparaten.Maar nu wil de Move ook helemaal niet meer terug op mijn WIFI (Google Nest mesh). Het gaat continu mis bij het verbinden van de Move met het netwerk, na de eerste stap te hebben doorlopen vraagt SONOS om te verbinden met een Wifinetwerk, deze dien ik dan handmatig in te vullen. Dit klopt al niet, want normaliter pakt SONOS dan het netwerk welke ook op telefoon of iPad staat.Maar na het handmatig invullen werkt het ook niet en krijg ik de melding dat ik mijn routerinstellingen dien aan te passen. Tja, dat is nu juist het ding, dat is volgens mij niet mogelijk op
Beste ik heb voor de platenspeler audio technica AT-LP60XBT speciaal de Sonos move aangekocht. Echter krijg ik ze niet via Bluetooth gekoppeld. Kan iemand me helpen?
Krijg steeds deze melding. Gebruik Sonos 2 app. Ook op 2.4 GHz zelfde melding. Ben er klaar mee, niks plug & play. Iemand tips?
Hoiik dacht effe eeN leuke deal gedaan te hebben toen ik vorige week vrijdag bij Fnac een witte Sonos Move op de kop tikte voor 219€Wat kom ik bedrogen uit! Ik krijg het ding sinds de update van de app niet geïnstalleerd. Koppeling kan niet worden afgerond. 3 uur aan de lijn gehangen intussen met sonos met als oplossing het te proberen te installeren met een ander mobiel toestel. Niet dus, bij m’n kids net hetzelfde. Allemaal iPhone wel.Advies vandaag in Fnac gekregen het toestel terug binnen te brengen. Nu krijg je je geld nog terug (binnen de 14 dagen), later terugbrengen dan krijg je een bon.Mijn sonos beam en 3 kleine one speakers doen het wel.Is er dan echt geen oplossing??thanks
Beste Sonos. in december de overstap naar jullie gemaakt. een redelijke lijn producten aangeschaft waarover erg tevreden. Echter de Move….. de batterij is waardeloos! Na een nacht niet op de lader is deze de volgende ochtend LEEG! kunnen jullie mij helpen een oplossing te vinden ? Ik vind het indrukken van een knop voor 5 seconden nou niet echt een optie elke keer voor een product wat makkelijk en portable zou moeten zijn.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.